Autor Zpráva
Názor
Profil *
Dobrý den,
prosím zhodnoťte web www.centrala-nwa.cz. Prosím jen o konstruktivní připomínky.
Taurus
Profil
Na první pohled to nevypadá špatně, i když ve mě ten sloupec vyvolává jakési nechtěné ohraničení. Dnešní weby víc dýchají. Když už se firma tak pro mě nehezky vyzdvihuje (nemám rád prostě takový reklamní styl, kde je všecko nejlepší (jak jinak, nebudu psát, že to u mě stojí za houby)), tak by se mohla zaměřit taky na typografii, tiskovou verzi a verzi bez obrázků. Web je nepřístupný.

Edit: když mluvím o té reklamě, tak bych se vlastně nějak rád, stručně a jasně dověděl, o co jde. Na první zkouknutí tápu na jakém webu jsem, je tam plno odborností a jakýchsi zkratek.
peta
Profil
Je tam par dobrych napadu, ale celkove se mi to nelibi.
* menu vpravo nahore ma takovy nesoumerny a zubaty font
* kdyz das okenko 500x500, tak stranka nema zadne okraje zprava a zleva, ale zhora uz jo
* Vše o Network World Alliance, v textu je neustale neco tucne, podtrzene, sikme, no hruza cist; navic to ma cerveny podklad a na tom se fakt tenke male pismo spatne cte; a bonus na konec, neni to duplicitni s textem na sedem podkladu vedle te pani? Cili o firme "NWA - Network World Alliance Firma NWA rychle expanduje do světa " / "Společnost NWA působí již v přibližně 40 zemích "; Bych jedno z toho zrusil a nahradil treba obrazkem
* podtrhavas, co neni odkaz

Produktové řady
* cele je to v cervenem, cervena je fakt neprijemny podklad. Co treba zkusit jen cervene oramovani?
* kontarst pismo pozadi "Blue nature" mi prijde nedostatecny
* oddelujici caru bych volil spis do bile, jemne zabarvene na cerveno #fee?
* vice info tlacitko, nn, sedy podklad ne, ten mas pouzit u loga vedle te pani, neco vhodnejsiho pro cervenou? Co zkusit spis inverzi na svetle sedou?

Registrace
* formularove prvky nemaji vsechny na strance stejny vzhled, maximalne bych dovolil jine zabarveni; mrnave radio-butony, mrnave pismenka, ale obri policka vedle Jmeno a pod; proti tomu je mrnave policko "Zadejte Vaše jméno"

Kariéra s NWA
* tam ti nadpis zacina uplne zleva, ale text Spolecnost je cuknuta do prava asi o 1 pismenko
* a samozrejme stale stejna chyba ve zvetsovani pisma, ztucnovani, podtrhavani; cela stranka vypada mnohem lepe pri vypnuti css

Je opravdu nutne mit na kazde strance reklamu na produktove rady? nestacilo by to na uvodni?

Ze stranek je mi jasne, ze se s grafikou peres o neco lip nez ja, ale je to mizerie. Mas problem s barvami, velikosti prvku
Ivy
Profil
Na mě ta stránka působí velice divně. Na úvodní stránce marně hledám cože to firma vlastně prodává, to se dozvím teprve dál.
Stránka Produktové řady mi jednak tak trochu trhá oči a jednak to vypadá, že tato firma prodává všechno od šperků po ropu což na mě jako na zákazníka nepůsobí seriózně. Chtělo by to ty jednotlivé řady nějak odlišit, nejspíš graficky a taky barevně aby se tento dojem ztratil a případně z toho vznikla přednost. Stránky jednotlivých firem jsou pěkné, inspirace by jistě mohla vyvěrat právě z nich.
První řada Blue Nature: Co je to nejkompromisnější německá kvalita? Nemělo to být nekompromisní? Aloe vera se jako latinský název píše s prvním písmenem velkým, a pokud chce firma být opravdu profesionální, tak kurzívou: Aloe vera. Větu "Obsah aloe vera v našich produktech je vyšší, než u konkurence, přitom naše ceny jsou v průměru nižší až o 30 procent" bych doporučila nějak přeformulovat, působí to na mě jako házení bláta na konkurenci.
Všechny ty texty na mě působí tak nějak upatlaně - jsou tam klišé, je to nesplavné, kostrbaté, tak trochu nabubřelé - doporučuji zvážit přepracování textů. Také vřele doporučuji vynechat (nebo vysvětlit) z textů všechny zkratky které nejsou běžné, například TÜV, GS. Texty též zatěžuje velmi časté opakování nečeských jmen firem (nebo řad).
Ivy
Profil
Ješte mám nějaké připomínky k Produktovým řadám: proč nejsou ta loga klikací namísto trochu kostrbatého Více info? Působilo by to přirozeněji a místo Více info by postačilo jen Více nebo jen Info a menším písmem.
Ty stránky na které vedou odkazy jsou anglicky nebo německy: Proč nejsou česky? V případě že stránky ještě nejsou připraveny v české mutaci by pro mě jako pro zákazníka bylo lepší aby vedly na jinou stránku s českým textem a odkaz na domovskou cizojazyčnou stránku by byl menším písmem uveden dole pod textem.
Zuzana74
Profil
Nečetla jsem příspěvky ostatních - proto se možná budu opakovat, ale aspoň to ber jako první dojem:

- ta ženská je sporminutím horzná. Jako by měla useknutou hlavu a do krku se jí k tomu zabodává ostrá křivka
- animace "zaregistrujete se nyní a vydělávejte" pulsuje jako srdce, je to spíš jako Červený kříž

celkově to působí jaksi horrově.... promiň, ale na první pohled je to spíš něco jako stránka pro dárce či prodejce krve nebo orgánů....
xmark
Profil
Taky přidám názor.
Design je velmi dobrý, tady na fóru jsem hodnotil jen málo srovnatelných. Vidím tam jen detaily:
- nadpisy H3 jsou na tmavém pozadí trochu hůře čitelné kvůli barvě, H4 totéž, ale kvůli (při daném fontu) malému písmu.
- zbytečně se tam kombinuje pěkné moderní písmo (třeba v <ul>) s nezajímavým arialem (<p>)

Kód je trochu zvláštní. Místy jsou zbytečně vnořené divy, víc mě ale zaujalo neuzavírání tagů, ať už jde o <p>, <li>, nebo dokonce <body> nebo <html>. Skoro mi to připadá jako úmyslná provokace se snahou vyvolat flame "je to validní" versus "není to přehledný kód" :-) Nelíbí se mi to, ale je to jen věc pocitu.

Výhradám typu „cože to firma vlastně prodává“ rozumím, taky bych se k nim přidal, ale to je věc majitele webu, nikoliv toho, kdo ho vytvořil.
Camo
Profil
Ten nápad so šikmou deliacou čiarou je výborný...
Spectator
Profil
Nejvím jestli je to jen můj problém, ale stránka nenačítá zrovna nejlépe a nejrychleji.
Frozen
Profil
Kód stránky je zbytečně veliký, řekl bych že by si mohl např. ten obrázek co máš největší (http://www.centrala-nwa.cz/css/ostatni.png) oříznout až u toho newsletter a celej ten vršek dát jen div s background-color:#9A131A;

To bych asi udělal u všech obrázků co tam máš, prostě je zminimalizovat.
Jinak mě osobně docela vadí to zrnité písmo, špatně se to čte.

Ale jinak graficky mi to přijde hezký i když nevim o čem ta stránka je... ;-)
M!C
Profil *
Přepracovat texty.
Třeba jen odstavec bluebox obsahuje nějaké podivné kraviny:
Vaší osobnost --> Vaši osobnost. (zvláštní že "Vaši vlastnost" o řádek níže už je OK)
"našeho konfigurátora vůni" Teda nevím jestli za tím německým přihlašováním se otevře okno kde bude kontakt na nějakého chlapíka jehož hravní práce je konfigurovat. Myslím že ne, tudíž by to mělo být "našeho konfigurátoru" řekl bych.

Hlavně u takové firmy bych si nic neobjednal. Na hlavní stránce se nedozvím nic zajimavého, v prvním textu co mi přijde na oči se píšou pytloviny s tím že zvýrazněné je jméno zakladatele (WTF?). Na další stránce přečtu jeden odstavec a obsahuje nespočet hrubek (nemluvě o špatně čitelném červeném pozadí (bodá do očí)) a když klepnu na libovolné z tlačítek Více info tak se dostanu na stránku v cizím jazyce. Navíc často každá stránka v jiném jazyce. Jak tady někdo říkal "firma prodává všechno od šperků po ropu což na mě jako na zákazníka nepůsobí seriózně" - vlastně to nevypadá že to prodáváte vy, ale jen směrujete na nějaké cizí zahraniční prodejce. Celé je to hrozně matoucí. Po minutě mám v hlavě jen jednu myšlenku - "Rychle pryč, rychle pryč!".
pavuk
Profil
Teda co mě vysloveně dráždí na první pohled je skutečnost, že ta žena kreslí už nakreslenou křivku... kde je logika? Buď jí teda obtahuje (no, jí snad, ale proč tu křivku?) nebo si grafik neuvědomil, že při kreslení vzniká kresba jaksi až jako stopa za kreslicícm nástrojem, ne za i před ním...
Luděk
Profil *
V opeře rozhozený menu
Lupa
Profil
Slovo napr: newsletter sa mi nepáči. Po česky by sa to nedalo? Copyright :)
MatějŠ
Profil
Na jednu stranu chválím grafiku a stránky. Fakt se mi líbí. Na druhou jelikož pracuji v lr a vím o téhle firmě víc ta se mi chce blejt.
Názor
Profil *
Luděk:
V opeře rozhozený menu
Jakou máte verzi?

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: