Autor Zpráva
voltik
Profil *
Prosím o kritiku webu Imem. Vše co na webu je, tak je funkční a můžete testovat. Vytvořil jsem účet pro testování
user: jakpsatweb
psw: jaknaweb

Pište nedostatky.

Chyby: Ještě to nemám ověřené, ale myslím si, ža je nějaký chyba při uploadování z počítače.
shaggy
Profil
voltik:
Preboha. Toto je dúfam myslené ako vtip, však? Tam nie je čo hodnotiť - či už ide o neexistujúcu grafiku, totálne nezmyselné rozloženie stránky a formátovanie textu, alebo ten nevkusný Comic Sans.
voltik
Profil *
shaggy:
Ty asi nevíš, kolik mi to dalo práce. A když tak umíš kritizovat, tak řekni, jak to mám zlepšit.
xmark
Profil
voltik:
Možná bych tomu dal nějaký design. Ten tomu chybí na první pohled.
voltik
Profil *
Já potřebuji poradit, jaký typ písma mám použít, jaké barvy. Jsem začátečník.
Fantomasmag
Profil
voltik:
No, jak to říci, je to takové moc jednoduché, bez nápadu, grafika téměř žádná, web prostě vůbec nenadchne... Jde o web, kde se sdílí videa, tak co se třeba inspirovat weby jako YouTube a jemu podobnými?
shaggy
Profil
voltik:
Ty asi nevíš, kolik mi to dalo práce.
Jsem začátečník.
Tak si si ako začiatočník zobral príliš veľké sústo. Tvoj výtvor nemá šancu na akýkoľvek úspech, či už kvôli grafike, alebo kvôli nulovej pridanej hodnote oproti iným podobným webom.
Ak sa iba učíš, tak by si mal začať s niečim menším. A ak si trúfaš aj na podobný projekt, ako je tento, tak ho buď nedávaj hodnotiť (keďže sa na ňom iba učíš), alebo nečakaj od nás pochvalné komentáre len preto, že si začiatočník.
Darja
Profil
Nesedí mi tři různé odstíny zelené. Hlavně ta v pravém sloupci. Osobně bych tam zakomponovala bílou barvu. Písmo Comic Sans bych tam nedávala vůbec, na weby se podle mě nehodí. Times, Arial, nebo Georgia je dobré. Kombinovat max. 2 druhy písma.
Co se týče barev, zkus http://colorschemedesigner.com/index.html.
Zkus si ještě jednou pořádně pročíst na jakpsatweb.cz sekci o css. Používáš dost často tabulky na místě, kde by se to dalo vyřešit pomocí css.