Autor Zpráva
Rennaulka
Profil *
Názor na stránky http://images.ayopen.com/ ......
Před třemi týdny jsem se začala učit HTML, jsem naprostý začátečník. Prosím o rady, jestli mám na těchto stránkách dál pracovat nebo je hodit do koše a začít znovu úplně jinak (ať už po grafické stránce nebo s ohledem na zdroj).......Díky za vaše rady.....
soucekgns
Profil
1) Zas tak bych nespoléhal na tabulky...
- Doporučuji divy potažmo v menu li
2) Místo deseti znaků <br> stačí (pro začátek) <td style="margin-top:100px;">
3) Nepoužíval bych šířku sloupce v procentech
4) v tabulce existuje něco jako colspan a rowspan
5) těch sloupců tam máš strašně moc... tak asi 3x tolik, kolik by ti stačilo...
6) pak tam máš strašnou spoustu malých chyb... např.: <h1> <br> STORE OF VECTOR ILLUSTRATIONS </H1>
- To se řeší padding a margin...

Ale obrázky máš hezký:-)
Rennaulka
Profil *
Díky moc .......... zapracuju na tom ;)
Darker
Profil
Vypadá to slušně, a je to přehledné, což je víc, než se u obvyklých webů dá čekat. Ale působí to, jako by ten obsah nepasoval do toho vzhledu.
Proč:
1. Dvě prázdné položky horizontálního menu.
2. Kontaktní formulář od blueboardu.
3. Heldání od googlu (záměr?)

Další výtky:
1. Česká verze nebude?
2. Nejsem mistr v Aj, proto se spíš ptám, než kritizuji:
---- Není lepší „Selection of illustrations“ než „Selection illustrations“?
---- „or is inserted into any other work. “ - „... or insert it in any other work. “
3. License - poslední řádek je vidět jen z horní poloviny.
Rennaulka
Profil
Diky za připomínky a doplňuji...
1. Dvě prázdné položky jsou nachystané pro budoucí prodej, na tom teď pracuji. První položka bude pro sale illustration a druhá položka pro download.
2. Kontaktní formulář od blueboardu - prozatím.....
3. Českou verzi nechystám, ale hodlám vložit překladač stránek.
4. Díky za připomínky k angličtině, napravím...
5.Poslední řádek v license dám do pořádku.
Darker
Profil
Rennaulka:
3. Českou verzi nechystám, ale hodlám vložit překladač stránek.