Autor Zpráva
Akali
Profil
Prosím o zhodnocení tohotowebu
Zatím nejsou v každé nabídce sortimentu všechny položky, ale o to se stará zadavatel. Mohl by mi někdo z vás říct cenu, kterou bych si za to mohl vzít? Pokud to ovšem není na tolik hrozné, že bych něměl dostat nic?

děkuji mnohokrát!
johnl
Profil
Akali:
V celku jednoduché, nic přeplácaného, mě se to líbí, možná bych si trochu víc dal záležet na formuláři (např. použít tabulku, poskládat ho nějak, zkrátka dát mu šmrnc, takhle mi to tam vůbec nesedí)..

Pak se mi ještě nelíbí, že font který je použitý u tlačítek (menu apod.) nemá zahlazené hrany, zkrátka je takový kostečkovaný..

To samé co jsem psal o formuláři víš tady, co si trochu s tou pracovní dobou pohrát a poižít tabulku aby byly časi přesně pod sebou..

U košíku mi vadí že nemůžu upravit počet kusů které chci koupit, zadám tři a už nemůžu změnit na dva s tím košíkem by si to chtělo ještě trochu pohrát a doladit ho, poohlédni se v jiných eshopech.. ;))

Teď jsem si ještě všiml že chybý klikatelné logo..

Kód není validní, ale nijak podrobněj jsem ho neprohlížel, nechce se mi..

V sortimentu by bylo potřeba si taky ještě trochu pohrát, řazení je hned nalepené na oranžovém obdélníku a navíc když najedu na položku v menu, nové vyskočené podmenu překrije select řazení..

A nakonec se pozastavím u ceny, měl bys vědět sám na kolik si svého díla ceníš.. ;)
pcmanik
Profil
Ten javascript od googlu si hod na spodok stranky, ak by sa nieco stalo, tak by uzivatel vydel chvilu len cistu stranku, resp neni potrebne nacitat ten javascript ako prvy.
Frozen
Profil
pcmanik:
Ten javascript od googlu si hod na spodok stranky, ak by sa nieco stalo, tak by uzivatel vydel chvilu len cistu stranku, resp neni potrebne nacitat ten javascript ako prvy.

Pokud jej hodí na spodek stránky může se stát, že mu google neověří stránky dle kódu, už se mi to stalo.

Jinak mimo výše uvedené se mi nelíbí to zvíraznění menu oranžovou barvou na světle šedivém pozadí, nejsem sice grafik, ale nedá se to číst...;-(
Pokud chceš dodržet barvy co máš na webu, zkusil bych je třeba prohodit, třeba takhle:
jenikkozak
Profil
Akali:
- Web používá fixní šířku. Když si zobrazím okno jen na půlku monitoru, jak je mým zvykem, zobrazí se mi dole posuvník, přestože levá strana je bílá.
- Design webu s prominutím nevypadá příliš moderně.
- Prázdné kategorie v sortimentu jsou k vzteku.
- Má-li kategorie jen jednu stránku, je zbytečné u ní uvádět odkazy na jednotlivé (jednu) stránky, zvlášť, když tento odkaz není shodný s aktuální adresou (obsahuje parametry pocet, select a strana).
- Počet stránek a aktuální stránka by se mohly zobrazovat v tom stránkování, kde by byla aktuální stránka zvýrazněna, jistě by to tak bylo přehlednější.
- „Vážení zákazníci, dovolte, abychom Vám představili firmu zabývající se výrobou a prodejem...“ Dál už se mi to nechce číst, předpokládám, že spousta ostatních návštěvníků na tom bude podobně. Podobné „okecávací“ texty se hodí dávat do slohovek, kde je zadán počet slov, na web, který má zaujmout, se to moc nehodí.
- Je-li cena v košíku větší než miliarda, částka se nevejde do připraveného bílého obdélníčku. Možná by chtělo omezit délku čísla množství produktů.
- Stále nikde nevidím reklamační řád a obchodní podmínky. Díky tomu mám možnost odstoupit od této miliardové smlouvy ještě 3 měsíce od jejího uzavření.
- Při zobrazení položky ze sortimentu, mi zmizne navigace na ostatní kategorie. Nemohla by tam zůstat?
- Když přidám do košíku 3krát stejný produkt, uloží se mi 3 položky, když přidám 3 kusy, zobrazí se mi jedna položka. To by chtělo nějak sjednotit.
- Nikde na stránkách jsem nenašel, v jaké měně jsou ceny zapsány.
- Možná by to chtělo ošetřit, aby se na koncích řádků nezobrazovaly jednopísmenné předložky, ale to je jen takové doladění.
- V kategoriích sortimentu si můžu nastavovat, aby se zobrazovalo na stránce 20 položek, ačkoliv jich stránka obsahuje jen pět. Nešlo by tam přidat podmínku?
- V kontaktech by možná bylo dobré trošku si pohrát s tučností u jednotlivých údajů.
- Nadřazené kategorie v sortimentu by mohly obsahovat položky z jim podřazeným místo toho nudného textu o Moderní výrobě nábytku.
- Např. ze Sedacích souprav se nemohu dostat do žádné jiné kategorie sortimentu.
- Pokud položka obsahuje kratší text, který tedy není na výpisu položek v kategorii zkrácen, stejně se za ním zobrazují tři tečky.
- Podmenu sortimentu trochu nelogicky začíná položkou „Ostatní“. Nebylo by lépe touto položkou menu spíše uzavírat?
- Osobně mi přijde, že písmo použité pro nadpisy položek kategorií, je špatně čitelné, protože cpe písmenka dosebe.

Kód:
- Nepárové tagy se v HTML neuzavírají mezerou a lomítkem.
- Na metatag keywords se pomalu hodí se vykašlat.
- U výpisu položek v kategoriích sortimentu by to chtělo více zapojit externí css soubor, aby nebylo nutno opakovat totožné inline zápisy.
- Dvě <br> za sebou svědčí o tom, že je něco špatně.
- Každé id smí být v dokumentu použito pouze jednou. Nedá se tedy použít na zápis <div id="licha"> ve výpisu položek kategorií v sortimentu, neboť těchto je vypsáno více.

Texty:
- „...budete kontaktován(a) naším pracovníkem“ (akce)
- „program potřebný ke zobrazení“ - Zde bych spíše použil tvar „k“. (akce)
- „budete kontaktován(a) naším pracovníkem“ - Spíše bych napsal „budeme Vás kontaktovat“, vyhnete se tak nutnosti rozlišovat pohlaví uživatele.
- „tel.: “ (kontakt)
- „Řazení podle datumu“ - Podle data; stejně ale není zřejmé, o jaké datum se jedná. Spíše bych tam dal něco jako „výchozí řazení“ nebo tak něco, uživateli je jedno, kdy jste položku do sortimentu přidali. (Pokud tedy nejde o nějakou významnější novinku.) (sortiment)
- „Řazení podle ceny 0->9“ - Nedalo by se to napsat trošku lépe? (sortiment)

Mohl by mi někdo z vás říct cenu, kterou bych si za to mohl vzít?
Co se týče obyčejných uživatelů, web by potřeboval lépe propracovat. Celý ten e-shop je hodně zastrčený (a nekompletní), kontakt je v podstatě duplicitní ke Kudy k nám a tak trochu i k úvodní stránce. Řekl bych, že bude dobré si s webem ještě trochu pohrát, pak se nebudete muset při vyplácení nějaké částky muset stydět. Pro nás tady je těžké cenu stanovit, protože známe jen část webu. Nevíme, jak funguje přidávání položek do sortimentu, jak je propracované objednávání ze strany Vašeho klienta. Proto Vám tu asi těžko někdo s cenou pro začátek může poradit.
Akali
Profil
Tak pánové, mockrát Vám děkuji a cením si Vašich vyčerpávajících odpovědí. Myslím, že je na čem pracovat.
Děkuji a kouknu na to (co bude v mých silách)..

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0