Autor Zpráva
Michal Novak
Profil
Jestli můžete, zkuste se pustit do mé tvorby dalších stránek. Projekt stránek Poznávačky se pokouším udělat pro školu, kde studuji. V budoucnu by měl pomoci všem, kteří budou chodit na obor zahradník do této školy.

Co bych chtěl hlavně vědět:
Zda-li se Vám stránky líbí
Co byste vylepšili (případně i postup; php, javascript apod. neumím)

Ty nefunkční odkazy tam jsou proto, kdyby někdo chtěl spolupracovat, aby si mohl vybrat co chce dělat. Na většinu fotek nemám autorské práva, vím o tom, ale sehnat si tolik obrázků je momentálně pro mně nemožné (spolužáci nejsou ochotni spolupráce a ani mi dodat jejich vlastní fotky, kterým bych dal vodoznak že to vlastní oni).
Taurus
Profil
Tož no, je to stažená šablona, tak to nejde moc hodnotit. Je moc taková sterilní, studená a nějak si při použití vložil mezeru pod hlavičku. Co můžu hodnotit je ukecanost. Je obrovská. Doporučuju knížku Steva Kruga. Stručně: přečti si to a třetinu vyhoď. Přečti si to a třetinu vyhoď. Nebo třeba nadpisy "Charakteristiky osoby autora". Zrovna tady by to o třetinách bodlo :-) Nebo v textu u kontaktu, kde by spíš měly být texty, které jsou v Zájmu. Počeštil bych menu a tlačítka, vyhodil počitadlo, které kazí vzhled.

Je to čisté, přehledné, hezké, to ano, ale viz druhá věta. Nežije to a hodila by se tam třeba spíš zelená.
Michal Novak
Profil
Jo, zelenou bych mohl, ale ta mi tam kapku zlobila. Na tu ukecanost se pokusim kouknout. Slibuji, můžeš mě klidně hlídat, chceš-li
jenikkozak
Profil
Michal Novak:
- Souhlasím s Taurem (či jak chce být skloňován), že zelená by u tohoto projektu byla vhodnější. V záhlaví by místo čar a přechodů mohla být například (ne)kvetoucí květina.
- U Kontaktu v „Ryché“ (vypadlo elko) navigaci je jen Hlavní stránka, u jiných podstránek je uvedena hlavní stránka a aktuálně otevřená položka webu.
- Přijde mi to jako nuda, když se hlavní strana jmenuje Hlavní strana.