Autor Zpráva
chleeba
Profil
Web má sloužit jako internetová vizitka firmy pro potencionální zákazníky, kteří se dokážou rychle na webu z orientovat a vyhledat kontakt a adresu firmy, popřípadě se podívat jak firma vypadá z přiložených fotografii.

web: http://www.krpneu.cz
Darker
Profil
- velký kontrast červených odtržítek a textu naproti tomu malý kontrast textu a pozadí

chleeba:
pro potencionální zákazníky, kteří se dokážou rychle na webu z orientovat
Ostatní neberete?
Kcko
Profil
chleeba:
Jsem potenciální zákazník, a jelikož nikde nevidím produktový katalog včetně cen, a fotografie kanceláře mě nezajímají, odcházím.

Graficky průměrné a pro mě ničím nezajímavé.
chleeba
Profil
- kontrast červených odtržítek změněný
- ten komu sem ten web dělal si nepřál tam mít zboží ani ceny jen orientační
- má sloužit jenom jako internetová vizitka kdyby ho někdo hledal na internetu atd.
peta
Profil
Kcko:
"nevidím produktový katalog včetně cen" - vetsinou to funguje tak, ze udelas eshop a ten clovek si tam produkty neaktualizuje (nepridava, nemeni ceny, nic). Takze v celku je mozna lepsi cenu neuvadet, pripadne napsat poznamku, ze se muze lisit.

chleeba:
* Logo, velka tmave cervena plocha dost odpoutava pozornost od cteni textu. / Okraje nemas uplne dobre provedene. Treba dole je pekna cara, pruh svetle u zalozky. Ale stejnou svetlo nevidim nahore loga. A tmavou vpravo u te velke cervene plochy. / Text v cervene plose neni citelny, zkus bilou? Nebo zesvetlit pozadi. / Ikonky jsou neostre, obalka neni skoro rozeznatelna. / Ocekaval bych zakulaceni i dole
* Menu vpravo, text nadpisu neni citelny bily na bilem pruhu. Logika tveho pocinani, jevi se mi dost zmatena :) Navic bych tam asi pridal vetsi padding zhora a zespodu, cili vyssi ten obrazek. Nebo mensi pismo. / First stop neni soucasti ramecku, tazke by tam asi vic slusela sirka stejna jako ramecek menu vpravo.
* "Hodinky Prime Watch zdarma" - zkousel jsi treba cerne pismo? Cernou / cervenou, viz Firststop napis v logu.
* "sadě pneu!!!" - tri vykricniky pouzivaji deti od 4 do 7 tridy ZS, kdy se uci o rozkazovacich vetach a chteji vetu straslive moc zduraznit a jeden jim nestaci. Stranka pak vypada hodne detsky.
* odrazky, nejsem si uplne jist, ale maji stejne line-height jako odstavec? Jevi se mi trosku nalepene. Ma smysl tam uvadet nazvy firem v uppecase (velka pismena)? Pokud ne, vyhybej se tomu. Opet mi to pripada jako by to psalo dite ze zs.
* Pokud to neni odkaz, nepodtrhavej to.
* Pokud chces neco zvyraznit, je na to ztucneni.
* Pokud chces pouzivat zvyrazneni jinou barvou, nepouzivej ztucneni. Ale barvoslepy clovek a vetsina muzu je barvoslepa na jednu nahodnou barvu, si toho nemusi vsimnout.
* Vyhledavani bych dal soucasti cerveneho pole loga
* Plovouci rameckovy vzhled je fajn napad, ale mel by byt ohraniceny rameckem, asi. By se muselo zkusit. Pak by slo kolem toho dat tmavesede pozadi, ktere by zvedlo kontrast vnitrku. Barva viz sedy pruh horniho menu.
* Paticka, tam mas spatny padding zhora a nepodtrzeny odkaz.
* Pneu, Sluzby - zvyraznovat pulku textu je nesmysl. Pouzij obrazek loga firmy, pokud na tom trvas.
* Obrazky - rozmerove a vzhledove musi vypadat vsechny stejne. Pokud mas na uvodni strance hodinky pruhledne, ocekava se, ze i v pneumatiky bude takovy obrazek
* O nas - ramecek u fotek bych dal barvou tmavsiho sedeho prouzku horniho menu, cerna je prilis vyrazna
* Kontakt - prac. doba, mno, zvazil bych zapis do radku nebo do tabulky
* Chtelo by to mozna vic obrazku, hlavne u pneu. Klidne bych na konec te stranky dal obrazky bez popisu, jako mas u O nas. Mozna by se ani nemuseli dat zvetsit (ale nejsem auto fanda, takze nevim, jestli si nekdo detailne prohlizi pneu na obrazku nebo je lepsi prijit si to osahat do prodejny)
chleeba
Profil
Děkuj za kritiku pár věcí sem opravil a přidal.

* Paticka, tam mas spatny padding zhora a nepodtrzeny odkaz. - padding sem tam přidal, ale porad jeto přilepené k hornímu okraji kurňa
jenikkozak
Profil
chleeba:
- Při prvním pohledu na stránku jsem měl pocit, že ty červené texty jsou odkazy, a nejsou.
- Hlasuji pro odstranění počítadla. Co získám na tom, že se dovím, že jsem 400. návštěvníkem?
- Proč ty postranní texty jsou tvořené pomocí obrázků? A to i ty beze stínu.
- Uvozovky použité před textem dole na stránce O nás se v češtině používají na konci, nikoliv na začátku.
- Že se Výběr pneumatiky otevírá v novém okně, když vede na jiný web, je pochopitelné. Ale proč se v novém okně otevírají i ostatní odkazy z pravého sloupečku?
- V IE 8 se mi odkaz na chleeba.ic zobrazuje až pod patičkou.

Texty:
- „Jsme autorizovanými prodejci značek: “ - Nemělo by tu být jednotné číslo? „Jsme autorizovaným prodejcem značek“
- „Dále získejte za nákup sady pneu Michelin poukaz na palivo v hodnotě až 1000kč“ - až 1000 Kč. (Akce; mezírky před jednotky patří i na stránku Pneumatiky)
- „Každý, kdo v období od 18. 03. do 31. 05. 2011 nakoupí v síti First Stop sadu letních osobních nebo 4x4 pneumatik Bridgestone získá okamžitě dárek“ - pneumatik Bridgestone, čárka, získá... Ty nuly by se mohly také vyhodit. (Akce)
- „Jednoduše nám sdělte Váš požadavek, který potřebujete a my už se o vše postaráme.“ - Tady má být určitě čárka před „a“, místo „Váš“ bych napsal „svůj“. Ta vnořená věta příliš nedává smysl. Člověk přece nepotřebuje požadavek. (Pneumatiky)
- „Neše firma“, „které jsou zasadní“, „pusobení“, „12 let“, „SLEVA 5 % na pneu“ (O nás)
- „Co Vám Přináší FIRSTSTOP je celoevropská síť Bridgestonu.“ V první větě chybí podmět, věty by měly být rozdělené čárkou. (Kontakt)
- „Co Vám dále přináší FIRSTSTOP je celoevropská síť Bridgestonu. Nezávislých pneuservisů nabízející vysoké standardy produktů a služeb.“ - nabízejících (Pneumatiky)

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: