Autor Zpráva
deda
Profil *
Moderátor Petr ZZZ: Názor poprvéPo připomínkáchValidnostPotřetí
Zdravím všechny přispěvatele a děkuji za vaše minulé rady.
Po prostudování vašich příspěvků a dalších rad na internetu, včetně kritiky vnoučat, jsem snad dokončil webovou stránku pro syna.
Prosím ještě jednou o kritiku, unesu vše.
www.zatepleni-stavebniny.cz
P.S.
Přes můj věk 69 let je mou zálibou kromě webu, archivace starých fotografií v Picasa a MyHeritage. Digitalizoval a sestříhal jsem si rodinné filmy 8mm a videa, natahuji si You Tube.
Jako poděkování za rady, rád přepošlu zájemcům odkaz na soubor fotografií mého dědečka "Cesta do Nového světa 1902", vystavovaný v současné době v USA.
Díky deda
o_O
Profil
Proč mi po registraci píše systém:
[i]POZOR, CHYBA. Vaše registrace NEbyla provedena. Technický problém, zkuste to, prosím, později.
Omlouváme se vám.[i]

Vyplním-li jméno například takovéto:
[code]plkůlkůlkůlkjnůljhůjlhůlhlkhgkhglkglkgúů[/code]
vypisuje mi to chybovou hlášku Zvolené jméno je již obsazeno, zadejte jiné.
509
Profil
No moja hlboká poklona!
Nie tak ani k tomu designu, skôr k tej energii a chuti... Mate môj úprimný obdiv.

Ničmenej, ten kto Vám radil, toho by som hnal palicou..;°)

Tá farebná škála, ktorú ste použil je príliš divoká a nepremyslená. Úplne zbytočne dráždi oči, forma je dosť zastaralá - hlavičkou počnúc, pätičkou končiac. Celkovo a možno i neobjektívne, na mňa to pôsobí asi tak, že ak by som tam mal hľadať tovar dlhšie ako 2 min, podráždene to zavriem a idem ku konkurencii.

Web design, tak ako čokoľvek iné podlieha módnym trendom a skôr ako rady na takýchto servroch, by som primárne hľadal niekde niečo práve o tomto, je toho plno a nie je to len o farebnosti, ale i o forme. Bohužiaľ - česť výnimkám - našim designérom a programátorom, skrátka zastal čas. Zaspali a tvrdošijne sa držia svojich zabehnutých foriem a nezmyselných dogiem o validácií a podobne. Obal predáva, nie prvé miesta vo vyhľadávačoch a podobné nezmysli.

V každom prípade Vám držím päste a prajem pevné zdravie a ešte dlhý život, plný elánu...
jenikkozak
Profil
deda:
- „ENERGIE s.r.o.-zateplení fasád“ - za tečkami se dělají mezery, za energií by měla být čárka, okolo pomlčky patří mezery.
- Nadpis „zateplení-stavebniny“ v levém menu je překryt šipkou.
- Odkazy na nějaké, ehm, podivné katalogy bych vyházel.
- Barva cen u produktů v pravém panelu je velice nepříjemná na modrém pozadí.
- „Děkujeme za Vaši pozornost a těšíme se na Vás“ Jsem sám, kdo nedokázal to povídání uvedené nad touto větou přečíst poctivě celé? (Také se Vám tam občas vloudila mezera před tečku nebo čárku.)
- Líbí se mi, že na úvodní stránce používáte u čtverečních a krychlových metrů horní indexy. Ještě by to chtělo opravit v menu a u jednotlivých produktů.
Podnadpis v „Ceně zateplení, spotřebě na m2“ nevypadá hezky, protože slova, která jsou součástí odkazu, jsou menší než zbytek slov.
- Na stránce s Otázkami a odpověďmi by za otázkou mohl být zalomený řádek.
- Stránky Historie firmy a Kontakty nemají nadpis.
- Nikdy, tedy ani při psaní textu na stránku Dodání zboží, nepodtrhávejte text, který není odkazem. (Na této stránce máte také překlep ve zvýrazněném textu - „požadvek“ a rovnítko máte v horním indexu.)
Drobečková navigace u stránek otevřených z horního menu je nefunkční. (Není tvořena odkazy.)

Chtělo by to si texty projít a opravit překlepy, chybějící mezery, nadbytečné mezery, chybějící indexy

Kód:
- Do metatagu description se píše popis webu, ne výčet klíčových slov, ten se zapisoval do metatagu keywords, ale
- metatag keywords je zastaralý, nemá smysl jej uvádět.
- „<h2><span style="color: #ff0000;"><br></span></h2>“ - aneb nadpis, který nemá co říct.
- „<p><span style="color: #ff0000;"><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: x-small;"> </span></span></p>“ - první otázka: Proč nejsou ty inline zápisy jen v jednom spanu? Druhá otázka: Proč tam vůbec oby ty spany i ten odstavec jsou?
- „<span class="subname">Garance nejnižší ceny </span>“ V mnoha případech jsou nezalomitelné mezery zbytečné. Na druhou stranu chválím nezalomitelné mezery za jednopísmennými předložkami a u cen mezi číslovkou a zkratkou měny. Líbí se mi také, že používáte uvozovky podle českých zvyklostí.

Zdrojový kód není dokonalý, ale nevím, do jaké míry se dá výstup Vašeho redakčního systému ovlivnit.
deda
Profil *
jenikkozak:
Dobrý den,
ještě jednou po delší době a úpravách dle Vašich rad, na které jsem co by dědek 67 let stačil, si Vás dovoluji poprosit o další shlédnutí a kritiku. Bohužel opravy týkající se posledního odstavce, zřejmě velmi důležitého, Kód: jsou na mne přespříliš.
Rád bych Vám vyjádřil poděkování, zasláním odkazu na webstránku Muzea fotografie Sechtl-vosecek a mého YouTube: USA 1902 z výstavy fotografií z cest mého dědečka do USA v roce 1902 - 1903. Odkaz zde nedávám, abych nerozlobil admina.
Ještě jednou děkuji
deda
okolojdouci
Profil *
Čistě subjektivně:
Web působí jako kvalitní šablona, ale je neutrální. Nic nenaznačuje, že jde o stavebniny, stejně tak by to mohl být web s elektromateriálem, skladiště mptrojek nebo nabídka autodílů. Není to škaredé, ale je to sterilní a graficky bez nápadu.

Hlavní odstavec úvodní stránky mě odrazuje od čtení. Nevím proč, ale když to přelítnu očima, myslím, že v tom textu není nic, co by mě zajímalo.

Dole to stránkování < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > vypadá, jako by to patřilo k tomu eshopu. Hodně jsem se podivil, když mi to samo přebliklo na další stránku.

No a nakonec ta stránka eshopu na úvodní straně. Je to utopené hodně dole. Spousta lidí si tam vůbec nepřescrolluje, a když už jsem to udělal, mám pocit, že jsem na dně Mariánského příkopu a koupě hmoždinek mě vůbec neláká.
deda
Profil *
509:
Ničmenej, ten kto Vám radil, toho by som hnal palicou..;°)
 Tá farebná škála, ktorú ste použil je príliš divoká a nepremyslená. Úplne zbytočne dráždi oči, forma je dosť zastaralá - hlavičkou počnúc, pätičkou končiac.
Neradil mi nikdo, dělal jsem to v programu e-shop- rychle, hlavička a pata je určena nabídkou a odpovídá ceně "zdarma". Rady sbírám v diskuzních fórech a na internetu.

>Celkovo a možno i neobjektívne, na mňa to pôsobí asi tak, že ak by som tam mal hľadať tovar dlhšie ako 2 min, podráždene to zavriem a idem ku konkurencii.

S tím hledáním déle jak 2 min se pokusím něco udělat, to je důležité.
Díky za vaše rady.
P.S.
Podívejte se na moje YouTube USA 1902 a stránku http://sechtl-vosecek.ucw.cz/expozice12.html, tam mne možná pochválíte
deda
Profil *
okolojdouci:
Nic nenaznačuje, že jde o stavebniny, stejně tak by to mohl být web s elektromateriálem, skladiště mptrojek nebo nabídka autodílů. Není to škaredé, ale je to sterilní a graficky bez nápadu.
deda:Dělal jsem to v programu e-shop- rychle, hlavička a pata je určena nabídkou a odpovídá ceně "zdarma". Rady sbírám v diskuzních fórech a na internetu.

Dole to stránkování < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > vypadá, jako by to patřilo k tomu eshopu. Hodně jsem se podivil, když mi to samo přebliklo na další stránku.
deda:Asi rotátor vyhodím i když by to šlo zrychlit

o a nakonec ta stránka eshopu na úvodní straně. Je to utopené hodně dole. Spousta lidí si tam vůbec nepřescrolluje, a když už jsem to udělal, mám pocit, že jsem na dně Mariánského příkopu a koupě hmoždinek mě vůbec neláká.
deda: I tam popřemýšlím jak udělat obrázky souhrné (1obr polystyreny, další tmely atd), nebo dát ke každékmu druhu rotátor.
Díky moc
P.S. I Vám nabízím prohlídku něčeho, co se mi snad podařilo, viz odpověď výše.
deda
Profil *
[#8] deda
Kromě hlavičky a patičky UPRAVENO

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: