Autor Zpráva
silver
Profil *
Prosil bych o zhodnocení stránek s internetovou prodejnou s investičním zlatem a stříbrem : www.silver-gold.cz . Na vysvětlenou jen uvedu, že jsem absolutní začátečník /spíše neznalec-samouk/ , který koupil doménu a pronajal e-schop jako dárek přítelkyni k narozeninám. Administraci e-shopu jsem víceméně zvládl, ovšem popravdě řečeno nevím co dál , proto prosím o rady, zda mohu něco vylepšit sám, nebo zda mám najmout nějakou SEO firmu, a pokud ano tak bych prosil o doporučení na nějakou solidní, aby vynaložené prostředky měly efekt. Kritiku samozřejmě dopředu příjmám.
jenikkozak
Profil
Mohu vůbec napsat nějakou kritiku, když darovanému koni se nemá dívat na zuby?
- Zdrojový kód je možná výsledkem redakčního systému. Ale upřímně řečeno je hrozný.
- Patičku webu bych celou smazal.
- Tlačítko v patičce (kterou na mé doporučení smažete) vede na docela nepěknou adresu, která je duplicitou té, na které se zobrazuje úvodní stránka.
- Před otazníkem se nedělá mezera. Před čárkou také ne. Dokonce ani před dvojtečkou.
- Před znakem procent se píše mezera, neboť jinak by se tento znak četl spolu s předcházejícím číslem jako přídavné jméno („jednoprocentní“ místo „jedno procento“).
- Otáčející se zeměkouli bych vyhodil, ruší.
- Nadpisy by měly být tvořeny pomocí elementů <hX>, ne pomocí <p><span><strong> a nezalomitelných mezer.
- Je fajn, že na stránkách je odkaz na vytištění stránky. Ale zkuste si dát náhled, co uživateli z tiskárny vyleze.
silver
Profil *
Díky za názor, jen si ověřím zda jsem to pochopil správně :

- poznámkou že zdrojový kod je hrozný, mě naznačujete, že jsem zvolil "nevhodnou firmu" na pronájem e-shopu ? Nebo to špatně chápu ... ?
- zdrojový kod asi neovlivním, neboť se krom článků/popisků a pod./ se do něj vůbec nedostanu, abych jej mohl upravit, ale zkusím se dotázat provonajímatele e-shopu.
- kterou patičku mám smazat , tu co je součástí eshopu/červená/ nebo to co je pod ní a dal jsem tam já ?