Autor Zpráva
zaza
Profil *
Dobrý den. Co říkáte na eunike.cz - Pro Váš kvalitní život? Díky
Batrachus
Profil
Menu, patička a zelený nadpis se tam nehodí. A taky by to chtělo zapracovat na sémantice.
zaza
Profil *
Batrachus:
na sémantice tím myslíte na skladbě slov atp. (ohledně češtiny) ?
zaza
Profil *
a jaký by jste volil nadpis? jakou barvu?
jenikkozak
Profil
zaza:
- Nadpis má špatný kontrast s pozadím. Zvolil bych tmavší zelenou. (Má-li být zelený.)
- Položky podmenu používají přechody a mají ostré okraje, na rozdíl od té první úrovně. nesedí mi to k sobě. Zvlášť ten hover efekt u položek podmenu.
- Nadpisy se v kódu neoznačují pomocí spanů a strongů, nýbrž pomocí <hX>.
- Ceník bych asi neřešil pomocí obrázků. Stejně tak text na stránce o liposukci, nebo s informacemi o sotěži. Nedá se to zkopírovat, vyhledavače z toho asi také nebudou příliš nadšené, ale hlavně se ten text nechová tak, jak by uživatel čekal. A ono nejde beztrestně nutit uživatele měnit své návyky. Pokládám za jeden z nejtěžších hříchů podtrhávání textů, které nejsou odkazy. A možná ještě horší je podtrhávat text, který je jen součástí obrázku.
- „Created by...“ Speakuj czesky, pleasuji.
zaza
Profil *
kde jsou nyní obr. tak text se bude postupne doplnovat je to pouze dočastné řešení. Jinak děkuji za nápady a rady...
zaza
Profil *
Zvlášť ten hover efekt u položek podmenu. - tím myslíte konkrétně co prosím?
peta
Profil
* Zkus pouzit stejne barvy pro logo, pozadi a nadpisy, jako mas dole v kytickach http://www.queen-eunike.cz/images/foto_stranky/strategie-odrazky.jpg . Pokud nevis, tak dej radeji vsechen text cernou, nadpisy mirne do seda (protoze jsou tucne a cerna je prilis kontrastni na bile)
* K textu v logu zkus pridat ramecek, stin, aby to nesplyvalo s pozadim.
* O spolecnosti - barvy loga jsou jine nez v zahlavi.
* Vytvor si manual, jak se ktery prvek ma chovat, zabarvit, byt odsazen a sim te, drz se toho na vsech strankach. At klikam, kam klikam, nadpis poskakuje a vse leta zprava doleva.
* Odkazy a hover odkazu jsou skoro neviditelne pro pouziti nevhodne barvy.
* Cenik sice vypada atraktivni barevny, ale tohle si muzou chtit lide tisknout na cernobile tiskarne. Pri nahledu tisku je ta stranka dost nepouzitelna, potiskne se moc papisu a vyplytva moc barvy. Navic prakticky pri pridani radku uz to bude velka operace pro zakaznika. Ja bych podbarvil treba jen ty nadpisy kazdy jinak.
* Mozna by to u textu chtelo vetsi padding zleva a zprava.
Ivy
Profil
* Barvy mi připadají v nesouladu, a to celkově. Obrázek v hlavičce je příliš přesycený, možná by stálo za to zkusit ubrat barvy. Na hlavní straně se tlučou odstíny modré z jezírka v hlavičce s modrým pozadím ženy někde u moře a modrou loga. Taktéž zelená v logu mi připadá v nesouladu s ostatními odstíny zelené na stránce. Možná by pomohlo ubrat sytost pozadí.
* S chutí jsem si klikla na Zajímavosti v očekávání něčeho šťavnatého a čeká mě tam suchá kapitola z biologie včetně magnesiprivní tetanie a aminokyselinových chelátů. Povídání o hořčíku bych tam rozhodně nechala, ale s jiným nadpisem, například Co chcete vědět o... nebo něco podobného, pod nadpis Zajímavosti pak doporučuji dát opravdu něco zajímavého, přinejmenším "V kombinaci s vápníkem působí hořčík jako přirozený uklidňující prostředek". Pokud zůstaneme u hořčíku pak mi zajímavý připadá například test tady.
* Potravinové doplňky: "Nejde tedy jen o to, aby jste užívali nějaký potravinový doplněk." Lépe ....abyste....
* Osobně mi vadí názvy výrobků v angličtině. S tím se ale asi moc dělat nedá.
zaza
Profil *
Moc děkuji za rady. Proberu různé věci s obchodní ředitelkou a uvidíme...

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0