Autor Zpráva
Jurasek
Profil
Vážení přátelé,

předevčírem jsem konečně dal moje nové stránky na web. Kdybyste si našli trochu času a koukli se, budu moc rád za vaše názory. Není to ještě na 100% hotové, nicméně česká verze je téměř úpně hotová.

http://vanishingworldphotography.com

Jste skvělí, v minulých měsících jsem často četl vaše kritiky na jiné stránky, a myslím, že jsem se toho od vás hodně naučil........

Taky - mimo jiné - by mě velmi zajímalo jak se vám líbí fotky v galeriich - nemyslím tím fotky jako takové, ale hlavně světlost, kontrast a barvy; jsem na webu nováček, a teprve se učím skenovat a upravovat pro web.

Moc díky

Moderátor Petr ZZZ: V titulku „Prosim o názory/kritiky mých nových stránek“ chybí název či adresa webu.
pcmanik
Profil
Jurasek:
Neviem ci je to zamer, alebo mas nieco s hostingom, ale zobrazi sa mi len text a styri obrazky, ziadny design.

Po 5 refreshnuti webu uz vydim vsetko...
Plaváček
Profil
Jurasek:

Já vidím jenom tuto suchou hlášku: "Oops! Internet Explorer could not connect to vanishingworldphotography.com"
jenikkozak
Profil
Jurasek:
Reakce serveru skutečně nejsou nejrychlejší. Kdyby mě ty stránky nezaujaly poté, co jsem si pracně zobrazil úvodní stránku, asi bych prchl.
- Tu poslední položku českého menu bych rychle přejmenoval, aby si lidé nevšimli, že tam chybí enko. :-)
- Ty horní obrázky by mohly vést na úvodní stránku.
- Ve formuláři by popisky polí mohly být pomocí <label>ů, což je takový detail.
- Než jsem si zobrazil zdrojový kód, čekal něco hrozného. Byl jsem ale docela mile překvapen. Někde je víc <br> za sebou, jinde jsou u nepárových tagů na konci lomítka, maličkosti.
- U některých expedic nejsou dopsané texty. Ale díky tomu, že tam není nějaká suchá hláška, že se stránka buduje, jsem ochoten odpustit, že jsem musel zbytečně klikat do menu a pak dobu čekat (a obnovovat stránku.)