Autor Zpráva
Dantess
Profil
Zdravím, otvoril som shop s kávou a poprosil by som nejakú konštruktívnu kritiku. Co sa Vám páči a čo nie a prečo by ste si u mňa NEobjednali ? Ďakujem za Váš čas a názory

www.coffeein.sk
jenikkozak
Profil
Dantess:
prečo by ste si u mňa NEobjednali ?
Web na mne působí docela dobře. Takže bych to klidně risknul. :-)
- Hlavička je vysoká, ale je to skvěle vyřešené záložkou main. Jen by ji asi chtělo doplnit i do odkazů v patičce.
- Úrovně drobečké navigace bych oddělil něčím jiným než puntíkem, aby to vyjadřovalo podřazenost následujícího odkazu.
- Texty, které nejsou odkazy, bych nepodtrhoval.
- Nějak mi nesedí stín u štítků Top, Novinka a Akcia. A asi bych dal raději do rámečku celý produkt, ne jen jeho obrázek.
- Také bych asi odkazy Predošlé a Nasledujúce dal do rámečků, jako jsou odkazy stránkování.
- Když kategorie Výpredaj neobsahuje žádnou položku, asi bych ji dočasně z té levé nabídky vyřadil.
Co se mi však ale nelíbí, je zdrojový kód, chtěl by zkrátit. Ale asi čert to vem. :-)
HonzaS
Profil *
Dantess:
Ahoj. Uvažuji o internetovém obchodu. Nemám na mysli obchod s kávou neboj se.
Chci se jen zeptat jak je to v tvém případě z dodavatelem kávy. Nakupuješ ve velkoskladu? Máš svůj vlastni sklad nebo objednávky přeposíláš velkoskladu a ten vše expeduje zákazníkovi? Můžeš mi napsat pokud budeš chtít na email: alfagtv@seznam.cz. Jinak tvůj obchod se mi líbí velice hlavně po grafické stránce. Dobrá práce.

Zatím ahoj

Honza

můj projekt je www.webdiskuse.cz
Dantess
Profil
jenikkozak:

ďakujem za kritiku. a ten zdrojový kód je prečo zlý ? čo to robí keď je veľmi dlhý ?
jenikkozak
Profil
Dantess:
a ten zdrojový kód je prečo zlý ?
Například tohle:
<p class="emc">
                  <span style="font-size: small;"><span style="color: #000000;"><span style="text-decoration: underline;"><strong>Lavazza</strong></span>:</span></span> <span style=
                  "font-size: small;"><span style="color: #000000;">Spoločnosť Luigi Lavazza S.p.A.bola založená v roku 1927 v talianskom Turíne.<br />
                  <br />

Není kratší třeba
<p><b>Lavazza:</b> Spoločnosť Luigi Lavazza S.p.A.bola založená v roku 1927 v talianskom Turíne.</p>
a přiřazení patřičných stylů odstavci v CSS? V externím souboru, aby se to nemuselo stále u každého odstavce zvlášť zapisovat.

čo to robí keď je veľmi dlhý ?
Je to datově delší, ale není v tom zas tak závratně velký rozdíl. Proto jsem napsal, že na tom zas tak moc nezáleží. Jediní lidé, kteří proti tomu mohou něco mít, jsou kodéři tady na diskusi. Ostatním je to jedno, zákazníci to určitě nebudou řešit. Když ti to vyhovuje, si to tak nech. :)
Websluzby
Profil
Dantess: Príjemný eshop na štandardnej úrovni. Pár postrehov:

1. načítavanie stránok eshopu je dosť pomalé, ale dá sa prežiť...

Obchodné podmienky eshopu:

2. "ako zmluva uzavieraná na diaľku" = by som nahradil "ako zmluva uzatváraná na diaľku" alebo "ako zmluva uzatvorená na diaľku"

3. na obchodných podmienkach vidieť že boli robené tak trocha "na kolene" ale to je v eshopoch asi bežná prax
Dantess
Profil
Ďakujem za názor. áno, OP som robil len zo vzoru, ktorý sa dal stiahnuť na nete, ale určite na tom popracujem. taktiež sa robí aj na rýchlosti shopu.
Ivy
Profil
* Mě se to taky načítá pomalu.
* Proč bych si neobjednala: No já na kafe nejsem náročná, takže bych si neobjednala protože u nás v Penny seženu kilo za něco kolem stovky. Můj přítel je ale zatížený na kvalitní 100% arabiku, takže jisté šance zatím máš. Padla mi do oka tahle. Tak jo, teď zadat do Googlu aktuální kurz eura, proklikat tři stránky než najdu něco použitelného, otevřít Excel a spočítat cenu, tohle nevypadá špatně. Kouknu na hodinky - aha, musela bych ještě vyhledat obchodní podmínky a sazby poštovného ze Slovenska, překliknout na stránku a ověřit si že ta cena byla za kilo, vrátit se do Excelu a připočíst poštovné, překliknout zpátky (kde to sakra mám, potřebuju mít momentálně otevřených asi třicet panelů) a vyplnit objednávku a už je tolik hodin a já ještě musím nakoupit, uvařit, vyřídit tři telefony, nachystat a vytisknout podklady na zítra, vyhledat, stáhnout, vytisknout a prostudovat tu novou metodiku a zajet do města koupit nový mobil. Takže končíš. Naservíruj mi to na stříbrném podnose s převodem eura na koruny, připočti sazbu poštovného do ČR na balíček příslušné váhy a získáš zpátky moji pozornost a tudíž i šanci.
* Co se mi hodně líbí je motto: "nekupujete len kávu, ale aj jej príbeh" - mimochodem bych to asi dala jako větu s velkým písmenem na začátku a tečkou za ní. Příběhy samozřejmě táhnou a ráda si na suchých obchodních stránkách příběh přečtu. "Takže klikám na Príbehy našich káv". Následuje text ze stránky prokládaný mými komentáři: "Bazzara: Terst 1966, (co je, tak končí ta věta nebo ne?) Vášeň, (tohle opravdu zní jako příběh, už se těším) ktorá viedla Bazzaru Dionisiho aby prebral spoločnosť La Brasiliana šestdesiaych rokoch dvadsiateho storočia a založil firmu v Terste, ktorá nasledujúce desaťročia až dodnes významne ovplyvňuje svetový trh s kávou. " (tak co bylo s tou vášní? chybí tam sloveso cože vlastně ta vášeň způsobila a mě to tak zajímalo, no tak nic)
Italcaffè a Lavazza jsou marketingové kecy. žádný příběh tam není. Slibovals příběhy, jsem zklamaná. " Universal café Kávová spoločnosť sa zakladá ako Universal Caffe' v roku 1963. Pán Raffaele Camiscia začína svoje dobrodružstvo (že by tady přeci jen nějaký hezký příběh byl?) vo svete praženia kávy s úmyslom dosiahnuť dva ciele: chuť a kvalitu. (Hezké cíle, jakpak jich dosáhl?) Chuť originálnej kávy, praženej podľa talianskej tradície známej po celom svete a kvalitu prvotnej suroviny i procesu jej spracovania. (nic o tom jak tu kvalitu a chuť dosáhl - jsem zklamaná, už podruhé...) Vášeň (zase, a zase žádné podrobnosti, bulvár bys teda psát nemohl) a úspech tlačia podnik k úspechu až natoľko, že sa z rodinného podnikania stáva úspešný svetový biznis (jak? jsem zvědavá, ale dopředu už hádám že se to nedozvím): Kávová spoločnosť vyváža do Európy, Ameriky a do Ruska kultúru, chuť a pôžitok skvelej talianskej kávy. (nedozvěděla jsem se to) Vzbudil jsi ve mě očekávání "Náš slogan vystihuje nasledujúcu podstránku dokonale" a nesplnil jsi ho. Teď už musím letět pro ten mobil, jestli chceš tak až se vrátím napíšu ti sem něco dalšího o psychologickém dopadu očekávání na potenciální zákazníky.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0