Autor Zpráva
mirio
Profil
Ahoj,

spustil jsem stránky pro náš amatérský hokejový klub HC Torpedo Havířov. Zajímá mě váš názor na něj, plus hodnocení, co všechno (a jak) by se dalo vylepšit.

Vaše připomínky (včetně řešení) budu shrnovat vždy do tohoto prvního postu a začnu hned sám:

1) Odkaz "Vytvoření webových stránek" vede "do prázdna. Své stránky nemám hotové, ale vím, že tam musím něco umístit, jinak tam návštěvník podruhé už nepůjde.

Děkuju všem za podnětnou kritiku.
Mihhc
Profil
Hezké.
1) V levém sloupci mi vadí ta patička článku(to s tím "Celý článek"). Uprostřed stránky není poznat co je nadpis a co "pata"(moc výrazný podle mě).
2) Statistiky: Prázdné statistiky bych neuváděl.
3) Kontakty: Napsané "zavináč" moc rád nemám :), klidně bych to dal jako odkaz (I když ted vidím že to máš dole vysvětleno) ... trochu bych ta jména a funkce doladil.
4) Soupiska: Moc se mi nelíbí ten dlouhý výpis hráčů (moc mě nenapadá jak jinak -> s těma kotvama nakonec docela dobrý)
5) Menu: Jsme moc línej se trefovat do odkazů, klidně bych to roztáhl(nalepil na sebe)". (ale to je jen taková moje nesměrodatná uchylka)
mirio
Profil
to Mihhc: Díky za názor!

Ad 1) Jo, co se týče designu, tak to je těžké. Měl jsem to předtím méně výrazné, ale to se mi zas zdálo málo, no. Takhle se to většině
líbí, tak jsem dal na ně. :-)
Ad 2) Ony se povětšinou všechny do týdne naplní, play-off můžu zneviditelnit, to máš asi pravdu.
Ad 3) Ty kontakty jsou šité horkou jehlou. Do sekce "Klub" zatím není co psát, tak jsem to řešil takto, ale asi bych s tím něco udělat měl. Nicméně nevím moc, co.
Ad 4) Zvažoval jsem něco jako rozbalování po kliknutí pomocí jQuerry, jenže pak se mně zase lidi ptali, kde jsou ty fotky schované. :-) Tak jsem dal kotvy a všichni všechno najednou chápou. :-)
Ad 5) Měl jsem to roztáhjnuté, ale zase - většině (včetně mně) se to moc nelíbilo, takže mám aktuálně takto.

to tiper0: K tématu prosím, jinak ne. Díky.
Mihhc
Profil