Autor Zpráva
Aniczka
Profil
Moc prosím, ohodnoťte můj web traja.wz.cz/aniczka. Je to více méně můj první web, původně jsem to měla udělaný v rámech, to už jsem díky Bohu předělala.. Tvorbě webu se věnuju necelý rok, jsem amatér, ale i tak bych ráda, aby mé stránky byly pěkné, funkční atd atd :) Kritizujte prosím vše, vzhled, obsah, kód.. Předem moc děkuji i za rady ;)
bojars
Profil
Na tom odkaze je:

Chyba 404 - soubor nebyl nalezen
aaa
Profil *
Ma to spatne zalinkovane.

traja.wz.cz/aniczka
YoSarin
Profil
tady je opraveny odkaz:
http://www.traja.wz.cz/aniczka/
:)
YoSarin
Profil
hmm. tesne... :)
aaa
Profil *
Jinak - ta anketa se mi tam moc nehodi, jak je pod textem zirafa tak se blbe cte. A menu mi v zaleza pod rolovaci listu. A to menu taky zbytecne bije do oci. Jinak celkem pekne. - Mam operu 8.5
Aniczka
Profil
jéé, omlouvám se, nějak jsem to zblbla, když jsem psala ten odkaz.. ještě jednou omluva všem :)
aaa:
já vím, ta naketka by chtěla dát jinam, ale zase já ji chci mít na úvodní strnce, jinak tam totiž nikdo hlasovat nebude..
já to testovala ve všech prohlížečích a všude mi to šlo OK.. kdyžtak pošli screen

a ještě bch se chtěla zeptat.. když si to hodím do validátoru, hází mi to tam šílený věci..
# Error Line 92 column 143: duplicate specification of attribute "WIDTH".

...2.gif" width="160" height="52" width="160" height="52" alt="úvodní stránka

You have specified an attribute more than once. For instance, you have used the "height" attribute twice on the same "img" tag.


# Error Line 92 column 156: duplicate specification of attribute "HEIGHT".

..."160" height="52" width="160" height="52" alt="úvodní stránka"></a><a href


# Error Line 92 column 345: duplicate specification of attribute "WIDTH".

..._zac.gif" width="160" height="29" width="160" height="29" onmouseover="this.s

atd. atd.. co s tím? co jim vadí na tom, že mám u každého obrázku nastavené rozměry? kdybych to tam neměla, taky by to určitě vadilo..
Aniczka
Profil