Autor Zpráva
edyg
Profil *
Dobrý den,prosím vás o názor na nově vzniklý web na adrese www.autoskolakunst.euweb.cz
Dekuji za kritiku.Jsem samouk.
Kcko
Profil
Je to příšerné. Jak grafika tak kód. Učte a rozvíjejte se dál (a ne myslím to nijak zle).
PS. Pokud bych zvažoval o zkoušce ŘP u vás a viděl bych tuto prezentaci, velmi bych přemýšlel jestli je kvalita výuky a poskytovaných služeb stejně "kvalitní" jako její webová prezentace - bez urážky.

PS. Ceník se píše s jedním n.
Itachi
Profil *
Podle mého názoru je to hrozný design i kód, ale pokud teprve začínáš, tak je to v pořádku. Poradil bych ti aby jsi určitě psal css do externího souboru, je to o mnohem více přehlednější. Co se týče grafiky, tak to taky žádný bingo není je tam plno opravdu špatně dělaných věcí například text horního menu se čte opravdu velmi špatně. Doporučil bych ti zajít na google a zadat: základy webdesignu nebo něco v tom smyslu. Je plno tutorialů, kde popisují jakým chybám se v designu stránky vyvarovat. A pokud nejsi grafik tak na internetu je plno free templat, které svůj účel také splní :) Jestli je to tvůj začátek tak bych ti jenom doporučil, aby si to nevzdával. Každý někdy začínal :)
Taurus
Profil
Jen doplním, že ano, každý jednou začínal, ale neměl by na firemních stránkách. V jednom ohledu lze říct všechna čest, v tom druhém – viditelném – to bohužel dost podlamuje jméno firmy.
edyg
Profil *
edyg:
diky za nazory,ale stranky funguji a kazdymu kdo je videl se libili.Mne se na netu nelibi 90% stranek.hlavne vsechny ktere pouzivaji animace flash.zbytecne to ty stranky brzdi.stranky splnuji sve poslani a tak diky za nazory ostatnych.
margin
Profil *
Použít takové pozadí, to je úplná ztráta soudnosti: http://www.autoskolakunst.euweb.cz/obrazky/textura.jpg
rozměry: 5 000 x 5 000 pixelů @ 24 bitů na pixel
velikost: 10,9 MB (11 386 029 bajtů)

Dokument je pak potrebné vytisknout,vyplnit a potvrdit u lekára.
Tahle věta vypadá, jako bys ji ukradnul na nějakém slovenském webu a překlad jsi odbyl.