Autor Zpráva
Dana
Profil
Prosím o kritiku webu http://fischer.sfcb.cz, který jsem udělala pro firmu své tety. Mým dílkem je i http://www.sfcb.cz, ten ještě není dokončený (nemám všechny podklady), ale musel být vzhledem k vzájemnému odkazování obou spuštěn již nyní, ač to jistě není ideální.
Web měl v zadání zachování hlavních grafických prvků a barevného vyznění katalogu a webu mateřské firmy (http://www.fischer-ski.com, ), stvořeného firmou ABM, milovníky framů a Flashe. Loni jsme jemu podobného předchůdce dle přání ústředí Fischer převzali a přeložili, letos už ne.
Vzteklé batole do mne buší autíčkem, protože má však roztomilé kučery za oušky a legračně funí, neoplácím, končím tento krátký příspěvek a jdu poslušně stavět kuličkovou dráhu. Komu se zdá, že batole sem nepatří, mýlí se. Batole je se mnou stále, mohla bych si ho dát do znaku. Rádo ťuká do klávesnice, je vlastně spolutvůrcem toho webu, i když většinu jeho XHTML+CSS vylepšení jsem musela zase vymazat – byly lehce nevalidní. Zatím.
Yuhů
Profil
Těmhle stránkám se dá těžko něco vytýkat. Tak snad jenom dvě věci:

* neumím najít kontakt a nepochopil jsem, kde si ty věci můžu koupit.

* to modré písmo je na černém pozadí hodně tmavé a špatně se mi čte.
Dana
Profil
Yuhů, díky za připomínky i za přiznivé hodnocení (jestli už konečně něco trochu umím, je to zásluha hlavně Tvoje a Pixyho, na jehož popud jsem na jaře "odložila své tabulky" a zjistila, o kolik je svět bez nich příjemnější).
Nad tou modrou na titulní stránce jsem dlouho váhala, ale nakonec tam u těch pár slov zůstala – když jsem ji zaměnila za žlutou, bylo jí už nějak moc a když bylo zvýraznění vyznačeno jen tučným řezem (bíle), úplně to zaniklo. A přidávat do toho jinou barvu už nejde. Měnit pozadí se mi nechce - jak nemám ráda černé pozadí, tak zrovna tady se mi líbí. Uvidíme, třeba ještě něco vymyslím...
Druhá připomínka mne skutečně přiměla k zamyšlení a úpravám. Snad je to už teď srozumitelnější. Na vysvětlenou - ty stránky jsou zaměřené hlavně na velkoobchod – prostě cokoliv jde od Fischera do ČR, jde přes SF České Budějovice, jsou výhradním dovozcem. Ale měly by pomáhat v orientaci i každému koncovému zákazníkovi, který se zajímá o podrobné informace o zboží – v této šíři je nikdo jiný u nás nenabízí. Něco v tom smyslu jsem přidala na titulní stránku a o kousek výš posunula i informaci o partnerských prodejnách (odkaz vede do toho druhého webu SF) a firemní prodejně SF, která byla asi moc dole a dala se přehlédnout, což je určitě chyba. Na obojí je odkaz i prostřednictvím upoutávky v pravé části každé stránky.
Tak ještě jednou dík, zdravím z Buštěhradu do Slaného a přeju hezký zbytek neděle :-).
Radim H.
Profil *
Proč používáš takové smutné barvy (respektive kombinaci černá/bílá)? Navíc tam dochází ke změně vzhledu mezi http://fischer.sfcb.cz/ a patřičným odkazem (Sjezd, Běh na lyžích apod.). Někoho to může zmást. Webu bych vytknul i příliš dlouhé texty a velké množství odkazů. Aby web dobře prodával, potřeboval by trochu upravit.

Radim H.
Brouzdej.cz
Tomáš
Profil *
pěkné ...to se mi líbí....jen to černé pozadí....ikdyž zase to docela ladí..myslím, že je to pěkné...moc pěkné.
Dana
Profil
Radim H.
Barvy jsem si nevybírala já, ale - jak píšu v úvodním příspěvku - byly dány požadavkem zadavatele zachovat firemní barvy Fischera a vzhledově se co nejméně odchýlit od webu mateřské firmy (díval ses na něj?). Jinak já tyhle barvy v oblibě nemám, černou na pozadí nikdy dobrovolně nevolím.
V textech by se asi dalo trochu škrtat - na některých stránkách - to je fakt. V tom, co jsem dostala od zadavatele, jsem sice provedla redukci, ale mohla být razantnější. Moc odkazů? No nevím, to si nemyslím. Ale díky za názor.
Tomáš
Dík :-).
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.