Autor Zpráva
Calvarus
Profil *
Ahoj všichni,

udělal jsem nový web www.24-lekarna.cz a zajímal by mě váš názor co na něj říkáte. Za jakoukoliv reakci budu vděčný.

Díky moc
jenikkozak
Profil
Calvarus:
1) Na jednu stranu uživateli podrobně vysvětlujete, jakým způsobem má nákup uskutečnit. Na druhou stranu místo vyhledávacího a přihlašovacího tlačítka dáte jakési plusko. A uživateli dumej. Proč tam nejsou odesílací tlačítka? Proč jsou oba formuláře tak rozdílné?
2) Nedaly by se nadpisy udělat bez podtržení, když se na ně nedá klikat?
3) Ta stránka Jak nakupovat byla jedinou, kterou jsem pročítal. Myslím, že by se tam mezi věty dalo přidat pár čárek.
4) Není příjemné, že při ztučnění aktivní položky menu se položka roztáhne na dva řádky.
5) Co je to za podivný vynález dávat popisy produktů jako texty v obrázku? Určitě je to hodně nepříjemné. U výpisu produktů nemůžete k položkám přidat krátký popisek.
6) Proč některé stránky mají poslední položku drobečkové navigace aktivní (Kontakty), jiné neaktivní (Čaje) a jiné drobečkovou navigaci vůbec nemají (Registrace)? To by se mohlo sjednotit. Stejně jako velikost nadpisů na uvedených stránkách.
LukasK
Profil
Rád bych přidal také pár postřehů ke stránce:

1.) V hlavičce, při najetí na tlačítko (odkaz) registrovat, se mi nelíbí, jak se barva změní na stejnou, jako má celý přihlašovací blok. Uvažoval bych o nějakej jiném odstínu té barvy, asi světlejší.
2.) Vyhledávání vpravo od hlavního menu - border je až příliš výrazný, určitě bych ho zjemnil.
3.) Přeházel bych v hlavním menu jednotlivé položky. Třeba Akční položky by měli být hned za Úvod. Je třeba zvážit priority.
4.) Ty dva bloky ihned pod hlavním menu se mi nelíbí a postrádají tam smysl. Text jako Vítejte na stránkách bla bla nikoho nezajímá. Tenhle prostor je to první co zákazník vidí, určitě by se dali podstrčit důležitější informace. K druhému bloku, kde se vypisuje produkt - postrádám u toho, proč se mi tam vypisuje zrovna takový produkt (doporučujeme, nyní v akci?). Dát tomu nějaký popisek.
5.) Lišta pod dvěma bloky - kategorie, výrobci, nejprodávanější. Dokud nekliknu, netuším co se stane. Chtělo by to možná udělat intuitivnější.
6.) Lépe bych zvolil nadpisy. Nadpis H1 obsahujte text Vítejte... - tudíž je vlastně nevyužitej. Kategorie výrobků bych dal do H2.
7.) Blok s textem - GARANCE PRO BEZPEČNÝ NÁKUP - je divně šiřší než obsah výše.

Tolik úvodní stránka na první pohled :)

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0