« 1 2 »
Autor Zpráva
johnl
Profil
Dobrý den, rád bych si přečetl vaše názory a kritiku na web www.dark-magic.eu (Účet: djpw Heslo: abc123).

Jedná se o (jednoduchou) prohlížečovou hru v PHP, kterou jsem tvořil ve volném čase (pro zabavení se a zdokonalení PHP a MySQL) hlavně o letních prázdninách (nyní občas po večerech) a ještě nyní v ní chybí několik prvků dodělat, čas je ale neúprosný. Základem hry je mít co nejlepší bojovníky (limit je 3) s kterými budete vyhrávat souboje (případně výpravy) a získáte zkušenost. Souboje probíhají plně automaticky, což se liší od mého původního nápadu, kdy bojovníky naučíte nějaká kouzla a ty pak budete používat v „manuálním“ souboji, který by byl ovládán přes AJAX, ovšem tento druh souboje jsem zatím zcela nepromyslel, hlavně to aby se dva hráči potkali a nestalo se že jeden vyzve na souboj někoho kdo před minutou hru vypnul, ale ve hře je pořád online. Takže pokud by měl někdo zájem poradit / prodiskutovat tuto věc, mám skype. ;)

Co se týče prohlížečů, mám hru otestovanou v Chrome, Firefoxu, Opeře (tam vidím vše v pořádku) a Internet Explorer 7 (v něm vím, že po přihlášení je rozhozené logo a inf. panel, na opravu se chystám).
Darker
Profil
johnl:
„Pokud bude jméno obsahovat jiné nepovolené znaky budou tyto znaky z jména odstraněny! “
Za takových okolností je lepší vrátit formulář s chybou než dokončit registraci s jiným než zadaným uživatelským jménem.

Jinak se mi to moc líbí co se týce designu a provedení, ale rozšiř nápovědu :)
johnl
Profil
Darker:
Máš pravdu, až budu mít čas předělám to jak píšeš.. :)

Jinak co se nápovědy týče, tak v plánu je nějaké menší fórum a právě samotná nápověda, ovšem zatím jsem neměl tolik času abych ji mohl sepsat, ale takové základní seznámení s hrou prozatím zajišťuje průvodce hrou. :) Díky za názor. ;)
Juandev
Profil
johnl:
Jednoduše řečeno, mě se ta stránka nelíbí. Nelíbí si mi po stránce grafiky.
johnl
Profil
Juandev:
I to je názor. Máš například nějaké konkrétní body, co se ti na designu nelíbí?
Nox
Profil
Přijde mi to graficky neuvěřitelně nesourodé ...

- velmi detailní, realistický, hororový, dobře barevný les
- blýštivý, "oglowovaný", ala rock/metal nápis
- grafika obsahu (boxy, štítky, menu...ne ilustrace) jsou hrozně generické, nijaké, s nějakým fantasy 0% společného,
nesouvisející barvy (sytě saturované a jasné barvy vs ten les)

Btw po otevření obrázku na indexu není hned jasné, že jde o lightbox, není tam žádná animace ... když se má kliknout pro zavření, mělo by to mít cursor:pointer celé


"Všechna práva vyhrazena" - obrázky jsou tvoje anebo free licence*? tomu se mi moc nechce věřit, hlavně s porovnáním s ostatní grafikou...

*) navíc spousta děl na těch tzn. free galeriích není "free" licence, ale "attribution licence", tzn. někde musíš uvést že používáš nějaké dílo od někoho (nejlépe asi s odkazem, ale nemusí asi být)
toto tam ale nikde nemáš, takže tahle možnost to nebude
Zechy
Profil
Nox:
Co jsem si všim, tak v některých věcech je grafika z World of Warcraft :)
johnl
Profil
Nox:
Jako grafik nejsem moc dobrý, ale snažím se jak jen to jde. Každopádně díky za připomínky.

když se má kliknout pro zavření, mělo by to mít cursor:pointer celé
Doplnil jsem.

"Všechna práva vyhrazena" - obrázky jsou tvoje anebo free licence*? ...
Obrázky bojovníků a lektvarů (+ ikonky) moje nejsou, většinu obrázků se snažím vyhledávat tak abych je mohl volně použít, případně nekomerčně. Ovšem všude se to ohlídat nedá, když něco objevím a není snadné k takovému obrázku dohledat nějaké informace.

Zechy:
Co jsem si všim, tak v některých věcech je grafika z World of Warcraft :)
Co máš na mysli? Předpokládám že nejspíš lektvary?


[#9] Zechy: Opravil jsem, ať nejsem zvěčněn jako negramotný. ;-D
Zechy
Profil
johnl:
Co máš na mysly? Předpokládám že nejspíš lektvary?
Ano, lektvary, ničeho jinýho jsem si nevšim. Mimochodem, na mysli je měkký :-)
Nox
Profil
johnl:
Ovšem všude se to ohlídat nedá, když něco objevím a není snadné k takovému obrázku dohledat nějaké informace.

Jenže zásada by měla být taková, že pro co nemáš důvěryhodné informace, to nemůžeš nepoužít
A jinak se je taky třeba kouknout na licenci přesně, jak jsem psal ve hvězdičce, něco může být víceméně free, ale třeba s podmínkou

Abych napsal aspoň něco pozitivního - na druhé straně i když se ti licence nezamlouvá nebo není a fakt chceš obrázek moc použít - stále je tu možnost kontaktovat autora a požádat ho o svolení k použití. Samozřejmě není garantované, že to povolí, ale... za pokus člověk nic nedá

To jenom pro informaci, víc to řešit nebudu ... sám se toto snažím dodržovat (mj. je dobré si zapisovat co kde bereš, kvůli attributions a některé free se třeba můžou změnit na attribution atd.),

A je fakt že i ze skutečně free obrázků se dají dělat hezké věci a některé jsou fakt skvělé
Juandev
Profil
johnl:
Máš například nějaké konkrétní body, co se ti na designu nelíbí?
No já myslím, že Nox to výše dobře shrnul.
Ivy
Profil
Máš tam občas nějaký překlepík, jako například výcvyk (Výcvikový tábor).
"Řekni nám, co by jsi chtěl svého bojovníka naučit nebo v čem by jsiho chtěl zdokonalit." To by se dalo taky zdokonalit na: Řekni nám, co bys chtěl svého bojovníka naučit nebo v čem bys ho chtěl zdokonalit.
A kdybych náhodou chtěla hrát, tak mi taky chybí lepší nápověda.
johnl
Profil
Ivy:
Chyby a hlavně překlepy (které vznikají programováním pozdě do noci) se snažím průběžně opravovat, ale některých si nevšimnu, některé texty s chybou si myslím že jsou správné, atd. Nápovědu bych mohl sepsat během příštího týdne, uvidím podle času.. ;))
Ivy
Profil
Další překlepy: ...mích kouzelných... (Kostel, též 2x Alchymista), zvíhodňování (Pravidla).
johnl
Profil
Tak jsem doplnil nápovědu (kterou ještě časem trochu rozšířím) a opravil jsem některé překlepy a chyby.
Wyatt
Profil *
#1 Při kliknutí na "záznam souboje" , se objeví error a požadavek , abych se přihlásila .
#2 Po kliknutí na začátek výcviku , konkrétně na "zvýšit obranu +3" , se objeví stránka s " Oprav mě jestli nemám pravdu, ale nemáš tak náhodou už všechny své bojovníky u nás ve výcviku?" - Chtělo by to rovnou stránku http://www.dark-magic.eu/game.php?str=vycvik , kde člověk vidí , že výcvik probíhá .
johnl
Profil
Wyatt:
1) Tento problém mi už někdo psal, myslel jsem že to může být způsobeno tím, že se odkaz otevíral v novém okně, teď se otevírá v okně ve kterém na odkaz klikneš, ale jak vidím tak problém je tam stále. Problém tohoto problému je ovšem ten, že někomu se tak děje a někomu ne, a mě se nedaří přijít na to proč. Co používáš za prohlížeč?

Ještě se doplním, když na odkaz neklikneš, ale překopíruješ si jeho adresu a hodíš do prohlížeče, dojde ke stejné chybě?

2) Ano, máš pravdu. Večer pokud bude čas tak to upravím.. :))
Wyatt
Profil *
Mozzila Firefox , jinak , dnes při asi "eventu" , kdy se člověku napíše upozornění a jakási soutěžní otázka se stalo . Klikni zde , pro napsání odpovědi a hle , stejný problém . Podruhé již nenastal . Při pokusu opakovat chybu u "záznamu souboje" se také neobjevila . Podobné kiksy mám u svého přihlašování využívající session , občas to prostě zablbne a vyhodí chybu , nebo dotyčného nepřihlásí .
johnl
Profil
Wyatt:
Mě napadá snad jen že prohlížeč občas neodešle session, nebo odešle chybné session či poslední varianta, server předá chybně session k PHP. Kdybych měl chybu ve scriptu, muselo by to dělat pořád a ne jen občas a jen někomu. :)
Wyatt
Profil *
Jj , pravděpodobně . Jen doplním . Ve hře by byla velmi pěkná možnost ( jako ve 4s :) ) udělat "osobní obchod" tzn. někomu poslat bojovníka , zlaťáky . Také přidat do hry chat , například do pravého horního rohu , vedle informací o postavě ... Malí , jednoduchý , ve kterém by byla možnost lidem "zašeptat" . ( Například jako ve 4s , zadáním příkazu /w Nick , pro obnovení psaní do "all" chatu /a ) .


PS: Nazačátku jsem se velmi motala kolem založení nového bojovníka , vůbec sem nevěděla kde ho splašit :) .
PS2: Doteď mi není jasná možnost získání více bojovníků , zda například jsou bojovníci v kostele nastálo , nebo jsou prodáváni hráči . ( Chtělo by to - Prodejce : Systém / Prodejce : Nick )
johnl
Profil
Darování zlaťáků a soukromý prodej bojovníků mám v plánu, jen ještě nemám promyšlenou impletaci do příběhu. Chat bude brzo, script mám ze starších her co jsem dělal, jen ho musím trobhu upravit.. :))

V kostele, pokud je bojovník prodáván systémem není napsáno nic, pokud bojovníka prodává nějaký hráč, je tam napsané jeho jméno..
Nox
Profil
_johnl:
U podpory mezi hráči navzájem ale pozor, protože to přináší užitečnost multiúčtů (a to ve hře, jestli chápu dobře, která je typu že u ní člověk nemusí neustále sedět, herní čas != reálný, je problém) - udělám si 10 účtů a pošlu spoustu peněz a mám vystaráno

nějaké tipy a další informace a názory:
http://community.bbgamezone.net/game-management/dealing-with-duping-(multies)/
http://community.bbgamezone.net/game-design/why-are-multissame-ip-interaction-considered-'cheating'/
johnl
Profil
Nox:
S tím tak trochu počítám, primárně nebude možné zlaťáky převádět na účty, na které došlo někdy k přihlášení ze stejné IP adresy. Případně omezit časté převody mezi dvěma účty..
Wyatt
Profil *
Celková registrace , může být omezena IP adresou , ovšem to není řešením . Jednoduché by bylo , na začátek hráči nedávat tolik peněz , jen opravdové minimum a lvl 0 , z tohoto lvlu by vedlo pár úkolů a bylo by na něm možno koupit za Goldům obdrženým odpovídající cenu . Až na lvlu 1 , kam by se člověk řádově dostal po 1 hodině spousty úkolů ( 8, 10 ) by se pomocí těchto úkolů ( a hlavně posledního ) dostal k vyšší částce , například takové , co je teď . Lvl 0 by sloužil zároveň jako tutorial , člověk by si pomocí podrobné nápovědy vytvořil bojovníka ( vhodný by byl vlastní nick ) a naučil by se ovládat hru ( ono přeci jen , kdo dnes čte nápovědu / pravidla ) .
Toto by zabránilo tomu , aby si člověk z několika IP adres posílal goldy - jednoduše by bylo výhodnější udělat nějaký úkol , než se mořit stále dokola s obcházením McDonaldů a na tamních WiFi dělal stereotipně stále ty samé úkoly .


Oprava : z tohoto lvlu by vedlo pár úkolů a bylo by na něm možno koupit elixíry a další itemy za Goldům obdrženým odpovídající cenu .¨


PS : Omlouvám se za double-post , děkuju za případné sloučení moderátorům .
johnl
Profil
Wyatt:
Můžu tedy po vytvoření účtu nedávat uživateli 5.000 ale méně např. jen 1.000. Zároveň úkoli v průvodci hrou trochu protáhnoout, více zlaťáků dávat až za poslední úkoly. Posílání zlaťáků bude možné až tři dny po registraci (méně nebo více?). Zároveň, ale nechci pro nižší levely dávat méně zlaťáků např. za práci, ale budu možná muset trochu snížit získávání zkušenosti a částečně i zlaťáků.

mmm, šlo by příspěvek [#21] sloučit k mému účtu?
Moderátor Chamurappi: Staniž se. Příště použij johnl_, diskuse ti pak umožní přivlastnění bez zásahu moderátorů.
Wyatt
Profil *
Myslím , že například pro lidi , kteří nemají pevnou IP adresu a tudíž jim stačí reset modemu , nebo jednoduché přepsání , by 1.000 G bylo stále mnoho . Avšak v průběhu tutoriálu , by člověk hypoteticky mohl odesílat zprávy jen Administrátorům , jeho zástupcům a "Systému" - na něm by si mohl vyzkoušet funkci odesílání zpráv , tzn. že by nějaký úkol nasměroval dotyčného , aby poslal zkušební zprávu "Systému" , po automatickém odeslání odpovědi od serveru by úkol byl považován za splnění a hurá na další část tutoriálu . Ovšem , člověk nemůže pořád jen a stále stavět bariéry lidem , kteří se snaží hrát nepoctivou cestou . Proto by odeslání zprávy jako úkolu , i jiných , mělo být značně zjednodušeno . (V tomto případě například předvyplnění textu , předmětu i příjemce . )

Po dokončení tutoriálu by dotyčnému přišlo poštou X zlaťáků pro začátek .

PS: Tutoriál by měl obsahovat alespoň : Koupi bojovníka , cvičné zvýšení jeho síly , obrany , nebo energie , dle výběru hráče ( ovšem bez klasického intervalu , "tréning" by trval například 30 sec ) dále krátké ( aby to měl někdo chuť číst ) seznámení s druhy obchodů a obecně funkcemi hry . Hráč by měl také mít možnost tutoriál přeskočit , zde by ovšem mělo vyskočit upozornění , že bez tutoriálu se člověk plně neseznámí s funkcemi hry , ani nedostane poštou konečný obnos peněz , k tutoriálu by se mohl např. do lvl 2 vrátit a dokončit ho . Samotný tutoriál může být brán jako úkol a jeho části jako pod úkoly . Například by za každý splněný pod úkol hráč obdržel určitý počet zkušeností a konečné dokončení by ho posunulo na lvl 1 , kde by také obdržel již zmiňovaný peněžní obnos za splnění tutoriálu .


PS2 : Ber prosím mé příspěvky opravdu jen jako návrhy , nechci , abych tu vypadala jako člověk , co ti tu vtírá jak má celá hra od základů vypadat :)
Ivy
Profil
johnl:
po vytvoření účtu nedávat uživateli 5.000 ale méně např. jen 1.000
Jo, a jediného bojovníka nabízet za 50 000.- To zcela spolehlivě vůbec nikoho neodradí. I s těma počátečníma 5 000.- nabízet prvního bojovníka za 50 je docela nářez..
Wyatt
Profil *
Jak sem to pochopila já , k dalšímu bojovníkovy má být cesta jednoduše obtížnější . Zatím za sebou nemám "zápasy" , ale podle bojovníků , které vlastní hráč na 1 místě v tabulce , bude tato činnost zřejmě úplně nejvýdělečnější , ačkoli , také o tom moc nevím .


PS : Při mé registraci tam byli bojovníci i za menší částky .


Edit : k dalšímu bojovníkovy má být cesta jednoduše obtížnější .

Cílem hry je jak vidno , mít 3 co nejlepší bojovníky , ne 50 :)
Nox
Profil
S penalizací na začátek je ale problém, že se to bije s tím, že člověk by měl mít možnost si hru hned na začátek osahat a prozkoumat, udělat na něj dobrý první dojem

Když mu zarazíte zdroje a nebude moct dva týdny nic pořádně dělat, moc ho to bavit nebude

Wyatt
S těmi úkoly je tam taky otázka - pokud budou zábavné, tak to lidem nebude tolik vadit udělat znova. Hlavně když budou jen ze začátku a pak už ne. Když nebudou zábavné, je to pak problém pro celou hru, ještě mnohem větší. Pokud by byly úkoly napříč celou hrou a braly hodně času - to by šlo, ale pak zase kladlo nároky na vývojáře na tvorbu obsahu, což je problém, který není radno podceňovat.

Souhlasím ale s „Ovšem , člověk nemůže pořád jen a stále stavět bariéry lidem , kteří se snaží hrát nepoctivou cestou


Osobně bych to plánoval dělat tak, že bych to z designového hlediska zase tolik nehrotil, ale potom bych udělal logovací a analyzační nástroj. Ten by přímo nebanoval, ale dělal vykřičníky u lidí nebo skupin, které vykazují nestandardní chování.
Je toho dost v odkazech, co jsem posílal, defakto jde z velké části o detekci master/slaves, prostě 1...N účtů co často posílají na 1 společný => silně podezřelá aktivita. To pak označí hráče, ty se pak koukneš že např. mají jiný IP, ale třeba podezřele podobná jména, z nichž 2 mají stejný překlep atp. a pak je to prostě jasné
Wyatt
Profil *
Nox:
Velmi hezké , podobné mnoha "hack-shieldům" i jiných her ( většinou klientovým ) .
« 1 2 »

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0