Autor Zpráva
Jiří Endršt
Profil
Zveřejňuji sem můj nový projekt www.upravto.cz a těším se na Vaše reakce :)
Miloš
Profil
Zapoměli jste heslo?
Zapomněli jste n.
Krom toho ve Firefoxu a Exploreru je „ě“ (v Opeře dokonce písmena „ěli“) jiným fontem, v Opeře a Firefoxu je navíc rozdíl v tučnosti.

V ukázkách bych uvítal vidět rozdíl před úpravou × po úpravě.
Jiří Endršt
Profil
Miloš:
Děkuji, toto mi uniklo, již opraveno. Rozdíl mezi úpravami je plánovaný, bohužel ještě čekám na "hrubé" fotky
Nox
Profil
Působí to na mě dobře, vypadá to seriózně, kromě zmíněných fotek "před" (a možná by mohly být větší) nevím co vytknout
Bubák
Profil
Základní úprava 20Kč
Co takhle za 20 Kč, to by bylo lepší.
Není dobré mít předložky, jako s, z... na konci řádku.
Kód je nesémantiský, nadpisy jsou používané i na texty, které nadpisy nejsou a kód je příliš BRkatý, běžně jsou v něm dvě nebo tři BRka za sebou.
eM.
Profil *
Mě se to líbí, ty vlnky jsou pěkný.
A nevím proč, ale asi díky písmu mi to připomíná picnik (což není vůbec na škodu :-)).
Jako nápad je to taky super, tak ať se vám daří :-)
Tori
Profil
Jiří Endršt:
Úvodní stránka, Jak to funguje: „O Vaše fotky se stará tým...“ - Trochu to implikuje nějakou dlouhodobou péči o fotky, přitom ale nabízíte jednorázovou úpravu. Možná "O Vaše fotografie se postará tým...", "Vašim fotografiím se bude věnovat tým...". Vůbec to používání slova "fotka" mi trochu nesedí. (Ale v profilu D.Spitálníka je to fajn, vnímám jej jako přímou řeč.) Chápu, že používat všude "fotografie" by působilo nudně, sucharsky. Ale když někde jsou oba výrazy hned vedle sebe ("..kdo bude Vaše fotky upravovat", "Vyzvedněte si své fotografie"), tak to trochu neladí. Možná by šlo použít "fotografie" v nadpisech a "fotka" v obyčejném textu?

Tamtéž: „Přes naše stránky nahrajete z Vašeho počítače nebo mobilního zařízení fotografie a po vybrání úprav se automaticky odešlou do grafického centra, kde dojde k jejich úpravě.“ - "Se odešlou", "dojde k úpravě" je trochu neosobní, na rozdíl od první věty. A co když chci nahrávat fotky z jiného než svého počítače? Možná: "Přes naše stránky nahrajete z počítače nebo mobilního zařízení Vaše fotografie a vyberete si požadované úpravy. V našem grafickém centru se jim pak bude věnovat tým zkušených grafiků...". A větu o neposkytování informací samostatně do 2.odstavce.

Co nabízíme: „Obraz se předělá do úplně jiné formy. Např. kresba tužkou.“ - Obě věty bych sloučila: "..jiné formy, např. ...". Místo "předělá" bych použila něco méně hovorového, např. "obraz upravíme", "obraz dostane úplně jinou formu".

Patička: „Nabízíme jedinečnou možnost úpravy Vašich vlastních fotografií bez nutnosti profesionálních fotografů.“ - Co je to "nutnost fotografa"? Pochopila jsem to ve smyslu "Nemusíte objednávat drahého profesionálního fotografa - díky našim službám mohou Vaše vlastní fotky vypadat profesionálně." (Tohle by samozřejmě vyznělo tak, že ti kdo si tam dají upravit fotky vlastně vůbec neumí fotit. Ale možná by se ta původní věta dala stylisticky trochu vylepšit.)
Str4wberry
Profil
Poměrně zdařilé, snad jen pár připomínek:

Hlavní strana
1) Je vhodné, když je na první pohled jasné, co je a co není odkaz. Například na úvodní stránce text „Zapomněli jste heslo?“ vypadá dost podobně jako „Pokročilá úprava“, ale odkazem je jen jedno.
2) Tlačítko „OK“ pro přihlášení vypadá ve stejném stylu jako odkaz „Nahrát fotky“, tak proč mám při najetí na něj jiný kurzor?
3) Pozor na jednopísmenné předložky na koncích řádků.
4) Sice je to web na zpracovávání obrázků, ale přesto by bez obrázků v prohlížeči mohl vypadat lépe.
5) Hover efekt menu je nějaký podivný. Odkazy mají jinou aktivní plochu při najetí a odjetí myši.
6) Trochu mě mate tlačítko „Ukázky úprav“ tím, že mě přesune na stránku „Co nabízíme“, stejně tak „Více informací“ na hlavní straně. Nepřijde mi šťastné, když 3 odkazy na totéž mají jiný text.
7) Chybová hláška po neúspěšném přihlášení je nepěkně nalepena na „Zapomněli jste heslo?“.
8) Když začnu zadávat e-mail, zobrazí se mi hláška „Invalid e-mail address!“. Kontrola by se mohla provést až při překliknutí do políčka pro hesla a hláška by mohla být česky. Taktéž by e-mail měl v políčku zůstat při chybně zadaném heslu.
9) Při lehkém zvětšení písma se pod logem klube logo další a některé texty (jejich části) zmizí.

Co nabízíme
10) Na stránce „Co nabízíme“ bych ocenil větší ukázky (případně i více ukázek) a nemusely by po najetí myší poskakovat.
11) Pozice odrážek na téže stránce se mi nezdá úplně optimální.
12) „odpovíme do 24h“ — Asi tím bylo myšleno „odpovíme do 24 h“ (případně bych tam klidně napsal „hodin“).
13) Je nějaká šance, jak se člověk bez povědomí o klikacím logu dostane na úvodní stranu?
14) Státe stejný <title> je chybou.

O nás
15) „Další členové týmu“ mají jména podtržená a evokují ve mně odkazy.

Kontakt
16) Proč na stránce „Kontakt“ nekliká e-mail „podpora@upravto.cz“ v části „Podpora“? Opět vypadá tak, že by mohl.
17) Ikonky u kontaktních údajů provozovatele jsou taktéž špatně umístěny. Aha, už to vidím. Vyhni se list-style-image a použij background.
18) Po kliknutí na „Vaše jméno“ ve formuláři se mi nepřepne kurzor do příslušného políčka, jak bych očekával.
19) Tlačítko „Odeslat zprávu“ by taktéž mohlo mít kurzor jako podobně formátované odkazy.
20) Upozornění na nekorektně vyplněný formulář by mohlo být formátováno odlišně od ohlášení úspěšného odeslání.

Nahrát fotky
21) Po nahrání obrázku bych ocenil jeho zobrazení v okně „Nahráno X fotografií“ místo (u fotografie zpravidla nicneříkajícího) názvu souboru.
22) Opět přidat kurzor ručičky všem tlačítkům.
23) Křížek pro smazání nahrané fotografie je dost nevýrazný a taktéž by měl mít jiný kurzor.
24) Informace o počtu nahraných fotografií by mohla být správně česky, tj. ne „Nahráno 2 fotografií“.
25) Při neúspěšném vyplnění formuláře přijdu o vyplněná data.
26) Když se po úspěšném vyplnění vrátím zpátky, vidím text „Změnit“, který nevypadá, že by se s ním dalo něco zajímavého dělat, ale překvapivě funguje. Bohužel ale vymaže původní data.
27) Pokud si v kroku 2 nastavím požadované typy úprav, při návratu na krok 1 a zase na krok 2 si můžu typ úprav nastavovat vesele znovu.
28) Zvážil bych umístění odkazů/tlačítek v kroku 2 „Zpět“ a „Pokračovat“. Pokud neodroluji, tak je nevidím.
29) „20,-Kč“ — Není úplně standardní zápis ceny.
30) Na stránce krok 2 – rekapitulace by mi místo textu odkazu „Pokračovat“ přišlo rozumnější něco jako „Provést platbu“ atp.
Jiří Endršt
Profil
Děkuji za komentáře, většina výtek by měla být opravena :)
peta
Profil
Je to internetovy obchod, ktery nabizi zbozi nebo sluzby za penize. Nenasel jsem odkaz Obchodni podminky, ktery ze zakona takovy obchod musi mit.
JaySee
Profil
Celkový vzhled - mám pocit, jako bych tohle už někde viděl (nějaká šablona pro wordpress) ale může to být čistá náhoda. Jinak pěkné, čisté a přehledné.

O Vaše fotky se stará tým mladých grafiků s mnohaletými zkušenostmi v tomto oboru. Veškeré informace o fotkách jsou anonymní a neposkytují se osobám třetí strany.
Nedává mi smysl spojení mladý grafik s mnohaletou zkušeností... připadá mi to jako fráze (a můj pocit z toho je dosti negativní). Představím si mladého člověka s otevřenou hlavou nezkaženého rutinou a poučkami... o slovo dále mnohaletá zkušenost mi to uplně poničí. A pak ty třetí strany... melete kozy a vozy.
Chápu, že si zakládáte na důvěryhodnosti, pak bych to klidně i rozebral v samostatné záložce, nebo alespon bloku.

A taky bych protučnil <strong .. některá klíčová slova v těch popiscích.

Conabizime (tam mě štve že když přejedu přes ty upravené obrázky tak že to odskakuje cca o 10px) nevím jestli je to záměr, ale nelíbí se mi to. Už jen pro to, že když si chci srovnat nějaký detail ve změně, tak mi to uskočí. A taky mi trvalo docela dlouho, než jsem přišel na to, že po najetí myši se to změní.


A ještě bych zauvařoval nad mod_rewrite na přepis url z conabizime.php na conabizime/
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0