Autor Zpráva
Romanticka
Profil
uvod

home

kontakt

Co vy na to? Prosim o zhodnoceni.
Railbot
Profil
Hezky, ale tvoje prace to urcite nebude. Dole v paticce neco vidim. Maximalne nejaky template...
Fred
Profil
Railbot No to je logo redakčního systému.

Romanticka Jako vždy pěkný, i když nejhezčí je vstupte stránka, není náhodou rovna Home? To by pak Home totiž bylo About ;-.
Romanticka
Profil
ale tvoje prace to urcite nebude. Dole v paticce neco vidim. Maximalne nejaky template...

Proc myslis? Asi si myslis, ze je to template a mate te to dole... hmm... No to dole je firma web2biz u ktere pracuji jako grafik, a je to muj vlastni navrh z hlavy, ktery jsem dens udelal, protoze jsem ho mel jako cast projektu.

Takze jetli mi neveris, ze jsem to udelal ja z hlavy, tak si mysli co si myslis, ja te premlouvat nebudu :)
Timy
Profil
tak úvod mě tedy rozhodně neoslovil, ten zbytek není špatný, ale moc nemusím ty barevné přechody na pozadí stránky
Petr7
Profil *
jestli pracujes jako grafik tak je dost slaby...
Romanticka
Profil
jestli pracujes jako grafik tak je dost slaby...

ja se taky za profesionala nepovazuji. Navic je to takovy cvicny design...
Martin Kuželka
Profil
Hodně divně na mě působí nápis "photo galerie"...
monarcha
Profil
mě se to líbí;)
Šlaha
Profil
Mně se to líbí, akorát by mě zajímala tatová velikost stylů a obrázků, kdybys to převedl na kód
Lukáš M
Profil
Railbot, Petr7 že se nám nepochlubíte vy, přeborníci! :) (no flame!)

Romanticka líbí se mi to, jen jsem podobně jako Martin Kuželka alergický na míchání čj a aj (zvlášť v dvouslovném nadpisu)
kohout
Profil
Romanticka většina tvejch návrhů se mi líbí, ale tohle.. nic moc, máš na víc :)
arcadosi
Profil
Pekny web, konecne zmena v designu kus ;)
sreklich
Profil *
velmi pekne
Dero
Profil
Nechápu to, považuji se za mizerného grafika, ale tohle bych splichtil za pár minut taky - chybí mi tam nápad, něco, u čeho bych si řekl - jo, tak tohle je dobrý, to by mě nenapadlo!