Autor Zpráva
Tomáš Urbánek
Profil
Zdravím Vás, prosím o Váš názor na web s em pneumatikami. Web je hotový až na detaily jednotlivých rozměrů to připravujeme bude trvat dlouho než to naplníme..

A nefunguje výzva na zakázku to řeším s dodavatelem webu..

Nejvíce by měl zajímal Váš názor na grafické zpracování a orientaci na webu.

Snažíme se o SEO svépomocí:) co an to říkáte, máte nějaká doporučení co by šlo zlepšit či co je špatně?

Všem Vám děkuji za názor.
jenikkozak
Profil
Tomáš Urbánek:
- Podnadpis „Pneumatiky pro zemní pracovní stroje a průmysl“ je špatně čitelný.
- Obrázek telefonního sluchátka se příliš nehodí ke vzhledu webu. Proč se telefonní číslo odesílá odkazem místo tlačítkem?
- V Kontaktu bych nedával odkazem i samotné slovo „Email“, ale pouze tu e-mailovou adresu.
- Proč je text o zapsání firmy v OŽÚ tak mrňavý?
- V patičce v popisu firmy napiš čárku před „jako je dumper...“, před „tak velkoobchodně“. Ta povídání o jednotlivých firmách v patičce jsou divná. Jednak člověka, který jde kupovat pneumatiky, příhody výrobců asi příliš nezajímají, za druhé se ty texty opakují.
- Raději se ani neptám, na co je potřeba ta hromada Javascriptu v hlavičce.
- Ty prázdné odstavce s nezalomitelnými mezerami, dlouhé absolutní adresy a diakritizované znaky psané pomocí entit si mohl kodér ušetřit.
Tomáš Urbánek
Profil
jenikkozak:
Podnadpis je jen na okrasu O:-)
tu výzvu na zakázku chci dát pryč je k ničemu nikdo to používat nebude..
kontakt vylepšen;-) (titěrnej text je titěrnej protože je defakto k ničemu.. :)
patička opravená
Když ten nudnej text je u stránky třeba 20.5 R25 tam je o Bridgestone a dám do google 20.5 R25 Bridgestone tak google to zobrazí podle mě na lepší pozici..
Taky jsem se ptal, když tam žádný JS není, ale prý to je v základu jejich každého webu, kdyby se v budoucnu něco dodělávalo, že prej to nevadí nebo ano?

Co je absolutní adresa?
yamainu
Profil
Podnadpis je jen na okrasu O:-)
titěrnej text je titěrnej protože je defakto k ničemu.. :)
Je dobré si osvojit pravidlo, že na se web nemají dávat zbytečnosti. Jen otravují návštěvníky. Co není účelné, nemilosrdně odstraň. Grafika se dá zapracovat i do účelných věcí.
Ivy
Profil
* jsou tam nějaké překlepíky (např. Mechelin, MIchelin)
* "KDY KOUPIT NOVÉ PNEUMATIKY MICHELIN" je takový obecný text, který se vztahuje ke všem pneumatikám a s firmou Michelin nemá mnoho společného. Povídání o firmách je fajn, nechala bych tam ale jenom to co se opravdu vztahuje ke konkrétní firmě. Obecná tvrzení jako "Každý z nás si je jistě vědom, že žádné pneumatiky, které si zakoupil, tak nevydrží věčně." bych doporučila dát pryč úplně a povídání o tom, kdy je potřeba koupit nové pneumatiky bych doporučila zařadit do sekce Rady zákazníkům (nebo něco podobného) jako samostaný oddíl nebo článek. Textům obecně by velmi prospěl dobrý copywriter.
* chybí mi obchodní podmínky, způsob platby i další praktické údaje jako způsob dodání
* text co je v patičce se hodí spíše na hlavní stránku, doporučila bych jej ještě doplnit o důvody, proč nakoupit zrovna u vaší firmy atd., prostě taková ta základní marketingová omáčka, to tam teď hodně chybí
* "Cenu Vám sdělíme obratem na požádání" - pokud si někde přečtu takovouto větu, zavírám stránku a postupuji na další firmu v pořadí
* klikací odkazy dole v patičce jsou pro mě matoucí
jenikkozak
Profil
Tomáš Urbánek:
Podnadpis je jen na okrasu O:-)
Na okrasu tam dejte obrázek. Ne text. Může se najít nějaký blázen, který by ho mohl chtít číst.

kontakt vylepšen;-) (titěrnej text je titěrnej protože je defakto k ničemu.. :)
Asi víte, co na to chci říct - když je k ničemu, tak tam nemá být. :)

Taky jsem se ptal, když tam žádný JS není, ale prý to je v základu jejich každého webu, kdyby se v budoucnu něco dodělávalo, že prej to nevadí nebo ano?
To je web zdarma, že? Jinak by kodér zasloužil buď pár facek, nebo mobilní připojení (od jedné z nejmenovaných tří operátorů působících v ČR) a delší dovolenou mimo větší města. Až se mu budou na všech stránkách několik sekund stahovat takové blbosti, určitě změní názor na to, kdy je dobré ke stránce přidávat hromady JS.

Co je absolutní adresa?
Absolutní adresa na webu je (mimo jiné) všechno, co začíná http://. Pokud je odkazovaná i odkazující stránka na tomtéž webu, není potřeba psát http://, doménu a cestu k souboru, ale stačí uvést část, kterou se liší adresa stránky odkazované a odkazující. Je to kratší. I když upřímně řečeno jsou ty adresy šíleně dlouhé i takhle. Proč třeba stránka cz/textpages/read/23/pneumatiky-Bridgestone nemůže být takto: cz/pneumatiky-Bridgestone?

Mám trošku jiný názor než Ivy. Když už mám nějakou mašinu, nějaký ten veliký Dumper a budu jej chtít obout, vůbec, ale vůbec mě nebudou zajímat řečičky o tom, jak si nějaký výrobce pneumatik kupoval zmrzlinu. Mám mašinu za několik milionů, nemám čas číst takové věci.
Pokud bych ale byl majitel stránek a fakt to tam chtěl, začlenil bych ten text do stránky. V té patičce s nízkým barevným kontrastem - vždyť to je „SEO“ - kouzlo, které tam je jen pro vyhledavače.

Mé hodnocení je asi takovéto: Pokud ten web vytvořil nějaký příbuzný nebo známý zadarmo, je to dost dobré. Pokud ho vytvořil chlap, který tráví dny mezi hromadami pneumatik, machr, který zná ty gumy jako vlastní boty, dá se říct, že je to velice dobré. Ale pokud to vytvářel někdo na zakázku s tím, že se tvorbou webů živí, je to dost slabé.
_es
Profil
Tomáš Urbánek:
Taky jsem se ptal, když tam žádný JS není, ale prý to je v základu jejich každého webu, kdyby se v budoucnu něco dodělávalo, že prej to nevadí nebo ano?
Vadí, spomaľuje to načítanie aj zobrazenie stránky. Prehliadač začne stránku vykresľovať až po stiahnutí všetkých skriptov v hlavičke a úplne zbytočne sa zaťažuje prehliadač ich spracovaním.
peta
Profil
* stranka je neprijemne do zelena
* v obsahove casti neni jasne, co je nadpis a co text, vsechno je tucne. Je to hloupy zlozvyk ztucnovat text, ikdyz mas napsanych 200 znaku. Vsechno z tech 200 je dulezite, jinak bys to nepsal.
* text na uvodni strance nedava smysl. Uvitaci informujici cast je prilis kratka, pak hned skocis na znacky stroju. Pak jsou znacky pneumatik, ale nikde neni receno, ze jsou to znacky vyrobcu pneumatik. Pak tam je pokec o skladu a doprave, dalsi nabidce. Vsechno smichane do jednoho.
* proc pouzivas plastovy model v obrazku v hlavicce?
* neslo by pri rozkliku prumyslove zobrazovat uz vypis pro autojerab. Navic tomuto vypisu neodpovida navigace. Domů → Autojeřáb a melo asi byt Domů → prumyslove → Autojeřáb
* na leve strane bych v katalogu nepodtrhaval nadpis. Radeji tam pridej link "vice" nebo do te sipecky napis "vice" viditelnou barvou (pripadne by se dal do ni pouzit krasne vzorek pneumatiky)
* ta hlavicka je uplne rozhazena. Neco je siroke, neco uzke, neco vpravo, neco vlevo, neco je zlute, jine oranzove, neco ostre cerne, neco vybledle sede, neco velke, neco male. Vitejte napr. neni ani uprostred nadpisu EM-pneumatiky. Ja bych cely ten text zarovnal vlevo, treba. Nalepil vic k logu a logo posunul kousel vlevo. ramecek pro zavolani asi protahl, nevim, nebo pridal jeste nejaky ramecek, mozna fotku budovy firmy. Odeslat bych udelal jako zakulacene tlacitko s podobnym prechodem a stinovanim jako ma oranzove logo.
* Informace - Ta stranka je prazdna. Dalsi stranka je take prazdna (Výrobci pneumatik). Viz presne ten pripad s autojerabem. A potom Michelin zas vypada strasne neprehledne.
Tomáš Urbánek
Profil
peta:
nepříjemně do zelena? Pošli prosím jméno prohlížeče a verzi...stránky jsou šedé se žlutými prvky (logo,..)
peta
Profil
Tomáš Urbánek: V pozadi je barva D7DCD6 (rr=D7 gg=DC bb=D6). Sediva by to byla, kdyby vsechny hodnoty byli stejne, napr D6D6D6. Stranky jsou zelene se zlutymi, oranzovymi, sedymi a cernymi prvky.
Plati to pro FF10, IE9, monitor dell i lg.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: