Autor Zpráva
bubavanek
Profil
Zdravím všechny,
byl bych moc rád, kdybyste mi zhodnotily a hlavně zkritizovaly web. Jsem úplný začátečník, táta po mě chtěl udělat stránku, tak jsem se do toho dal.
Stále na ní ještě pracuji, není to kompletní, chybí hromada textu, obrázky, většinou jsou jen provizorní, později bych je nahradil. Dále vím, že se mi trochu sype layout při zmenšování stránky a při zvětšování písma.

Pokud by měl někdo nějakou radu, jak web vylepšit po grafické a funkční stránce byl bych moc vděčný.

Tak prosím kritizujte, diskutujte a raďte.

Díky všem

ODŠKODNÉ
peta
Profil
V okne 500x500 se mi zobrazi "stali jste se ucastniky dopravni neho" a zbytek neni a nebude.
Mistr
Profil
bubavanek:
zhodnotily a hlavně zkritizovaly
Oslovuješ sice ženy, přesto si dovolím, na Tvou výzvu reagovat:
(1) Kontaktní údaje v menu jsou dost špatně čitelné.
(2) Absence klikacího loga.
(3) Chybou je neustále totožný nadpis stránky (tag TITLE v části HEAD v HTML kódu).
(4) Po odeslání formuláře jsem se nedozvěděl, zda byl úspěšně odeslán či nikoliv.
(5) Do formuláře je třeba ještě dopracovat kontrolu zadaných údajů, aby nebylo možné odeslat prázdný formulář.
(6) Do patičky bych místo ikon o o validitě uvedl spíše základní (rychlé) kontaktní údaje na Tvého otce.
(7) Máš možnost oslovit nějakého grafika? Třeba kamaráda, co hezky kreslí. Nebo nějakého příbuzného či se podívat po internetu. Protože upravit celý web po grafické stránce by to rozhodně chtělo.
(8) V menu by bylo vhodné zvýraznit položku, která odpovídá právě otevřené stránce.
(9) Doplnil bych do stránek s textem i nějaké obrázky. Třeba nějaké dopravní nehody (?) atp.
(10) Jednou název společnosti uvádíš jako Evropské Centrum Odškodného, spol. s. r.o.. jindy zas Evropské Centrum Odškodného Spol. s. r. o.. Navíc proč za malým s děláš tu tečku; které slovo je takto zkráceno?
bubavanek
Profil
peta: Ano vím o tom. Ten obrázek co tam je jen provizorní.

Mistr: v první řadě se chci omluvit za pravopis.