Autor Zpráva
Jikoun
Profil
Dobrý den,
chtěl bych znát Váš názor na tento design. Především však na ty čtyři kruhy. Rostliny i Semena budou směřovat do e-shopu, proto nevím, jestli by tam měl být ještě e-shop jakoby potřetí, kor když je navíc textově v menu nahoře. Nebylo by lepší dát místo kruhu E-shop Galerii a e-shop nechat jen v menu? Aby to zákazníka nemátlo, když bude chtít do E-shopu pro rostliny, tak aby věděl, že se tam dostane jak přes kruh Rostliny, tak přes kruh E-shop.



Díky za Vaše názory.

Jikoun
Taurus
Profil
Opravdu moc pěkná práce. Čisté, přehledné, vyrovnané. Ad kruhy – je dobře, že návštěvník má víc cest k cíli, e-shop bych nechal. Otázkou je, co je stěžejní – zda blog nebo fotogalerie – podle toho bys mohl vymyslet čtvrtý kruh. Ty první dva beru spíš jako doplňkové obrázky, protože je pro mě matoucí, že třetím se dostanu na e-shop, prvním a druhým na (předpokládám) podkategorie e-shopu.

Popřemýšlel bych taky nad odsazením nadpisů, protože Kontakt a Napište nám opticky nejsou ukotvené. Hodila by se možná nějaká slabá linka nebo něco, aby to nesplývalo s informacema výš. Odkaz "starší příspěvky" bych přebarvil na červeno, nezapadá do webu. Facebookoviny moc rád nemám, trošku to kazí vzhled.
Petr ZZZ
Profil
1. Nápis "nákupní košík" je ilustrován nákupní taškou, působí to nesourodě.
2. Logo mi v první chvíli přišlo takové jako pravicové-politické, možná by pomohlo zakulatit tomu stylizovanému kaktusu rohy.
3. "Přejít na" mi přijde zbytečné, spíš bych psal jen "e-shop".
4. Fotky v kruzích rostliny a semena mi připadají nečitelné (rostliny: rušivé pozadí, semena: vůbec netuším, kde jsou údajná semena vyobrazena a co jsou kusy hlíny či kamení).
5. Kruhy by možná mohly být menší.
6. Opakování odkazů v menu nahoře a v kruhové grafice se mi nezdá být dobrý nápad; navíc je pořadí odkazů různé (blog je nahoře první, dole poslední).
7. 15 tváří z Facebooku je o 15 víc než by bylo vhodné; vnímám to jako reklamu na Facebook a/nebo na profily těch lidí – na kaktusovém webu zbytečně vyplýtvané místo. Odkaz na FB budiž, ale věnovat tomu tolik místa mi nepřijde moudré.
8. Barevné řešení mě nepřesvědčilo, především sytě zelenou moc s kaktusy nespojuji. Možná by to chtělo trochu experimentovat s barvami, vybranými v grafickém programu pipetkou z nějakých fotek kaktusů.

Celkově to ale špatné není a font názvu firmy v logu vlevo nahoře je velmi zdařilý (takový jakoby kaktusový a přitom čitelný).
martin1312
Profil
súhlasím so spomenutými pripomienkami.
- tie kruhy by mohli byt menšie a zároveň tie ich popisy o niečo väčšie. Prve čo mi udrelo do oči je nadpis Najnovšie príspevky, a neviem či je to zrovna tá položka, na ktorú chte poukázať.
jenikkozak
Profil
Jikoun:
Tento grafický návrh se mi líbí víc než stávající design. Ale stejně jako Petr ZZZ mám pocit, že Facebooku věnujete více prostoru (a více barev) než vlastnímu e-shopu. Více než na tento obrázek se těším na výsledný nakódovaný web.
Jikoun
Profil
Díky všem za názory, facebook určitě spravíme - bude bez těch obličejů.
Na ostatních připomínkách také zapracujeme.
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.