Autor Zpráva
hroch
Profil
Vážení a mílí diskutéři.
Poprosil bych Vás jako přeci jen větší odborníky o názor na stránku www.kalksrazek.mzf.cz
To víte. jsem naprostý začátečník, taže lama. Alespoň se snad tomu tady tak říká. Jsem docela rád, že to jakž takž. funguje. Co bych mohl vylepšít? Je to můj první pokus o nějakou tu stránku. Dělal jsem to zcela sám, s použitím toho, co jsem na internetu kde vylovil. Když se mi to povedlo napsat tak, aby to fachčilo, nechal jsem to tam.

Díky, Hroch
necky2
Profil
peknyy.. lepsi bych neudelal :D
jenikkozak
Profil
hroch:
1) Zkus použít grafiku, tohle je jednoduché. Až moc, dalo by se říct. Poznámka: A hele, když se na to podívám ve FF, vypadá to snesitelnějši.
2) Kombinaci barev orámování a podkladu formulářů nevidím moc dobře.

3) „Obzváště Internet Explorer zvykne pořvávat“ - zde ti vypadlo elko („obzvláště“) a ta věta nedává smysl. Stejně jako věta: „...a ono se zobrazí další údaje.“
4) Ostatně ten úvod bych tam nedával. Tato upozornění bych vložil na nějaké méně významné místo - například nad patičku.
5) Vysvětlivky se mi zdají příliš upovídané. Například odstavec o prohlížečích bude těžko zajímat lidi, kteří chtějí použít kalkulačku k účelu, ke kterému byla vytvořena.
6) „Další údaje“ či „Zavřít vysvětlívky“ nejsou větami, tečka za nimi vypadá divně. (Podtržené celé věty totiž vypadají zvláštně snad ve všech případech.)
7) Místo „zbyde“ bych na těchto stránkách použil tvar „zbude“. (Viz Slovesa typu nabýt - Internetová jazyková příručka ÚJČ.)
hroch
Profil