Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
LaMMa Profil * |
#1 · Zasláno: 10. 6. 2012, 14:14:52
Ahojte,
pozrite sa na web http://www.chata-krpacovo.sk/ a skúste sa konštruktívne vyjadriť či už k designu, obsahu, funkciám, seo, prípadne napíste čo Vám tam ešte chýba. Mám chuť to nejak vylepšiť, ale samého ma už nič nenapadá :) Díky moc |
||
jenikkozak Profil |
#2 · Zasláno: 10. 6. 2012, 15:01:08
LaMMa:
„skúste sa konštruktívne vyjadriť či už k designu“ Asi bych z hlavního nadpisu odstranil ten efekt reliéfu. Příliš se mi nehodí ke zbytku webu. Jen takové drobnosti v českém ceníku: vyhodil bych pojem „mimosezóna“ a nahradil jej spojením „mimo sezónu“, před „a proto“ patří čárka, před znakem procenta „doplácí se 50 % elektřiny“ chybí mezera. Kdyby ceny byly na české verzi orientačně přepočítány na koruny, byla by to dobrá vychytávka. Na stránce s fotkami přebývá čárka před „nebo“. „prípadne napíste čo Vám tam ešte chýba“ Nic. Tohle je za poslední dny nejlépe odvedený web, který jsem tu prohlížel. Líbí se mi kompletní přeložení webu i jeho propracování, stránka je dokončená, nemusí si hrát na sociální síť či obří reklamní plochu, přežije i bez velkého odkazu na Facebook. |
||
Ivy Profil |
#3 · Zasláno: 10. 6. 2012, 15:48:52
Dovedla bych si představit doplnění v části "Poloha" - jednou větou napsat více o jednotlivých možnostech (například Jeskyně mrtvých netopýrů: Od klientov sa požaduje dobrá horská obuv a fyzická zdatnosť, prístup k jaskyni je povolený len nahláseným osobám, a to v počte max. 10 osôb).
Případně rozčlenit výlety do okolí i podle různých zájmových skupin, něco jako: cyklisté v okolí najdou x tras stupně obtížnosti y pro rodinu s dětmi se hodí výlet tam, onam i jinam adrenalinové sporty jsou tam a tam lyžování najdete tady, tudy i jinde krásy přírody.... atd. |
||
LaMMa Profil * |
#4 · Zasláno: 10. 6. 2012, 22:29:20
jenikkoyak:
dík za korektúry, opravil som to. „Kdyby ceny byly na české verzi orientačně přepočítány na koruny, byla by to dobrá vychytávka.“ Toto je super myšlienka, tak som ju aj hneď zrealizoval v trošku vylepšenej verzii. Čo na to povieš? :) Konverzný kurz si to aktualizuje automaticky z európskej banky. Ešte viac takých užitočných nápadov, nie je problém naprogramovať hocičo. „Nic. Tohle je za poslední dny nejlépe odvedený web, který jsem tu prohlížel. Líbí se mi kompletní přeložení webu i jeho propracování, stránka je dokončená, nemusí si hrát na sociální síť či obří reklamní plochu, přežije i bez velkého odkazu na Facebook.“ Ďakujem, potešilo :) Ivy: určite sa tvojim podnetom inšiprujem, len to chce viac času - vyhľadať info + preklady do troch jazykov, tak to nebude hneď. To rozčlenenie sa mi páči, myslím, že to bude mať väčšiu informačnú hodnotu ako súčasný výpis. Ak ešte niečo máš, kľudne napíš :) |
||
Zhulenec Profil |
#5 · Zasláno: 10. 6. 2012, 23:27:37
cennik je slovensky se dvema N ?
|
||
LaMMa Profil * |
#6 · Zasláno: 10. 6. 2012, 23:32:11
Zhulenec:
jj |
||
LaMMa Profil * |
#7 · Zasláno: 11. 6. 2012, 22:44:00
Co teda ďalšie pripomienky? Ako radi ľudia kritizujú keď netreba, ale keď si to priam žiadam tak nič :).
Máte aspoň tip ako zvýšiť návštevnosť tak 3x, ideálne aj s konverziou, za nulové náklady? |
||
pavuk Profil |
V interaktivní prohlídce přízemí je v český verzi popisek "PÍZEMÍ" a 1. patře je popisek "PODLAÍ"
|
||
LaMMa Profil * |
#9 · Zasláno: 12. 6. 2012, 10:00:34
pavuk:
dík, to som si nevšimol, opravené. Tie písmená chýbali vo fonte. |
||
LaMMa Profil * |
#10 · Zasláno: 12. 6. 2012, 15:05:59
Napadla mi jedna funkcia čo by som mohol implementovať.
Pri väčšine rezervácií na chate sú k rezerváciám aj emailové adresy a pri každej je uvedený dátum príchodu a odchodu. Chcel by som spraviť automatické posielanie emailu cca 7 dní pred samotným nástupom na pobyt s pripomenutím, že sa pobyt blíži a presnou polohou chaty, ako sa dá dostať na chatu + odkazy na plánovače trasy či cestovný poriadok a ďalšie základné informácie(čo si nezabudnúť, čo bude na chate k dispozícii a pod...). Rovnako po ukončení pobytu by som po cca 3 dňoch automaticky poslal poďakovanie za návštevu, pozvanie na chatu do budúcna a odkaz na FB stránku, kde môžu vložiť svoje dojmy, pocity, fotky z pobytu na chate... Ako by ste to vnímali Vy z pohľadu zákazníka? Uvítali by ste takú funkciu alebo by ste to brali ako obťažovanie či spam? |
||
jenikkozak Profil |
#11 · Zasláno: 12. 6. 2012, 18:27:19
LaMMa:
„Uvítali by ste takú funkciu alebo by ste to brali ako obťažovanie či spam?“ Pokud by ty e-maily byly jen dva, byly opravdu užitečné, nevtíravé a bylo by z nich jasně patrné, že jejich cílem je pomoci zákazníkovi (nebo naopak pomoci zlepšit služby chaty), asi bych to vnímal i pozitivně. Ale opravdu by hodně záleželo na tom, jak by byly formulované. |
||
Časová prodleva: 27 dní
|
|||
LaMMa Profil |
Porobil som pár zmien a pridal posielanie emailov po pobyte(pre hodnotenie do staronovej prepracovanej knihy návštev).
Ešte som objavil niekoľko neduhov, ktoré by som rád odstránil. Viete mi niekto poradiť ako opraviť nasledujúce veci v IE7?: 1. „... dovolenka v srdci prírody Nízkych Tatier“ sa zobrazuje v hlavičke v strede namiesto vľavo 2. rozhodená patička Ďakujem |
||
Časová prodleva: 13 let
|
0