Autor Zpráva
maya
Profil *
http://www.parfemy-maya.cz
Děkuji za všechny názory, náměty a komentáře.
jenikkozak
Profil
Abych pravdu řekl, příliš mě tento web nezaujal, a tak jsem se zašil do koutku nazvaného Smluvní podmínky.
1) Nedodržujete velikost nadpisů, nadpis 1. bodu je menší než nadpis 2. bodu.
2) „Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím.“ Žádné jsem ale nenašel.
3) „Jinak veškeré zboží prodáváme výhradně přes e-shop a duručujeme poštou nebo zásilkovou službou přímo až k vám do domu.“
4) „Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců.“ Domnívám se, že parametry produktu v e-shopu nezávaznými být nesmějí. Ovšem mohu se mýlit.
5) Kusy těchto podmínek jste zkopčil odjinud. Toto tedy znamená ta Vaše hláška „Všechna práva vyhrazena.“ Původně jsem nechápal, jaká práva vlastně máte na mysli. :)
6) „Upozornění!!!: Každá objednávka uskutečněná přes náš internetový obchod je závazná. Proto při úmyslném nevyzvednutí zboží Vám bude účtovaná částka v nějž budou započítáný náklady na odeslání zboží a manipulace se zbožím. Není problém dohledat u takovýhle neslušných zákazníku jejich IP adresu počítače a chtít tyto náklady po nich vymáhat právní cestou. Bohužel jsme nuceni takto postupovat neboť některým lidem připadne zábavné si zboží objednat a nevyzvednout a nám tak mohou vzniknout nemalé náklady. Děkujeme za pochopení.“
a) Nepodtrhávejte text, který není odkazem;
b) Před dvojtečku se nepíše vykřičník;
c) Vykřičník se nikdy nepíše za vykřičník;
d) Slovo „takovýhle“ je použito chybně;
e) Občas zapomínáte používat interpunkční čárku;
f) Ale hlavně - pokud takto přistupujete ke svým (potenciálním) zákazníkům doporučuji vám aktivně provádět neobchodování. (Patvar „neobchodování“ jsem užil, abych ukázal nesmyslnost Vámi použitého „nevyzvednutí“.) Nemyslíte si, že si zaslouží větší úctu?

7) „O Parfumerii maya“ - položka hlavního menu. Vy se nepíšete s velkým „m“?
8) „Přejeme Vám sluneční letní dny“ - sluneční hodiny, sluneční brýle, ale slunečné dny.
9) „pokud platíte předem přes účet doběrečné nehradíte pouze poštovné a balné.“ Tedy nehradíte pouze poštovné a balné, nebo nehradíte doběrečné? Nebo pokud přes účet zaplatíte doběrečné, tak pouze poštovné a balné neplatíte?
10) „Přejeme Vám sluneční letní dny a příjemné nakupování obchodní tým Parfumerie Maya“ Ne. Nakupování obchodního týmu (koho, čeho). Dva obchodní týmy prosím, poslat mi je můžete na dobírku. :)

Design nic moc (nápis „Parfumerie Maya“ v záhlaví je, dovolíte-li mi trochu nadsázky, jako dopis od anonymního vyděrače - jako vystřižený kus textu z novin), texty jsou zkopčené, Vaše vlastní texty jsou s prominutím odpuzující, administrační systém vytvořili ve Webnode. Vždyť na té Vaší stránce vlastně není co hodnotit.
maya
Profil *
Ďěkuji za hodnocení, za prvé tvořil sem tento web cca 3 měsice, za druhé nejsem dobrý češtinář jsem matematik, bylo by výhodné mít tak dobrého textového korektora jako jste určitě vy, ale nemohu si tento přepych dovolit. Ani jsem netušil že mám tak pozorné čtenáře už to asi ukazuje na to že zas taková nuda to není. V názvu M jako Maya se mi líbí tak to tak nechám, zbytek pravopisných chyb se pokusím odstranit. Smluvní podmínky jsou textem které jsem si půjčil z eshopu který provozuje jedna příbuzná osoba z rodiny která provozuje eshop již asi pátým rokem a zatím si jezdí v dost luxusních autech takže uplný blobosti to nebudou a pro normálního člověka je jednoduší se v tom vyznat než ve snušce paragrafů, nic jiného kopírováno není. Obchodní podmínky - smluvní podmínky dobrý postřeh :-).
Nic nemění na tom že když zadáte v google vyhledávačích slovo parfumerie jsem cca 30 neplacenej odkaz, a v seznam vyhledávači cca 20, předběhl jsem, dle vámi snůškou patextu-patvaru, mnoho renomovaných firem které investují desetitisíce za tvorbu webu a desetitisice za reklamu. Ja nedal do reklamy ani do tvorby zatim ani penny.
Stejně Vám děkuji za názor a za práci kterou jste si s tím dal aby jste tento obchod pohanil. Až vytvoříte něco vy určitě nezapomeťe mi poslat odkaz já Vám je stejně rád okomentuji. S pozdravem Maya
Kcko
Profil
maya:
Nic Ti nehaní, prostě "hodnotí" a jelikož je ten web jedna velká mizérie, dopadlo to tak jak dopadlo. Pokud nejste schopen přijmout adekvátní reakce, nenechte si web hodnotit.

Budte rád, že jenikkozak Vám to zhodnotil slušně a věcně. Můžete se z chyb poučit. To že jste na nějakém 30 místě na Googlu nic neznamená. Myslíte, že pokud někdo hledá parfém, který sežene všude (konkurence a eshopů je mnoho), dostane se na ono 30. místo, tj. až k Vám?

V žádném případě.


Co se týká mého hodnocení:

Krabicové řešení, které může mít každý
Nějaký standardní layout, zrůdně přebarvený do cirkusové nálady
Extrémní chyby v textech
A celkově z toho čiší příliš velký amatérismus, bál bych se něco koupit.

Je vidět, že Vás to moc nestálo (finančně a vše jste si tam dělal sám, resp. použil hotové komponenty a zbytek "dobastlil").

Hezký večer
maya
Profil *
Jsem rád rozhodně za každé hodnocení, chyby které byly vytknuty jsem odstranil, smluvní podmínky - obchodní podmínky jsou v nadpisu. Jen mne trochu poškádlilo ta tvrdá upřímnost, ....,, dopis od vyděrače,,, . Mám stránky jaké mám a jaké jsem schopen provozovat, zakládám si na tom abych plnil své závazky a to že když si někdo něco objedná tak mu to dodám včas a v uvedené kvalitě ke spokojenosti zákazníků s možnosti řádné reklamace atd. Co se týče odbornosti webu jsem opravdu laik o programování kaskádových stylech css vím kulový pro mne varianta administrativního rozhraní nejlepší řešení.
Pokud se budu bavit do budoucna v řádech měsíců určitě změn bude hodně, jak co se týče designu tak možná úplné struktury webu i třeba změny rozhraní. Mně se zvolený design líbí je to věc názoru každý považuje za krásné něco jiného, jiné barvy, každému chutná jiné jídlo, já se zaměřuji především na ženy a zatím mám kladné ohlasy, žena která si de koupit vonavku absolutně neví nic o nějakém layoutu teda aspon 99procent žen. Pokud máte nějaký hotový weby sem s nimi nechám se inspirovat. Díky
mimochodec_
Profil *
maya:
Mně se zvolený design líbí je to věc názoru každý považuje za krásné něco jiného,

A přesně o to jde. Ptal ses na názory dalších, dostals je, nalož s tím jak uznáš za vhodné. Jaká reakce by se ti zamlouvala víc? Že ten web je dokonalý a nemá chybu? I kdyby to náhodou byla pravda, taková reakce by třeba mě nepotěšila, protože bych se vůbec nic nedozvěděl.
Plaváček
Profil
maya:

1. Tento text http://www.parfemy-maya.cz/zajimavosti/ je doslova a do písmene okopírován z Wikipedie. Což sice není trestné, ale neuvedením zdroje porušujute licenci.

2. Tato stránka http://www.parfemy-maya.cz/kontakt/ neobsahuje informace zákonem požadované.

3. Upozornění: Každá objednávka uskutečněná přes náš internetový obchod je závazná. Proto při úmyslném nevyzvednutí zboží Vám bude účtovaná částka v nějž budou započítáný náklady na odeslání zboží a manipulace se zbožím. Není problém dohledat u těchto neslušných zákazníku jejich IP adresu počítače a chtít tyto náklady po nich vymáhat právní cestou. Bohužel jsme nuceni takto postupovat neboť některým lidem připadne zábavné si zboží objednat a nevyzvednout a nám tak mohou vzniknout nemalé náklady. Děkujeme za pochopení.

Kvůli tomuto textu, pokud bych k němu při čtení podmínek došel, bych u vás ani já (tím méně moje žena) nenakoupil.
maya
Profil *
Díky opraveno. Která informace není uvedena, která je zákonem požadováná? Máte na mysli uvedono v živnostenském rejstříku oddíl c a tak dále, nejsem si jistej jestli je toto uvádět povinnost ve spoustě jiných eshopu toto neuvádějí.
Plaváček
Profil
Viz http://www.podnikatel.cz/clanky/povinne-identifikacni-udaje-na-firemnim-webu/
maya
Profil *
Upozornění :-), vyřešeno :-)
maya
Profil *
Ďěkuji všem za užitečné informace, především uživateli Plaváček. Pokud by někdo měl ještě nějaké připomínky děkuji.
jenikkozak
Profil
maya:
Děkuji vám za vytažení tohoto vlákna. Prosím dovolte mi, abych využil této příležitosti a poděkoval těm uživatelům, kteří se mě zastali.

Jen mne trochu poškádlilo ta tvrdá upřímnost, ....,, dopis od vyděrače,,, .
Můj výrok byl tento: „nápis „Parfumerie Maya“ v záhlaví je, dovolíte-li mi trochu nadsázky, jako dopis od anonymního vyděrače - jako vystřižený kus textu z novin“ Mám pocit, že v době, kdy jsem to psal, nadpis „Parfumerie Maya“ na hranatém bílém podkladu překrýval i část obrázku pod ním. Vám to nepřipadalo, jako by ten text tam byl dolepen? Upozornil jsem Vás, že jde o nadsázku. Mohlo to být něco, nad čím jste se mohl pousmát a na stránkách změnit. A nebo se urazit, je mi to jedno. Pokud chcete, abych pro Vás sem do diskuse psal reklamní texty, musíte mi předem zaplatit. Zadarmo lhát nebudu.

Smluvní podmínky jsou textem které jsem si půjčil z eshopu který provozuje jedna příbuzná osoba z rodiny která provozuje eshop již asi pátým rokem a zatím si jezdí v dost luxusních autech takže uplný blobosti to nebudou
Uniká mi souvislost mezi obchodními podmínkami a luxusností aut.

a pro normálního člověka je jednoduší se v tom vyznat než ve snušce paragrafů
Ano, to může být pravda. Na druhou stranu zákony Vám určují, co musíte pro podnikání splnit. Viz Občanský zákoník, §53. Kratičká citace: „Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění. V případě, že dodavatel nepředal spotřebiteli informace, které je povinen předat písemně nebo jiným obdobným způsobem podle ustanovení odstavců 4 a 6, činí tato lhůta pro odstoupení 3 měsíce od převzetí plnění.“ Tedy luxusním autem si zajezdíte, ale jen čtvrt roku, pak Vám totiž může zákazník zboží vrátit. Obchodní podmínky na web dáváte ve svém zájmu a je ve Vašem zájmu do nich nedávat ty blbosti.
maya
Profil *
Na čtrnáctidenní lhůtu, je zákazník upozorněn v obchodních-smluvních podmínkách, možná by stálo za uvážení toto vložit i do faktury. Objednávám zboží z internetu celkem často a ani jedna faktura toto neobsahovala, tak si myslím, je to můj názor, že písemné uvedení v obchodních podmínkách o 14 denní lhůtě na stránkách tuto povinnost ze zákona splňuji. Podotýkám nejsem právník. Jiné internetové obchody nic podobného neuvádějí písemně jinak než v obchodních podmínkách se kterýma zákazník souhlasí při nákupu zboží, tak pochybuji že by po třech měsících přijaly zboží k vrácení.
O té nadsázce jsem to nepochopil nic víc, nic míň. A ty luxusní auta, to je taky taková nadsázka dalo by se říct, že prostě tyto obchodní podmínky ve světě prodeje zboží prostřednictvím e-shopu fungují a jsou řekl bych srozumitelné. Mohl jsem si stáhnout univerzální obchodní podmínky z internetu např. od Apeku pro internetový obchod ale v tom by se nevyznal asi nikdo a nikdo by to nečetl určitě aspoň té verzi co jsem měl k dispozici prostudovat.
Průhlednost obrázku na tom se zrovna pracovalo.
Co se týče textu na tom se pracuje, zatím je to zhruba 60 popisků takže to určitě nějaký čas zabere.
Mějte se hezky úspěšný den


to jenikkozak:
Prostudujte si napřed tohle a pak můžete něco tvrdit.
http://www.bezplatnapravniporadna.cz/online-zdarma/vyzivne-alimenty/5286-reklamace-vraceni-zbozi-informace.html#prodlouzeni-reklamacni-doby-3-mesice
jenikkozak
Profil
maya:
Prostudujte si napřed tohle a pak můžete něco tvrdit.
Děkuji, to už dávno vím. (Jsem schopen si přečíst to, co jsem citoval.)
Pokud Vy chcete něco tvrdit, prostudujte si toto: http://www.testpark.cz/testy/matematika/matematika-pro-1-tridu-613

Svůj cíl má kritika neminula, hlavní blbosti jste z obchodních podmínek vyhodil. Ještě by mě zajímalo, jak může Váš zákazník objednané zboží vyzkoušet (což je hlavním účelem té 14denní lhůty na vrácení nevyhovujícího zboží) a pak jej poslat zpět v neporušeném obalu.
Příště ale o kritiku prosím požádejte pod stejným jménem, abych už věděl, že se mi nevyplatí s Vámi ztrácet čas.
maya
Profil *
Jsem rád že máte smysl pro humor, jsem studentem VUT obor biomedicínská technika a bioinformatika, tak tu matematiku pro první třídu nejspíš potřebovat prostudovat nebudu :-)
Musím podotknout že i Vaše podněty byly přínosem jak pro mně tak i pro mé zákazníky, tak Vám děkuji.
Mějte se hezky

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: