« 1 2 »
Autor Zpráva
drp
Profil
Dobrý den,
provádíme seo optimalizaci webu http://www.ubytovani-vranov.net/ a potřeboval bych vědět vaše názory.
Web je plně validní, má upravený odkazy, strukturu, titulek a mapu stránek.
Web jsem taky zaregistroval snad do všech vyhledávač a katalogů co jsem našel.
Nedá se nějak urychlit aktualizace stránek ve vyhledávačích, protože google a seznam mají furt starý titulek a odkazy (staré odkazy jsem přesměroval na nové).
Děkuji za všechny názory, prosím grafiku nekomentujte (ta není od nás).
www.eraplix.eu
jenikkozak
Profil
drp:
- Vyhoďte z patičky ten ohavný odkaz na SEO optimalizaci. Ty šílené odkazy ze záhlaví taky. A hned.
- To schizofrenní menu je hrozně matoucí, proč obsahuje např. dva odkazy na kontakt, když je pro obě ubytování shodný?
- Mapa je duplicitní, obě turistiky jsou duplicitní. Ukázka toho, jak jednoduchou věc řešit šíleně komplikovaně. Kolik uděláte menu, pokud budete mít e-shop s 200 položkami? To tam bude 200 kontaktů?
- Site Map - co to má být za hloupost? Pryč s tím.
- Ty všechny alternativní texty, všechny atributy title, proč proboha obsahují všechny text „ubytování Vranovská přehrada“. Jedinou výjimkou je: „Jsme webové studio nabízející tvorbu webových stránek, e-shopů a firemních identit. Dále se zabýváme SEO optimalizací již vašich stávajících webů či e-shopů. To vše nejkvalitněji a nejspolehlivěji jak jen to je možné. Víme, že tyto fráze jsou často používané u kdejakých webových studií a stávají se z nich pomalu ale jistě klišé, u nás je ale bereme vážně a nejsou to pro nás jen slova vyřknutá do větru. Svědčí o tom i fakt, že na trhu se pohybujeme již od roku 2011 a naše služby si vyzkoušelo nemálo menších i větších firem, jedinců a komunit.

Pěkně děkuji za takovouhle SEVO voptimalizaci. SEO voptimalizátor si z toho webu udělal reklamní plochu. Považuji to za naprosto nechutné.
SEO se nerovná devadesáti devíti procentům v testu SEO-servisu. Pokud tuto službu nabízíte, zákazníka klamete.
Víte vůbec o tom, že frázi „ubytování Vranov“, na kterou tak usilovně voptimalizujete, skoro nikdo nehledá a že dobré umístění na tuto frázi je vlastně zbytečné?
drp
Profil
Takže,
menu měl tak uživatel už v originálu a všechny ostatní prvky, takže s tím nic dělat nebudeme on si to nepřeje.
Odkaz na nás ze záhlaví odstraním.
Site Map je seznam stránek a podstránek.
Alternativní texty obsahují aj jiný text.
A zákazník chtěl mít stránku optimalizovanou na slova "Ubytování Vranovská přehrada" a "Ubytování Vranov" a když chce někdo asi na chatu do Vranova, tak hledá co?..
Coe
Profil
ubytování vranov hledá měsičně cca 1000 UIP - takže reálných uživatelů asi 300... Proč ne :o)
Plaváček
Profil
drp:

když chce někdo asi na chatu do Vranova, tak hledá co?

Ale to přeci musíte vědět vy, pokud jste dělal optimalizaci. Předpokládám, že jste si provedl hloubkovou analýzu klíčových slov a frází a z ní vyšel, ne? Třeba nějak takhle: http://blog.komart.cz/zjistujeme-hledanost-klicovych-slov/
jenikkozak
Profil
drp:
takže s tím nic dělat nebudeme on si to nepřeje.
Vysvětlete mu, že takto zbytečně návštěvníky mate, oni pak ze stránek prchnou, bez ohledu na to, kolik se jich tam dostane z vyhledavače.

Site Map je seznam stránek a podstránek.
Působím snad dojmem slepce? (Což takhle dát si špenát.)

Alternativní texty obsahují aj jiný text.
No vážně. Na druhý pohled jsem si všiml, že jsem docela přehldl, že některé obrázky mají popisek „Ubytování Vranovská přehrada“. Prosím - vlevo ubytování, vpravo přehrada.

A zákazník chtěl mít stránku optimalizovanou na slova "Ubytování Vranovská přehrada" a "Ubytování Vranov" a když chce někdo asi na chatu do Vranova, tak hledá co?..
Jste-li solidní, měl byste mu vysvětlit, že „optimalizace“ na dvě fráze je nesmyslná.
Navíc se podívejte - optimalizujete jen na dvě fráze a na ně jste v Seznamu až na páté pozici. A v mém Google až na 5. stránce.

Coe:
ubytování vranov hledá měsičně cca 1000 UIP - takže reálných uživatelů asi 300... Proč ne :o)
Jak to víš?
Coe
Profil
jenikkozak:

stačí se podívat na detailnější statistiky od seznamu, třeba v skliku :o)
drp
Profil
Plaváček:
jsem vyšel z těch slov co si on přál, za tu cenu bych více slov ani nedělal a on nechce více slov.

Design neřešte, nabízel jsem kompletní nový design, ale on nechtěl, ten design dělal syn toho majitele.
Ani ty klíčové slova neřešte, spíš napište vaše připomínky k optimalizaci na ty 2 klíč. slova "Ubytování Vranovská přehrada" a "Ubytování Vranov".
Plaváček
Profil
drp:

jsem vyšel z těch slov co si on přál, za tu cenu bych více slov ani nedělal a on nechce více slov.

Pak by možná bylo vhodné klientovi vysvětlit, že se vlastní vinou připravuje o velkou spoustu potenciálních zákazníků. O ty, kteří hledají něco konkrétního. Něco, co právě on nabízí.

P.S. Proč mají všechny odkazy nesmyslné TITLE s klíčovou frází?
drp
Profil
no už jsem mu to psal ještě neodepsal.

A ty odkazy mají title stejné s titulkem tej stránky.
Plaváček
Profil
drp

A ty odkazy mají title stejné s titulkem tej stránky.

To jsem pochopil. Ale PROČ tam jsou?
jenikkozak
Profil
drp:
I kdyby se Vám povedlo najít 2 opravdu nehledanější fráze a zařídit, aby se web na ně zobrazoval vždy a všude na prvním místě, stejně budou tvořit jen nepatrnou část toho, co potenciální návštěvníci hledají, když se chtějí dostat na tento web. A právě tím, že se tak snažíte tyto dvě fráze protlačit, jak to jen jde, se zbavujete těch ostatních, které jsou významnější už proto, že jich je stonásobně nebo tisícinásobně více.
Proto si myslím, že tato optimalizace web spíše poškodila.
drp
Profil
Plaváček:
a co je na tom špatně?
Plaváček
Profil
drp:

a co je na tom špatně?

Všechno. Je zbytečný. Něco ke čtení (včetně tam odkázaných zdrojů a specifikace HTML) http://plavacek.posterous.com/atribut-title-a-co-s-nim-v-seo.
drp
Profil
Ok díky ;)
Petr ZZZ
Profil
V souvislosti se stejnou doménou jsem nějakému Roman00ovi doporučoval dlouhý ocas už před půldruhým rokem.
drp
Profil
Jak to myslíš dlouhý ocas?
Petr ZZZ
Profil
Reaguji na drpa:
[#1] „provádíme seo optimalizaci...“
[#17] „Jak to myslíš dlouhý ocas?“

Má ty dobroto, ty nabízíš SEO a nevíš co je long tail? Dlouhý chvost je to, o čem tady [#12] píše jenikkozak.

Wikipedia: Internet marketing (anglicky)
Martin Kolčaba
Profil
drp:
Mne by spíše zajímalo, proč optimalizujete web tak, jak chce klient? Proč nejdete cestou, která bude pro klienta nejpřínosnější a vše mu rozumně nevysvětlíte?

Když si zaplatím automechanika, aby mi opravil auto, také mu přece neříkám, co a jak má udělat, když tomu nerozumím - ten by mne hnal...
drp
Profil
Tak zkrátil jsem adresy, přidal nějaká klíč slova a zlepšil h1 a title.
www.ubytovani-vranov.net/
www.ubytovani-vranov.net/8-luzek/
co říkáte?
jenikkozak
Profil
drp:
co říkáte?
Žertuješ? Tvá optimalizace se zdá být cestou do pekel. Kdo ti, proboha, namluvil, že máš měnit URL? Zvlášť v době, kdy má web i tak velké problémy s umisťováním ve vyhledávačích. Navíc v sezóně! Kdy stránka s rezervacemi zeje prázdnotou. Uvědomuješ si vůbec, jak ty tvé pokusy v oblasti, které pramálo rozumíš, mohou tvého zákazníka (nebo známého či kdo to je) přijít draho?

Žádného zlepšení jsem si nevšiml.
Ty ještě asi ani nevíš o tom, že vyhledávače na metatag keywords už spoustu let kašlou. Tvá práce s ním byla zbytečná. Takže za to tě tu asi nikdo nepochválí.
Proč je v záhlaví ten odkaz na Hotely ve Vysokých Tatrách. Tatry jsou od Vranova nějakých 400 km, to je docela daleko. Proč je tam stále ten odkaz na tu hloupou mapu webu, která: 1) není přeložená, 2) není nastylovaná, 3) jen hloupě duplikuje menu, 4) je jen místem, kde zase zapomeneš upravit odkazy, až se ti ty stávající přestanou líbit - stejně jako teď - máš tam ty staré. Tu mapu odstraň. Na klávesnici máš tlačítko Delete, to je na tohle.

Což se vykašlat na ta svá nesmyslná klíčová slova a zkusit optimalizovat text tak, aby dával smysl?
- „5 pokojů po 4 lůžcích“ - 6. pád množného čísla je „lůžkách“;
- „yacht“ - slovo jachta je lépe zažité;
- „8-lůžkovou chatu“ - to by se dalo chápat při troše fantazie tak, že na půlce chaty je osmička a na druhé jsou lůžka.
- „zapůjčení loďek“ - nebo loděk?
- „se přičíta“ a neodecita.
- „Vranovská pláž patří k nejčistším a nejteplejším vodním nadržím u nás v Čechách“ - Vranovská pláž není nádrž a podle mapy není v Čechách.
- z vnitřní strany závorek se nedělají mezery.
- „ledničkas mrazákem“, „k zapujčení“

Nepotěšil jsi mě.
Ivy
Profil
Mě vůbec není jasné jestli je to jedna chata, dvě chaty anebo čtyři chaty. Ceníky jsou pro rok 2011. Taky by bylo fajn doladit texty (chata 8lůžek, ledničkas mrazákem, zapujčení, 2 ložnice po 4 lůžcích).
A s kvalitou vody na Vranovské přehradě to v současné době není až tak vynikající.
LaMMa
Profil
Dufam, ze ked si uz skracoval adresy, ze si tie stare presmeroval s hlavickou 301 na nove. Ale ako kukam na tu sitemapu, tak som prestal aj dufat a dokonca tam mas duplicitny obsah na roznych adresach. Ak nie si v tej firme novy, alebo brigadnik, vazne zacnem uvazovat, ze si seo firmu zalozim aj ja :)
Petr ZZZ
Profil
Na heslo ubytování vranov tě vidím v Seznamu na pátém místě, na heslo ubytování vranov chata tě nenajdu přinejmenším v první stovce.

Cituji: zábava: Ruské kuželky, el. šipky, stolní fotbálek, stolní tenis, kulečník ...
Co tam dělají ty tři tečky? Je toho víc? Potom to rozepiš, získáš další texty pro vyhledávače. Není? Tak nekecej. ;-)
(A výčet za dvojtečkou bych začínal malým písmenem a ne tady malým a támhle velkým.)

Uspořádej soutěž: Kdo nejpůsobivěji popíše zážitky z dovolené na té chatě, získá na další rok ubytování na týden zdarma. V podmínkách účasti ošetři zveřejnění na webu a dej do menu něco jako zážitky našich hostů.

Kolik lůžek má chata u Götzu? Kde se nachází chata s osmi lůžky? Dva nesourodé nadpisy jsou matoucí, chce to sjednotit:

Chata U Götzu
Chata s 8 lůžky


Proč není doména ubytovani-vranov.com přesměrovaná na ubytovani-vranov.net? Proč se to vůbec měnilo?
drp
Profil
Dobrý nápad s tou soutěží, jenomže majitel stránek už nekomunikuje. Ty chaty se podle mapy nacházejí vedle sebe a tak je má majitel pojmenované. No a stou doménou to vážně nevím a dost by to pomohlo všiml jsem si, že má docela v hodně katalozích odkaz na tu starou doménu.
Ivy
Profil
Já bych ti doporučila abys vysvětlil majiteli, že nemá příliš smysl se snažit o SEO a přivedení dalších návštěvníků když jich spoustu současná podoba stránek zažene zase pryč, mě teda určitě - starý ceník, nejasnosti ohledně počtu chatek, špatná orientace na stránce, odrazující fotky (záchody, pokud vůbec, vyfotit se zaklopenou deskou a nějakou slušivou předložkou, u téhle fotky dát na stůl ubrus a nějakou kytku aby to přestalo vypadat tak zanedbaně, další fotky udělat v létě aby okolí bylo zelené) - opravdu si majitel myslí že bych byla ochotna zaplatit 19 000.- za to co je na těhle fotkách? Opravit texty jak psáno výše (a řadu dalších češtinářských kolapsů, například "sleva činní") a stylisticky vybrousit. Nepsat chata 1, chata 2 a chata 3 ale pojmenovat je - například dát nad dveře parohy a pojmenovat Jelena nebo podle barev (žlutá chata, modrá chata atd.).
jenikkozak
Profil
drp:
No a stou doménou to vážně nevím a dost by to pomohlo všiml jsem si, že má docela v hodně katalozích odkaz na tu starou doménu.
Myslím, že by to mohlo pomoci spíš jen zanedbatelnou měrou. Nejde totiž jen o to, kolik odkazů na tu doménu vede, ale také odkud jsou. A tyto, co jsem prohlížel, jsou ze seznamů odkazů, kam živý člověk nevkročí, a ze starých názorů na stránku. A odtamtud se na stránku stejně nedostane člověk, který by se chtěl ubytovat.

Ivy:
odrazující fotky
Ale aspoň zákazník ví, do čeho půjde. :)
drp
Profil
No stou stránkou končím. Žádná reakce na to co majitelovi píšu, takže to nemá cenu.
LaMMa
Profil
To si celkom rychlo vzdal. A co sitemap.xml? Pomenil si vsetky adresy a na to sa vykasles a tam nechas stare bez presmerovania?
_es
Profil
drp:
provádíme seo optimalizaci webu http://www.ubytovani-vranov.net/
Žádná reakce na to co majitelovi píšu, takže to nemá cenu.
To sa ako dá „prevádzať optimalizáciu“ o ktorú majiteľ nemá záujem?
« 1 2 »

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Odkud se sem odkazuje


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: