Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Magnet reality Profil |
#1 · Zasláno: 24. 7. 2012, 14:35:07
Prosím Vás o názor na náš web. Děkuji.
www.magnet-reality.cz |
||
Dog Profil |
#2 · Zasláno: 25. 7. 2012, 22:34:57
1) http://magnet-reality.cz/ a http://www.magnet-reality.cz/ - duplicita
2) Nehezké description 3) Dej lepší alt="" obrázkům 4) Proč odkazuješ na iDnes? |
||
jenikkozak Profil |
#3 · Zasláno: 26. 7. 2012, 09:11:28
Magnet reality:
1) Zalomené podtržené odkazy nevypadají hezky. 2) Řetězec „m2“ by se mohl automaticky předělávat na dvojku v horním indexu. Stejně tak by se mezery před interpunkční čárkou mohly nahrazovat mezerou po čárce. 3) Nabídky v „Chci si koupit“ by se mohly vysunout i při kliknutí na „Typ objektu“ či „Lokalita“, tedy nejen při kliknutí na šipku. 4) Rozbalená nabídka z tohoto výběru by měla zmizet, když kliknu na jinou záložku. 5) Okresy v nabíce Lokalita jsou velmi špatně čitelné. Karlovy Vary obsahují prázdnou položku. 6) Cena od, cena do - mají se zapisovat s jednotkou? A pokud ano, v jakém má být tvaru? 7) Data v Aktualitách by mohla být bez počáteční nuly (09. 07. 2012). Zvlášť, když přímo v aktualitě je takto datum psáno. Jedno z těch dvou by se mohlo odstranit. 8) Na téže stránce máte duplicitní adresu: http:>//www.magnet-reality.cz/cz/aktuality/?offset=0 a http:>//www.magnet-reality.cz/cz/aktuality/ |
||
Ivy Profil |
Orientace je poněkud náročnější, nemohu říci že bych ji pokládala za intuitivní, menu v současné podobě mě mate. Vlastně celá prezentace firmy mě mate. Například když si rozkliknu Nabídka nemovitostí a dále Hledání, objeví se mi jen okresy Karlovy Vary, Chomutov a Sokolov. Řeknu si tedy aha, menší realitka, která se zaměřuje jen na své okolí. Pak si všimnu developérské novostavby a ejhle, mohu si koupit i luxusní byt v Praze a ještě o kus níž apartmán na Floridě. Takže zase tak lokální asi nebudou, přečtu si tedy co sami o sobě píší. Kliknu na O firmě a vyskočí na mě Nabídka práce. Působí to na mě divně a jako potenciální zákazník v tuto chvíli odcházím.
Doporučovala bych tedy zaměřit se na celkovou image firmy. |
||
Časová prodleva: 12 let
|
0