Autor Zpráva
AntiHero
Profil
Zdravím,

měl bych takovou prosbu, mrkněte na tady ten web:
http://www.goldpress.cz/uvod/

Jak se Vám webovky líbí a co by jste ještě zlepšili, nebo, co je úplně špatně?

Budu opravdu rád za každý názor, díky.
margin
Profil *
Málo se to hýbe, kdyby se to hýbalo více, utekl bych mnohem rychleji.
Ivy
Profil
1. Margin má pravdu. Když budu chtít objednat vizitky, přijdu na hlavní stránku a text mi zmizí dřív než ho stačím dočíst, budu ho tu někde hledat nebo postoupím na firmu další v pořadí? Co myslíš? A to čtu o mnoho rychleji než je průměr. (Stopla jsem to, kdybych tuto stránku nehodnotila tak na ní zůstávám maximálně 5 vteřin.)
2. Hlavní stránka: Nechápu proč jsou nabízené věci nahoře i dole. To dvojí menu má nějaký účel? Jako potenciální zákazník jsem zmatena. Stránka mi celkově na orientaci připadá velmi obtížná a neintuitivní. Jsou tam užitečné (konfigurátor) i zajímavé (videa z výroby) věci které oceňuji, ale popravdě já osobně bych jako zákazník utekla daleko dřív než bych se k nim dostala. Jsou velmi šikovně schované.
3. Proč není v úvodu obvyklá marketingová omáčka, jakože Naše firma Vám nabízí bla bla Pro Vaše pohodlí jsme připravili konfigurátor bla bla. Prostě jasně a stručně kdo jsme a co vám nabízíme.
4. Ruší mě nestejné velikosti písma, např. u textu "Designové sady podle vašeho stylu" je každé slovo jiné. Vypadá to sice poměrně okrasně, ale není hlavním účelem aby to zákazníci četli?
5. (mimo soutěž) Co je to komplimentka?
AntiHero
Profil
Díky moc za rady, pomohli jste mi. Já to taky tak viděl, jen jsem potřeboval trošku průzkumu, abych to měl něčím podložené. Jinak otázka mimo soutěž, komplimentka je děkovná karta, kterou můžeš poslat firmám, nebo klientům a poděkovat tak za vzájemnou spolupráci.
Ivy
Profil
AntiHero:
mimo soutěž
Tak šup s tím na stránky a do soutěže zapojit. Krásné klíčové slovo do longtailu. A nepřipadá mi příliš konkurenční.
Ještě mě napadla jedna věc. Zkoukla jsem video o výrobě etiket a dalo by se zlepšit prostříháním hudby do technických zvuků, minimálně na začátek. Nabízí se i možnost technického a marketingového (!) komentáře.
AntiHero
Profil
Určitě, od září by měla začít nějaká rekonstrukce a tak zjišťuji právě co zlepšit a co ponechat a díky za ty rady a typy, protože máš naprostou pravdu u toho videa jsem si taky říkal, že by to určitě šlo udělat víc "profi", i když na tom nepracoval nikdo, kdo by byl nějak sběhlý tady v tom oboru a myslím, že nějakou informativní hodnotu to určitě má, ale každopádně může to být lepší. SEO samo o sobě taky není nejlepší a taky se určitě bude měnit. S tím komentářem by to bylo zajímavé, to je dobrý nápad.
JaySee
Profil
margin:
Málo se to hýbe, kdyby se to hýbalo více, utekl bych mnohem rychleji.
Souhlas :-D a pak jak poznamela Ivy, fakt bych taky umizel. Všechno bliká, skáče, rozpadá se, načítá se to pekelně dlouho, efekty se sekají ... no příšernost... a navíc, dlouho jsem zkoumal, co to teda jako vyrábíte, nebo snad prodáváte? Nebo co teda děláte? Pak sjem se koukl do záhlaví okna prohlížeče a všechno jsem se dozvěděl.

Šlo by udělat ještě menší písmo? Já že bych se už vůbec nemusel namáhat se čtením a jen si užil ty šmouhy.
Podobně jako u svatebních, tak i u promočních oznámení nabízíme výběr z našeho katalogu či výrobu originálních oznámení včetně souvisejících produktů.
Tak třeba tenhle text na stránce skoro nedokážu přečíst. Výtečný kontrast a velikost písma je dílo ďáblovo.

Jak proboha někdo může dát šedé písmo na šedé pozadí? Snad jedině grafik!

A obecně bych zrušil asi tak 90% těch zbytečných efektů. Třeba mi moc nefunguje to rozbalovací menu, prostě se častokrát po přejetí myši ani nezobrazí a když už, tak to stejně nejde přečíst.

Dole, ta asi nejdůležitější prodejní část je tak složitá a taky ty efekty nefungujou, mizí mi to pod myší, takže si to ani nepřečtu, skáče to jak koza. A všechno je to jedna věc, ale rozdělená do 4 kategorií? Moc mi to hlava nebere.

Jinak graficky ty stránky vypadají stašně moc pěkně, ale to je asi tak to poslední, v čem vynikají. A konfigurátor je celkem fajn.

Ale zase jsem tu našel na zmatek. V pravém menu (třeba v tom konfigurátoru) máte pdo nadpisy puntíky. Stejné puntíky, jako jsou v té šílenosti na hlavní stránce, jak se tam přepínají ty slidy. No a klikám na to a ono to nic nedělá. proč má tedy jeden grafický prvek na stránce dvě různé funkce? Jednou jako přepínač a podruhé jako oddělovač?
Ivy
Profil
Ještě několik postřehů:
1. "Jsme brněnská firma s ..." Je to v patičce a patří to o mnoho výš, a to úplně nahoru na hlavní stránku.
2. Produkty: Produktový katalog na jedné stránce 3x je úplně zbytečné (je to zbytečné i jednou). Místo toho bych dala jen Svatební oznámení. Nebo ještě nějak jinak (a přehledněji) aby bylo zřejmé, že si jako zákazník mohu vybrat něco hotového z katalogu anebo nechat udělat vlastní návrh od grafika. Teda předpokládám že to tak funguje.
3. Ono by bylo vůbec nejlepší zhodnotit stránky z pohledu zákazníka - nějaké modely a scénáře. Sebrat několik lidí z okolí a dát jim úkoly a sledovat je při tom. Pak vyjde najevo kde se ztrácení a jak snadno či nesnadno co najdou. Tahle stránka má podle mého názoru nevyužitý potenciál.
AntiHero
Profil
Ještě jednou dík moc za všechny ty názory a hodnocení, přesně tohle jsem potřeboval, ten pohled někoho dalšího, abych to mohl něčím podložit a říct, že je to opravdu v tomhle potřeba změnit. Pokusím se to všechno nějak vyladit, asi to zabere chvilku času, ale moc děkuji za ten Váš a za ty rady a tipy. Postupně to sem třeba budu házet, jak se něco změní.
Grelek
Profil
JaySee:
Třeba mi moc nefunguje to rozbalovací menu, prostě se častokrát po přejetí myši ani nezobrazí a když už, tak to stejně nejde přečíst.
Spíš bych řekl, že by se mělo odlišit, které položky v menu jsou rozbalovací a které ne. =)
AntiHero
Profil
Ještě mám jeden dotaz a to ohledně SEO optimalizace, máme problém v tom, že nás to vyhledává až kolem 5-10. místa a to ty ostatní stránky nejsou ani tak dobré si myslím, nebo určitě ty firmy nemají tak kvalitní mašiny na výrobu, ale v tomhle pokulháváme a zaostáváme a já mám teď za úkol zvednout stránky a dostat je na horní příčky ve vyhledávání a tím nalákat více zákazníků. Osobně chci první změnit hodně na stránce, např. ty věci o firmě a o tom, co nabízíme, protože si myslím, že to nevyhledává i z důvodu, že na stránce není skoro žádný text pouze popisky zboží a produktů, ale není tam nic, co by lidem řeklo, proč by si zrovna nás měli vybrat. V SEO jsem se pohyboval jenom tak okrajově, nebo vím o tom něco, ale teď bych si chtěl pořádně něco přečíst a přijít tomu nakloub, nemáte nějaké rady, nebo nějaké odkazy, kde bych se mohl něco přiučit. Díky moc za každou radu, i tak už děkuji za ty názory předtím.
Ivy
Profil
Zkus celý seriál firemní web.

AntiHero:
není tam nic, co by lidem řeklo, proč by si zrovna nás měli vybrat
Tak jim to tam napište. Vyberte si nás protože máme 1526 let zkušeností, nejmodernější mašiny, ručíme za kvalitu tak že když někdo něco zvorá namočíme ho v koši do Vltavy, používáme čínský ruční papír, ke komplimentkám přidáváme hodinky s vodotryskem...... Další inspirace

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Odkud se sem odkazuje


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: