Autor Zpráva
AntiHero
Profil
Zdravím,

tak potřeboval bych další hodnocení a nějaké rady, nebo teď chceme dospět k tomu, aby jsme získali více internetových zakázek a musíme co nejlépe zpřehlednit webovky, ale vím, že tady to bude chtít pořádný kus oprav, momentálně se bude pracovat i na prezentaci produktů a všechno se bude přefocovat, ale co se týče designu, tak by se mi hodila každá rada. Nějaké věci mě napadají, ale chtěl bych to od někoho zkušeného a aby to prostě ohodnotil i někdo, kdo na tu stránku přijde poprvé a vidí, co je třeba zlepšit. Díky moc za každou radu

http://www.tiskoznameni.cz/
Janča N.
Profil
pokud si mohu dovolit hodnotit, tak pár postřehů

- na můj vkus moc velká animace na homepage
- hodila by se drobečková navigace při procházení webu více do hloubky je fajn jí tam mít
- hledala jsem ikonu košíku (když mám zboží v košíku a vyjedu někam pryč)
- chybí jakékoliv filtrování oznámení http://www.tiskoznameni.cz/katalog/svatebni-oznameni-2012-1/ (na můj vkus moc položek bez filtru) - i když mě teď nenapadá podle čeho konkrétně filtrovat...možná podle barvy, tvaru...
- ten text na homepage bych rozhodně trochu povolila, ani nebudu počítat kolikrát je tam slovo "svatební oznámení" zmíněno. Je jasné, že SEO je SEO, ale dá se to dělat i v mnohem rozumnější míře.
Ivy
Profil
1. Na většině stránek se překrývá text (nebo logo?) Goldpress s Menu.
2. Pokud chcete zdokonalit stránky navrhovala bych přidat nějaké příklady (jak vypadá svatební motto, příklady textů na svatební oznámení apod.)
3. Úvodní stránka jaksi příliš nenavozuje svatební atmosféru, doporučila bych přidat nějaké fotky nebo obrázky.
4. Připadá mi poněkud nezvyklé, že O nás a Obchodní podmínky jsou schované pod Užitečné informace, asi by mě nenapadlo hledat to právě tam. Zvažte zda tyto podstránky nedat do menu zvlášť.
5. Stejně tak bych jako potenciální zákazník očekávala někde dobře viditelný ceník, nejlépe také jako samostatnou položku v menu. Ceny jsou sice dohledatelné, ale až po jistém úsilí. Podle mého názoru stránky opravdu potřebují zpřehlednění, tak aby zákazníci našli to co očekávají. Zkuste si projít dobře udělané firemní stránky konkurence nebo i jiných firem jak to mají udělané a vzít si inspiraci.
Petr ZZZ
Profil
Na logu mi vadí, že dlouhé i krátké i vypadají stejně (je tam Tísk místo Tisk) a v oznámení chybí čárka nad a. Pokud se něco takového vyskytne v obyčejném psaném textu, je to hloupé, ale holt je to překlep. Jak se můžou takové chyby dostat do loga, to fakt nepochopím.

Zvětším-li stránku na čitelnou velikost, nevejde se ani přibližně do okna prohlížeče a bez jakéhokoli paddingu je nalepená na levý okraj okna.

Nepodstatné je veliké (animace) a podstatné je mrňavé (texty). Navíc je příliš veliká animace zároveň příliš mrňavá v tom smyslu, že téměř nelze přečíst texty na "vizitkách" (které sice nikoho nezajímají, ale vidí-li oko text, je zkrátka zvyklé číst, a když číst nejde, je oko naštvané).
AntiHero
Profil
Díky moc, taky jsem se podivoval některým věcem, které jste zde vyjmenovali, takže teď to mám určitě potvrzené a jakmile bude čas na tom máknout, tak se na tom zamaká. Všem děkuji za užitečné rady a informace, až se s tím bude nějak hýbat, tak to sem určitě hodím, ať vím, jestli je to lepší.
AntiHero
Profil
Zdravím,

měl bych takový další dotaz, nebo spíš bych chtěl slyšet Vaše názory na změnu produktových fotografií tady na tomto webu:

http://www.tiskoznameni.cz/katalog/svatebni-oznameni-novinky-2/

ty šedé jsou původní a ty s tím pozadím jsou nové. Je to teprve prvotní forma, ale není moc času, aby jsme si s tím teď hráli, takže mi jde spíše o to, jestli si myslíte, že je to krok k lepšímu a případně, co by jste upravili.

Budu rád za každý Váš názor.
jenikkozak
Profil
AntiHero:
co by jste upravili.
Ten zvlněný textil je hezký - není rušivý a dodává snímku nádech slavnostní nálady. Odstranil bych ale skleničky a ty předměty v pozadí, které působí trochu rušivě. Pozor také na sklady (na některých snímcích v levém horním rohu). Bude vypadat lepe, pokud budou mít všechny snímky sjednocené barvy pozadí.
Petr ZZZ
Profil
AntiHero:
Princip kontrastu je jedním z kompozičních principů; v oblasti fotografie bývá často uplatňován jako ostrost podstatného a neostrost nepodstatného. Aby se jednalo o kontrast jako záměr a ne o neostrost jako kompoziční chybu, musí být rozdíl mezi ostrým a neostrým dostatečně velký; zde mám dojem, že pozadí na snímcích produktů není dostatečně neostré.

Pozadí samozřejmě svůj smysl má, nemělo by ale na sebe strhávat pozornost větší než podpůrnému prvku kompozice přísluší. Podobně jako jenikkozakovi se mi líbí nápad se zvlněnou látkou, ale neostré šperky bych buď úplně odstranil, nebo bych je o hodně více rozostřil a v každém případě odstranil jejich tmavost, která odvádí pozornost od vlastního motivu (je možné, že tmavost nepůjde věrohodně odstranit bez úplného odstranění těch šperků; to je třeba vyzkoušet).

Řekl bych, že snímky se zvlněnou látkou mají potenciál být lepší než ty dosavadní s šedým pozadím, nejsem si ale jistý, zda jsou lepší v současném stavu.

(Dostatečný rozdíl mezi ostrým a neostrým je nejlépe zajistit už při fotografování použitím vysoce světelného objektivu s delším ohniskem, případně pomocí tilt-shift-objektivu, umožňujícího sklápění optické osy; taková skla jsou ale drahá a ne každý fotograf jimi disponuje.)

(Na stránce s kontaktem máte gramatickou chybu:
Firma (...) je zapsána v obchodním rejstříku vedeným vedeném Krajským soudem...)

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: