Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Normia Profil |
Dobrý večer,
dovoluji si Vás tímto požádat o Váš názor a případné doporučení na změny eShopu na adrese http://eshop.normservis.cz Předem děkuji a přeji pěkný večer Míra |
||
nevimco2 Profil |
#2 · Zasláno: 7. 11. 2012, 07:22:08
Moc se mi to líbí - přehledné, nic moc navíc - prostě to co člověk chce. Možná bych udělal výraznější přepínání jazyků.
|
||
Mistr Profil |
#3 · Zasláno: 7. 11. 2012, 11:54:20
Normia:
(1) Na titulní stránce obchodu bych nedělal v sekci Software odkazy z celého textu pod obrázkem. Místo odkazu EviNor Přesná evidence a řízení technických norem bych odkazoval pouze ze slova EviNor. A samozřejmě z obrázku nad tímto textem. To bych ze stávající verze ponechal. (2) V tabulce norem - například stránky http://eshop.normservis.cz/search/?hltex=tp&hltex7=0 - Ti asi vypadlo v záhlaví písmenko, ne? Nebo je text Zem správně? (3) Okno s nápovědou by mohlo naběhnout rychleji. A navíc by nemuselo mít v záhlaví název Help. (4) V hlavičce Košíku máš některé položky začínanné velkým písmenem, jiné malým. Ujednoť to. (5) V Košíku navíc nevím, kolik kterého zboží mám objednáno. |
||
Časová prodleva: 3 dny
|
|||
Normia Profil |
#4 · Zasláno: 10. 11. 2012, 00:35:36
nevimco2:
Děkuji za názor, který samozřejmě potěšil :) Mistr: Děkuji za názor, který nám pomohl najít některé nedostatky. Bod 2 a 4 jsme již opravili. V bodu 5 uvádíte, že není v košíku uveden počet kusů, ale tato hodnota je uvedena v posledním sloupci (možná není moc zřetelná). Na bod 1 a 3 se ještě podíváme. Ještě jednou oběma moc děkuji. Zkuste si prosím ještě někdo najít chvíli času a poslat pár připomínek. Předem děkuji |
||
Mistr Profil |
#5 · Zasláno: 10. 11. 2012, 09:28:40
Normia:
„V bodu 5 uvádíte, že není v košíku uveden počet kusů, ale tato hodnota je uvedena v posledním sloupci (možná není moc zřetelná).“ Ano, je to tam uvedené (toho jsem si všiml již prve), ale je to spíše jako položka ke smazání. Raději by tam, myslím, mělo býti uvedeno, že zákazník má objednány 4 kusy, a v sekci k redukování objednávky pak jen smazat 1 položku. Tu jedničku si samozřejmě může návštěvník upravit i na vyšší číslo, pokud udělal větší objednávku. Ovšem berte to, prosím, jen jako tip, nikoliv vnucování nějaké podoby. |
||
Časová prodleva: 3 dny
|
|||
matobalo Profil |
#6 · Zasláno: 13. 11. 2012, 14:48:22
Eshop je výborný, naozaj všetko čo človek potrebuje a zdá sa mi že dizajn nie je na úkor použiteľnosti, chcem sa preto spýtať ako si postupoval pri tvorbe, kto určoval ktorý obsah je pre ľudí dôležitý, čo má byť na homepage a aké kategórie sú najužitočnejšie?
|
||
normia Profil * |
#7 · Zasláno: 14. 11. 2012, 22:53:52
matobalo:
Děkuji za zaslaný názor, který nás pochopitelně potěšil. :) Práce a času (a vlastně i peněz) jsme tvorbě věnovali opravdu hodně. Nevím zda dotaz týkající se určení kategorií byl položen, protože se Vám moc rozdělení nelíbí. Pokusím se to stručně vysvětlit. Prodejem trochu netypického zboží, tzn. technických norem se zabýváme poměrně dlouho a této verzi eShopu předcházeli dvě odlišná provedení. Tentokrát jsme chtěli jsme vytvořit obchod, který bude přehledný, grafický jednoduchý, bude obsahovat logické vyhledávání a nebude obsahovat pokud možno reklamy jiných společností. Využívali jsme především zkušenosti a názory zákazníků, kteří tento druh zboží mají zájem koupit. Samozřejmě jsme něco málo okoukali u konkurence :) Je mi jasné, že se nemůžeme zavděčit všem, ale budu opravdu vděčný za námět jiného rozdělení, popř. doplnění chybějící kategorie nebo uvedení co Vám na stránkách chybí. |
||
matobalo Profil |
#8 · Zasláno: 15. 11. 2012, 12:20:54
Dotaz na kategórie a homepage som kládol pretože sa mi rozdelenie aj vyhľadávanie páči a chcel som vedieť ako ste sa k nemu dopracovali. Keďže píšete o názoroch zákaznikov, využili ste survey-e, hlasovania, alebo priamy kontakt so zákaznikmi aby ste zistili ich názor?
|
||
normia Profil * |
#9 · Zasláno: 15. 11. 2012, 23:28:40
matobalo:
Dekuji za dalsi pochvalu nasi prace :) Jelikoz se snazime se zakazniky co nevice komunikovat a s nekterymi se obcas i potkame (ucastnime se ruznych setkani lidi kteri maji zajem o technicke normy a tuto problematiku), mame tedy v mnoha pripadech primou odezvu. Obcas se stane, ze nam nekteri zakaznici svoje prani nebo pripominky napisou nebo zavolaji. Doposud jsme zadne hlasovani nevyuzili, jelikoz nechceme zakazniky "obtezovat", popr. davat na stranky nejake dotazniky. |
||
Časová prodleva: 11 let
|
0