Autor Zpráva
mircolino
Profil
Prosím vás o názor na stránku.
http://castellopv.cz/
Co tam podle vás chybí, nebo čeho tam je "hodně" nebo kde vidíte problém. Jsem začátečník …
Dik
Ivy
Profil
Pěkné, srozumitelné, plné hodnotného obsahu.
Přesto pár připomínek:
1. Pozadí stránky mě mírně ruší při čtení, je to měnící se kontrast a struktura pod textem který mi bere pozornost.
2. Chápu že fotka v hlavičce je historická, předpokládám ale že vaše výroba je moderní a už nekouří. Zvážila bych retuš kouře.
3. Nabízíte slad i pro domácí vaření. Najdu někde ceny a způsob objednání a dodání? Pokud byste chtěli být hodně dokonalí můžete přidat domácí recepty.
4. Jako doplnění by se hodil třeba sladovnický slovníček, například co je to sladová krupice.
mircolino
Profil
Ivy:
Děkuji za odpověď
1 - dal jsem tam větší hodnotu line-height: … em
2 – je to věc názoru je to historická fotka a s tím kouřem mě to přijde reálnější, ale dík
3 a 4– to už je věc zákazníka cena atd.
Velké dík za názor
Petr ZZZ
Profil
Reaguji na mircolina:
Souhlasím (kromě poznámky o kouři; když je venku -10 °C, „kouří“ i čistá vodní pára. :-) se všemi Ivynými připomínkami a přidávám pár postřehů ohledně SEO a překladu do němčiny.

1. SEO

Odkazy by chtělo graficky odlišit od ostatního textu – že na stránce o historii je v textu „výrobou kvalitního sladu“ slovo „kvalitního“ klikací, jsem zjistil jen náhodou. To mi ovšem bylo podnětem podívat se do kódu.

Je vidět, že web měl „v parádě“ nějaký SEO-mág (to jsi ty? :-), který buď oboru příliš nerozumí, nebo dělal úpravy před nějakými pěti nebo deseti lety a zapomněl zohlednit logiku, sémantiku, použitelnost a dlouhodobé aspekty.