Autor Zpráva
PJL
Profil
Zhodnoťte prosím web se svatebními oznámeními fotosvatebka.cz.
Uvítám jakékoliv návrhy, co by se dalo vylepšit.

Moderátor Petr ZZZ: V titulku „Zhodnoťte stránku se svatebními oznámeními“ chyběl název či adresa webu.
Str4wberry
Profil
(1) Doporučuji sjednotit barvy pozadí s barvami obrázkových pozadí. Obrázky se mi nenačetly úplně bleskurychle a způsobilo to tak nepěkné probliknutí.
(2) Odkazy „Katalogy, Obchodní podmínky, Doporučujeme, Kontakt“ v levém sloupci nevypadají na první pohled jako odkazy.
(3) Pokud je nějaký odkaz stylisován jako tlačítko, je vhodné, když kliká po celé ploše.
(4) Je hezké nabízet URL pro předvýběr, nicméně se obávám, že adresa http://www.fotosvatebka.cz/index.php?volba=predvyber&identifikator=tt4gppoi5725urcdv5sf9uic41 (93 znaků) nebude pro sdílení kvůli své délce úplně vhodná.
(5) Dávám k úvaze, zda „Záložky“ nenahradit právě slovem „Předvýběr“. Takhle to ve mně evokuje záložky v mém prohlížeči.
(6) Pokud je jako odkaz použit jen nějaký grafický symbol, je vhodné mu dát slovní popis do title.
(7) Struktura webu (katalogu) je značně nepřehledná. Pokud si otevřu nějakou položku, bylo by vhodné uvést katalog, do kterého spadá.
(8) Šipky na procházení jednotlivých oznámení by bylo vhodné umístit tak, aby byly pořád na stejném místě. Je nepohodlné, když se posouvají webem dle rozměrů obrázku.
(9) U stránek, které mají odkaz v hlavním menu, by tento odkaz mohl být zvýrazněný, pokud jsem právě na oné stránce.
(10) U formulářů je pro pohodlné používání dobré využívat značku <label>.
Ivy
Profil
1. "k nahlédnutí v Praze na adrese našeho studia." Nešikovná formulace, lépe: k nahlédnutí v Praze v našem studiu
2. "Ve stejném domě v Praze na Smíchově je i náš svatební salon Magnolia, kde si můžete zapůjčit svatební šaty značky Watters." Tohle upozornění je na hlavní stránce dvakrát, osobně nerada čtu pořád to stejné a stačilo by mi to jednou.
3. Jaký je smysl rozdělení Otázky a odpovědi a Další otázky a odpovědi? Další otázky a odpovědi mají text nalepený na pravou stranu, nevypadá to hezky. A pak jsou tam ještě Nejčastěji kladené dotazy. Na můj vkus je to poněkud matoucí.
4. Texty jsou napsané čtivě a srozumitelně, osobně mi mírně vadí příliš mnoho krátkých vět, asi bych občas zvážila spojit dvě věty do jedné. Mám na mysli například tuto pasáž: "Zabýváme se především navrhováním a výrobou luxusních a netradičních svatebních oznámení. Výběr z několika katalogů. Vzor oznámení vytvoříme podle Vaší představy. Můžete se odlišit. "
5. V sekci Doporučujeme, Svatební zboží je příšerný text. 69 slov celkem, 12 slov svatba nebo svatební, tj. zhruba každé šesté slovo. Je to keyword stuffing, doporučuju upravit do lidské podoby. Mě by tohle odradilo od čtení někde na konci prvního řádku, maximálně na začátku druhého.
6. Hlavička mi připadá poměrně prázdná a nudná, možná by snesla ještě nějakou úpravu (třeba přesunout obrázek?) Neříkám že se mi to nelíbí, jen mi připadá že by to mohlo dostat vhodným obrázkem "šmrnc" který by celou stránku ještě povznesl.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: