Autor Zpráva
gmos
Profil *
Chtěl bych Vás poprosit o názory a kritiku na web http://www.gpsdozor.sk.
Jedná se o web, který se zabývá satelitním sledováním vozidel, je to slovenská, trochu upravená verze oproti té české, ale v základu je stejná.
Web by měl informovat o tom, jak funguje satelitní sledování vozidel a elektronická kniha jízd a vést potenciální zákazníky k objednání služeb.

Poprosil bych Vás o to, abyste se zaměřili na to:

- Jakým celkovým dojmem na Vás web působí?
- Pochopili byste jako potenciální zákazníci, jaké výhody přinese Vaší firmě služba sledování vozidel?
- Co bychom měli podle vás na webu upravit, aby fungoval ještě lépe?

Děkuji
mire
Profil *
super vše !!!!
Batrachus
Profil
Menu a tabulka s ceníkem jsou poněkud těsné. Logo GeoSys dole je neostré. Chat se specialistou nefunguje. Kód ucházející. Jinak to vypadá dobře.
Ivy
Profil
gmos:
Jakým celkovým dojmem na Vás web působí?
Po příchodu na hlavní stránku vůbec nevím o čem to je, můžu to zjistit teprve až sjedu dolů. Podle mého soudu by to mělo být zřejmé okamžitě. Text "Ušetrite až 20% nákladov Získajte špeciálnu ponuku" mě vůbec nezajímá dokud nezjistím co vlastně nabízíte. Doporučuju dát někam jinam a nahradit textem"Satelitné GPS sledovanie vozidiel". Ze začátku tohoto textu dále vyhodit všechny zmínky o slevě, které dát až někam nakonec. Vidím to tak, že napřed musíte potenciálního zákazníka zaujmout samotnou službou, teprve potom mu můžete nabídnout slevu. Můj první dojem je tedy: "nějaká služba co chytá lidi na slevy", celkový dojem podobný: "snaží se konkurovat slevama a nedělají to příliš dobře".

Pochopili byste jako potenciální zákazníci, jaké výhody přinese Vaší firmě služba sledování vozidel?
To bych asi pochopila. Nicméně i zde z textu a celkového vyznění vyplývá že prezentujete jako výhodu zejména cenu, ostatní výhody jsou v textu poněkud upozaděné. Pokud bych měla něco navrhnout doporučila bych to otočit.

Co bychom měli podle vás na webu upravit, aby fungoval ještě lépe?
Viz výše. Tedy po příchodu na stránku text zhruba takovéto struktury: Nabízíme to, toto, ono a tamto. Výhody pro vás jako zákazníka jsou takové, makové a onaké (například můžete uspořit 20% nákladů a to proto a proto).

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: