Autor Zpráva
TheAzer
Profil
Jsem začátečník a CSS jsem se učil sám a chtěl bych vědět, jak na vás tento web působí, jestli mám pokračovat, nebo se na to vykašlat .
eurotrucksimulatory.ic.cz

Moderátor jenikkozak: V titulku „Co říkáte na tento web ?“ chyběl název či adresa webu.
jenikkozak
Profil
Stránka je velmi ubohá:
Chyba!

Omlouvám se, ale používáte Internet Explorer, který je nekompatibilní s touto stránkou, použíjte raději alternativní prohlížeč
(Opera, Chrome, Mozilla, Safari, ...)

Použijte raději normální prohlížeč, děkuji za pochopení

Má odpověď:
„Omlouvám se, ale trhni si nohou, blbečku. Děkuji za pochopení.“
lorin
Profil
Pokud to je tvůj první web, odvedl jsi celkem dobrou práci. Měl bych ale pár poznámek:

1) Pokud kliknu na Číst vše, článek mi to nenajde. Skončím na 404.
2) Obrázek v hlavičce je hrozně zdeformovaný. Zkus použít jiný se zachováním poměru stran.
3) "Bohužel tato stránka není kompabilitní s IE" je jen výmluva. Mělo by být v tvém vlastním zájmu aby web vypadal v každém prohlížeči stejně. Nebo alespoň čitelně. Chápu že IE je problém, ale jeho nepodporováním se sám připravuješ o případné čtenáře.
4) Text v článcích je příliš nahňácaný na sebe. Přidej nějaký vnější okraj. To samé u obrázků.
5) Na některých stránkách je web o mnoho delší než jeho obsah. Proč?
6) Proč máš na stránce novinky z aktuálně.cz, které se obsahem webu naprosto nesouvisí?
7) Ikonky, PageRank, počítadlo návštěvnosti a podobné blbiny nepatří do postranního panelu. Buď je všechny dej na jednu stránku k tomu určenou, do patičky (opět je potřeba zvážit zda to opravdu za to stojí), nebo do stránky přístupné jen administrátorovi. Tak budeš mít přehled, ale nebude ti to bourat vzhled stránky.
8) Na stránce Login máte nastavené špatné kódování. Zkuste zapracovat i na stylu stránky s oznámením chyby. Také jsem nikde nenašel možnost odeslání zapomenutého hesla.
9) "!!!Všechna práva vyhrazena!!!" Proč tolik vykřičníků?

Update: