Autor Zpráva
edy02
zdravím,
nedávno dneska jsem dodělal jednu stránku... Jsem začátečník a tohle je vlastně moje první stránka, která skončila na internetu.
Soustředil jsem se na čitelnost a za hlavní funkci toho menu považuju možnost uživatele přidávat menu na web, tzn Mysql.
Vím že webdesign není světovej, dělal jsem to v Gimpu = naposledy.

Za každej názor budu rád, kromě těch co mi budou říkat že web není validní... :)

www.uelka.cz

Medla
margin
Profil *
Máš chybu v deklaraci znakové sady, některé prohlížeče zobrazí web chybně.
Nadpisy, odstavce, tabulky na tabulková data... http://www.semantika.name/fekalni-styl.html
Nikdy nepodtrhávej, co není odkazem.
Jakožto první dílo je to nadprůměr, ale prostor pro zlepšení je obrovský.
preca1
Zdravim,
mam problémy s kódovánim.
Menu (nabídka) by mohlo mít hezčí font (psací, jako je ten nadpis Menu) a mohlo by zabírat celou tabuli, ne jen vrchní půlku.
Položky v navigaci sou zbytečně dělaný pomocí obrázků a JS. Stejnýho efektu se dá jednoduššeji dosáhnout jen pomocí CSS.
V patičce je odkaz na přihlášení, ale nikdy nevidim registraci. Proč tam ten odkaz je?
Chybí klikací logo.
Čudlíky v galerii by mohly bejt lepší a opět nadpis Galerie nemusí bejt obrázek.
Sjednotit vzhled odkazů (Menu vlevo, stránka Denní menu) (viz margin).
Jinak mi to přijde v pohodě. Žádný zbytečnosti navíc, všechny informace, co chci, tam sou.
Camo
edy02:
"dělal jsem to v Gimpu = naposledy."
Asi s tým nevieš robiť.

Imho je to veľmi slabé. Také prvé stránky bývajú. Uvidíme o rok...
edy02
margin, preca1, Camo:

díky za reakce.

Jo, všiml jsem si, že mi tam chybí uvozovka, díky.
Tlačítko "přihlásit" je pouze pro jednoho uživatele, který bude na web přidávat menu, ale asi bude lepší když to změnít třeba na "administrace".
Tabule Menu je děláná, tak aby se tam vešli všechny 4 výběry z menu daného dne, tento týden tam jsou jenom 2, proto je tam tolik volnýho místa.