Autor Zpráva
Fakturing
Profil *
Zdravím návštěvníky fóra JPW.

Provozuji online fakturační aplikaci na správu faktur. V systému vystavujete faktury a systém Vám dává vědět, kolik dní zbývá do splatnosti. Dělá servis ohledně kontaktů a pomáhá rychleji fakturovat. Zatím jediným rozporuplným nedostatkem je párování plateb. Uživatel si sám odklikává proplacení faktury. Pro někoho výhoda, že má přehled, pro jiného starost a proto volí dražší konkurenci.

Poslední dobou bojuji s konverzním poměrem. Je dost malý a uživatelé po propadu pageranku mé a pomocné minisite www.spravafaktur.cz moc často neobjednávají. Hodně často se návštěník podívá na screen, možná ještě přehraje videprezentaci rozhranní, ale dál o aplikaci nejeví zájem a odchází pryč.

Chtěl bych vědět, proč tomu tak je. 35 kč pro podnikající osobu nemůže být překážka i když jsem to už slyšel...

http://www.fakturing.cz
DJ Miky
Profil
Mně osobně by chyběla možnost vyzkoušení - jakýsi demo přístup. Obrázky a video jsou sice fajn, ale občas se hodí možnost proklikat si to naživo, vyzkoušet si, jak se v tom bude pracovat. Na úvodní stránce sice píšeš "Možnost vyzkoušení Fakturingu po dobu dvou týdnů.", ale nenašel jsem, jak takovou možnost využít. V registraci nelze zvolit nic jiného než balíček za 35 Kč.

Dále postrádám nějaké podmínky, nějaké záruky z tvé strany. Když se začnu s fakturací spoléhat na tvou aplikaci a ty se jednoho dne rozhodneš "zavřít krám", mám prostě smůlu? Přineslo by mi to nemalé problémy. Abych tomu předešel, musel bych si fakturaci duplikovat někde u sebe, což by efektivně eliminovalo potřebu zvláštní aplikace. Z mé zkušenosti jsou lidé v ČR stále ještě nedůvěřiví k SaaS, cloudovým technologiím apod. Neříkám, že je to špatně, já jsem nedůvěřivý také. Abych s tak důležitou věcí, jako je fakturace, při podnikání spoléhal na SaaS, musel bych mít záruku větší a stabilnější firmy s nějakou historií. Z mého pohledu tedy nejde o těch 35 Kč měsíčně, ale o riziko, že jednoho dne službu ukončíš a mě bude řešení této situace stát víc než licence k desktopové fakturační aplikaci, u které mám daleko větší jistotu funkčnosti i za rok, dva, pět.
Fakturing
Profil *
Po registraci je účet aktivní 14 dní a čeká na zaplacení - to je ta zkušební doba. Když dojde k zaplacení dříve, tak se účet prodlouží na objednanou dobu. Když nedojde k zaplacení, tak jsou funkce účtu omezeny.

Se zárukami je to složitější. Ona ta důvěra a jistota není u žádné služby.

Fakturing má funkci exportu vystavených faktur a v případě poškození datového pole jsou data zálohována poskytovatelem hostingu.

Jakékoli změny hlásím předem emailem a delší výpadky systému během denní doby jsou hlášeny lištou v aplikaci.
jenikkozak
Profil
Fakturing:
35 kč pro podnikající osobu nemůže být překážka i když jsem to už slyšel
Používám konkurenční systém, za jehož využití platím 150 Kč. Těch 115 Kč rozdílu mě nedonutí k tomu překonat svou pohodlnost (lenost), abych přecházel jinam.

- Nabízíš službu pro podnikatele ne studentíky bez příjmu. Když někdo tvrdí, že je pro něj 35 Kč moc, tak problém zřejmě není ve výši částky. Myslím si, že takový člověk by ti nezaplatil, ani kdybys po něm chtěl jen symbolickou korunu. Je zkrátka jen líný. (To mi věř, na lenost jsem odborník.)
Řekl bych, že snahou o co nejnižší cenu si škodíš, protože ti pak chybí prostředky třeba na reklamu nebo údržbu.

- Zjisti si, jak stránky používají běžní uživatelé. Ty dobře víš, jak vypadá tlačítko na registraci a kde je umístěné. Já se nejprve podíval k přihlašovacímu formuláři, tam odkaz na registraci nebyl, pak jsem sjel po stránce dolů, jestli tam někde nepotkám registrační formulář nebo menu. Objevil jsem zákonitost (v záchvatu prudké skromnosti jsem ho nazval „jenikkozakův zákon“), která říká, že i nejlépe zvýrazněný prvek je příliš nenápadný v případě, že je umístěn jinde, než ho lidé hledají. Je toho na té stránce trocha, ale špatně se mi v tom orientuje.

- „Možnost vyzkoušení Fakturingu po dobu dvou týdnů.“ To nejdůležitější slovo chybí. Slovo „zdarma“.

Ona ta důvěra a jistota není u žádné služby.
Důvěra je. (A u takovéto služby je asi důležitá.) Jistota možná není. Ale konkurence se aspoň tváří, že nějakou nabízí. (Úmyslně neodkazuji konkrétně.)
DJ Miky
Profil
Po registraci je účet aktivní 14 dní a čeká na zaplacení - to je ta zkušební doba. Když dojde k zaplacení dříve, tak se účet prodlouží na objednanou dobu. Když nedojde k zaplacení, tak jsou funkce účtu omezeny.

Potom by bylo vhodné to na stránky a do registračního formuláře napsat a blíže specifikovat. Takto to vypadá, že odesláním formuláře dojde ihned k závazné objednávce (je tam volba tarifu a doby) a bude mi vystavena faktura na danou částku.


Ohledně záruk - samozřejmě, je to složitější a nemám stoprocentní jistotu u žádné firmy. Nicméně spíše budu věřit zavedené firmě, která danou věc poskytuje už několik let a má množství spokojených zákazníků, než mně neznámému projektu pro mě neznámého provozovatele. Ano, je to začarovaný kruh. V případě one-man-show (předpokládám, že Fakturing provozuješ sám) jsou prostě rizika větší. Obecně může provozovateli "rupnout v bedně", dostane se do finančních problémů, onemocní na delší dobu a podobně (teď mluvím obecně, netvrdím, že je to zrovna tvůj případ). Zavedená firma může samozřejmě skončit na podobných problémech, ale přeci jen bude o něco méně náchylná na tyto nepříjemnosti. Na Fakturingu jsem nenašel žádné podmínky, které by něco garantovaly z tvé strany. Kdybys garantoval dostupnost, odpovědnost za škodu a podobně, jako to budou dělat větší firmy, věřil bych ti o něco víc. Takto bych nemohl ani vymáhat škody způsobené nedostupností.

Pokud budu vystavovat pár faktur ročně, nebude pro mě konec služby představovat takový problém, pak bych to klidně i využil. Ale osobně bych na to nespoléhal v případě, že ročně vystavím stovky faktur, to by byl konec daleko bolestivější. Nejde ani tak o export faktur, což bych považoval u podobného systému za samozřejmost, jako o ta doplňková data. Budu mít stáhnuté faktury, ale budu asi muset ručně zpětně dohledávat, které jsou zaplacené a které ne, a podobně.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: