Autor Zpráva
jmilar
Profil *
Dobrý den, zajímalo by mě co si myslíte o této stránce?
Jestli si myslíte že je užitečná nebo naopak zbytečná atd...?
http://www.fakturace-jednoduse.cz/
Předem Děkuji za názory
ninja
Profil
Myslím že v tomto segmentu už začíná být v ČR dost těsno, tudíž úspět v konkurenci bude težké. Rozhodně by tomu pomohlo možnost prohlédnout si rozhraní i bez nutnosti registrace.
weroro
Profil
Na úvodnej stránke:
Snadné vytváření stejným dokladů jedním kliknutím Nie je to chyba?
Trejpa
Profil
jmilar:
Stránka nepočítá se zvětšením písma. Vpravo zarovnaný víceřádkový text se špatně čte.

Jako zákazníkovi by mně vadilo několik věcí:
• chybějící kompletní kontakt na provozovatele
• chybějící kontakt na řešení problémů
• svěřovat své faktury cizí firmě
• svěřovat citlivá data o svých klientech cizí firmě
• nejistota, zda služba pojede i příští týden
• jednostupňové nezabezpečené přihlašování, jen jméno a heslo
• žádný certifikovaný audit bezpečnosti
• žádné ujištění o šifrování dat
• žádné ujištění o zálohování
• žádná garance a statistika dostupnosti
• nemožnost importu dat
• nemožnost exportu dat
• neprovázanost se stávajícím řešením (sklady, e-shopy), API
• chybějící podmínky užití
• jedno nezaplacení půlročního poplatku zastaví fakturování a obvykle i fungování firmy do doby, než platba dojde na účet provozovatele a bude zaregistrována, nehledě na náklady způsobené tímto výpadkem

Pokud vše funguje, jak stránky tvrdí, pak je cena adekvátní. Výše uvedené připomínky jistě zvýší cenu služby, ale těžko bez zajištění bezpečnosti dat přesvědčíš seriózní klienty, aby tvůj produkt brali vážně.
jmilar
Profil *
ninja:

Není to určeno úplně pro bussiness, je to doplňková služba pro naše klienty. Je to pouze rozšířené o vlastní registraci a možnost to používat samostatně.

weroro:
Díky, tohle opravím...

Trejpa:

Stránka nepočítá se zvětšením písma. Vpravo zarovnaný víceřádkový text se špatně čte.
- s tím jsme ani nepočítali, stránky už necháváme dělat bez možnosti zvětšovat, tedy pokud na to uživatel nemá nějakou utilitu.

Jako zákazníkovi by mně vadilo několik věcí:
• chybějící kompletní kontakt na provozovatele
- to mám již poznamenáno déle.. doplníme
• chybějící kontakt na řešení problémů
- viz. bod výše
• svěřovat své faktury cizí firmě
- pořád je to databázový systém a ne program ke stažení. Můžu zákazníka ubezpečit pouze smlouvou, ale zatím to nikdo nežádal, tedy pokud to nebylo v rámci širšího plnění.
• svěřovat citlivá data o svých klientech cizí firmě
- to musí každý uživatel zvážit sám, viz. bod výše
• nejistota, zda služba pojede i příští týden
- pro webový portál je tohle vždy problém (: ale nepodniká se, aby se krachovalo...
• jednostupňové nezabezpečené přihlašování, jen jméno a heslo
- služba by musela být dražší aby se uživatel přihlašoval certifikátem či potvrzovací sms. Tady by se dalo diskutovat, ale zatím to bereme tak jak se říká (ber nebo nech být). Samozřejmě pokud to klienti budou vyžadovat, půjdeme tímto směrem.
• žádný certifikovaný audit bezpečnosti
- je již v řešení
• žádné ujištění o šifrování dat
- viz. bod výše - doplníme do textu
• žádné ujištění o zálohování
- tohle také doplníme do textu
• žádná garance a statistika dostupnosti
- také doplníme
• nemožnost importu dat
- importy řešíme individuálně
• nemožnost exportu dat
- exporty v databázi jsou (csv a ISDOC)
• neprovázanost se stávajícím řešením (sklady, e-shopy), API
- tohle tam samozřejmě je, pouze pro naše řešení
• chybějící podmínky užití
- doplníme
• jedno nezaplacení půlročního poplatku zastaví fakturování a obvykle i fungování firmy do doby, než platba dojde na účet provozovatele a bude zaregistrována, nehledě na náklady způsobené tímto výpadkem
- tohle se samozřejmě dá řešit, klient vždy může zavolat na kontakty, které jsou v administraci dole.



Moc děkuji za Vaše příspěvky, určitě jste mi pomohli se posunout zase o kousek dále. Do budoucna chceme tento web rozšiřovat...

jmilar

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: