Autor Zpráva
Lukáš Dostál
Profil
Každý mi tvrdí, že facebook je pro marketing dnes jeden z nejúčinnějších nástrojů. Naše webové strákky se rozjeli za první rok celkem dobře (cca 300 nových unikátních návštěvníků denně) Facebooková stránka je ale celkem mrtvá. Zajímali by mne nějaké vaše zkušenosti co nejlépe na facebooku funguje. Předem všem děkuji za přispění do našeho projektu.
Ivy
Profil
Na Facebook jsem se nedostala neb tam nejsem přihlášená, ale na té vaší stránce jsem si okamžitě všimla jedné věci - nemáte tam nic, ani třídění ani další informace o místě ze kterého řemeslníci pocházejí. Nebo to opravdu funguje tak, že mi přijede řemeslník z Prahy třeba do Ostravy na práci v celkové hodnotě 255 Kč a nebude účtovat cestu? Jako potenciálnímu zákazníkovi mi tam chybí vysvětlení jak tohle funguje. Nejlépe na první stránce, protože to bude jedna z prvních věcí co mě budou zajímat. A když to tam nikde nenajdu tak můžete třikrát hádat co udělám.
Lukáš Dostál
Profil
Ivy:
U nás si klienti objednávají práci a nevybírají si řemeslníky. Nejideálnějšího řemeslníka vybíráme my dle všech požadavků v objednávce. Klienti si pouze schvalují námi vybraného řemeslníka. Filtrace řemeslníků dle kraje i okresu je již naprogramována, ale bude spuštěna až budeme mít řádně pokryty veškeré okresy, jinak nám to spíše ublíží. Tento projekt fungoval první půlrok pouze v Praze a okolí. Díky velkému zájmu řemeslníků jsme byli nuceni pustit to na celou republiku. Je to ale mravenčí práce. Příjímáme pouze řemeslníky, kteří projdou naším úzkým sítem, což je tak 10% z přihlášených. Nejedná se o žádný katalog, kam se může přihlásit každý! Jedná se o prověřené české řemeslníky, kteří s námi mají podepsanou dosti tvrdou smlouvu. Jak to funguje je pečlivě uvedeno na každé stránce hned vedle loga. "informace pro klienty"
Pište prosím k tématu "facebook"
Děkuji.
Ivy
Profil
Tady jste ale v tématu Názor na stránku. Pokud nechcete hodnotit stránku, patří toto vlákno jinam, nejspíš do Obsahu webu.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: