Autor Zpráva
Boro
Profil
Poprosil by som o vecnu kritiku redesignovanych webov:
www.colorika.cz
www.dekobraz.cz
www.fotobraz.cz

Vsetky weby sa venuju obrazom na platne. Kazdy ale inej kategorii.
Fotobraz je uplne novy a mam nanho rozporuplne reakcie (co sa dizajnu tyka), tak som ho minuly tyzden
znova trochu upravil...
Grafiku robil profik, skor by ma zaujimali prve dojmy zo stranky, ci by Vas ako prve odradilo resp.
navnadilo k tomu, aby ste na stranke zostali atd.
Vopred dakujem za postrehy

Moderátor Chamurappi: Tvůj projev je špatně srozumitelný, piš prosím s diakritikou.
Moderátor Chamurappi: V titulku „Kritika redesignovanych webov“ chyběl název či adresa webu.
pcmanik
Profil
Boro:
A ukážeš nám aj tú grafiku, ktorú robil ten profík?
Myslím že na všetko by stačila jedna stránka, ale asi si myslíte, že toto vám naženie viac zákazníkov.
Celkovo design je podľa mna strašný, tak neuveriteľne farebne otrasné logo som ešte nevidel.
Design ma ničí nezaujal a ani mi nepomáha v jednoduchej orientácii na stránke (všetko mi pred očami splýva), proste sa mi nepáči.
ninja
Profil
Malé, nečitelné písmo. A titěrné řádkování...
Boro
Profil
1.zvacsenie pisma a riadkovanie je uz naplanovane, budeme to robit naraz vsetky zmeny.

2.odkedy su obchody rozdelene, predalo sa viac, aj navstevnost je vacsia, takze tam nemam co riesit....

3.dizajn je vec nazoru, naschval bol urobeny trochu extravagantne a bud sa ludom velmi paci, alebo
ho znesu pod ciernu zem (vid vyssie). Sam by som bol zvedavy, ci by bol obchod uspesnejsi keby mal
obycajny cisto funkcny dizajn a logo....

Dakujem za reakcie
Taurus
Profil
Kde je obchod, musí být použitelnost, což je celkem protipól extravagance. Web mi ale extravagantní nepřijde. Hlavně je nedotažený, odfláklý. Žádná kreativita, ale šeď, což je divné, když se to jmenuje Colorika. Navíc spousta věcí tam tak nějak visí ve vzduchu nebo nemá pěkné odsazení a okraje a objekty nelícují. Neumím se v tom moc orientovat, není poznat, co je a co není klikatelné, takže použitelnost je dost špatná.
jenikkozak
Profil
Boro:
Mrknu na web, vidím nahoře logo, pod ním třípoložkové menu (se dvěma úrovněmi), vedle loga jakési maličké písmo, které tam je zřejmě pro vyplnění prostoru. Zdání klame. Domnělé menu je jen seznam jakýchsi výkřiků. Ten reklamní banner přilepený vpravo nahoře je vlastně hlavní navigace. Věděli jste to?
- Texty v patičce jsou vinou nízkého kontrastu nečitelné. („Právo“ je rodu středního. Partneři ve skutečnosti nejsou partnery, ale kopiemi.)
- Text na úvodní stránce „Obchod Dekobraz.cz nabízí kvalitní originální abstraktní obrazy na plátně do bytu online…“ určitě rozdělte. Pokud chcete, aby to lidé četli, nespojujte věty do jednoho nepřehledného odstavce.
- Je fajn, že si mohu vyzkoušet náhled interiéru. Praktičtější by bylo, kdybych si mohl jako podklad nahrát vlastní fotografii uspořádání místnosti. Vím, neseděly by barvy ani rozměry, ale člověk by mohl posoudit, jak se mu do bytu hodí konkrétní motiv.
- Odkazy v patičce jsou matoucí, protože jsou úplně jinak řazené než odkazy v menu. Podívejte se třeba na sloupečky Nákup a Kontakt. Vypadají úplně stejně, ale v jednom případě jde o neklikatelnou adresu, ve druhém o seznam odkazů.
- Jsem přesvědčený o tom, že Obchodní podmínky nemáte napsané správně. Myslím si, že na paušální poplatek 500 Kč nemáte právo a podmínka neporušení obalu pro vrácení zboží ve 14denní lhůtě tam také být nemá. I kdybyste na tu pětistovku díky nějaké právní kličce právo měli, jeho uplatnění svědčí o Vaší obchodní neprofesionalitě.
Boro
Profil
dakujem za vecnu kritiku, presne taketo postrehy ocenujem:
- velkost textov atd, uz je v plane
- ten napad z vlastnou fotografiou by bol komplikovany na prevedenie, ale minuly rok sme ponukali moznost
zakaznikom poslat fotku,ze im urobime navrh, nikdo to nevyuzil tak sme to vypustili (aj ked je fakt,ze to bolo zasite
niekde v informaciach, ktore malokto cita)
- ten Kontakt v paticke je fakt od veci, zmenim to...
- co sa obchodnich podmienok tyka, neporusenie obalu nevyzadujeme, staci to len poslat v povodnej krabici kludne
nech je to roztrhnute a prelepene, ide skor o to aby sa to neposkodilo pri vrateni (ale prepisem to nech je to evidentne),
...pre info minuly rok nam vratili 1 obraz z cca 300 ks na dekobraze, bez problemov sme vratili peniaze aj s postovnym.
Co sa tyka pokuty, kazdu zasielku na dobierku overujeme mailom alebo telefonom a az po povrdeni ju nasledne vyrobime.
Za 2 roky co robime obrazy sme nikdy tuto pokutu nikomu nedali a nemame ani jeden neprevzaty balik.
Nepovazujem za neprofesionalne, ze ked si niekdo objedna tovar, vykasle sa nho a necha ho poslat spat a ani ho nevyzdvihne. Ozvlast ked
ma pravo ho do 14 dni vratit . My mu vratime ako peniaze tak aj postovne za odoslanie zakaznikovi. On musi len zaplatit postovne
za vratenie tovaru. Skusim si ale zistit,ci je to pravne v poriadku. Videl som tuto dolozku vo vela eshopoch.
jenikkozak
Profil
Boro:
Nepovazujem za neprofesionalne, ze ked si niekdo objedna tovar, vykasle sa nho a necha ho poslat spat a ani ho nevyzdvihne.
Jenomže zákazník na rozdíl od Vás jako prodejce se jako profesionál tvářit nemusí. Zákazníka byste si měli vážit a ne s ním automaticky jednat jako s lumpem.

Ozvlast ked ma pravo ho do 14 dni vratit .
Převzetím zboží riskuje, že bude nucen platbu za něj vymáhat složitě soudní cestou. Pokud si nákup před dodáním zboží rozmyslí, je rozumnější balík nepřevzít. Zvlášť když se internet hemží podvodnými prodejci.

Videl som tuto dolozku vo vela eshopoch.
Další, co mají společného, je to, že ode mě nedostaly ani korunu…
Boro
Profil
jenikkozak, Taurus:


mate pravdu, zvazim vypustenie tych podmienok.
paradoxne sme nikdy problemoveho zakaznika nemali, asi som sa nechal uniest
zazitkami kolegov na forach
dufam,ze to hned niekdo nezneuzije :)

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: