Autor Zpráva
Mervin.33
Profil
Mohli byste prosím napsat kritiku k mým stránkám? Je to můj první větší internetový projekt. Stránky jsou vytvořené ve wordpressu na částečně počeštěné free šabloně. Budu rád za jakýkoli komentář.
www.online-kurzy.hys.cz
Ivy
Profil
1. Učte se jazyky zdarma - proč není klikací i název článku, jak je obvyklé? Když kliknu na nenápadité "Pokračujte ve čtení" a dále, po přečtení poměrně lákavé nabídky mě to hodí na anglický text - pakliže jsem začátečník, a líný jako většina uživatelů, kteří nic nečtou ale rovnou klikají na výhodnou nabídku - zrada.
2. K "10 největších chyb, kterými holku zaručeně odradíš" (zdarma), přidávám jedenáctou (také zcela zdarma): "profesionální balič David, který za 6 let svého působení již oslovil přes 1100 žen a dívek". Touhle větou odradíš docela dost holek nejen od baliče, ale i od své stránky.
3. Malování na hedvábí mě momentálně mimořádně zajímá. Po kliknutí na "Malujeme na hedvábí- vytvořte originální šátky, šály, záclony…", "Začít kurz" se dostanu pouze k registraci kamsi, která je zdarma. Takže nevím co bude dál, neklikám a odstřelí mě to jinam.
Víš co, tak nějak nezaujalo - nespatřuju nic přínosného. Ale to video o salámových růžích (po skončení Jedlých kytic) je fakt super, doporučuju. Pokud ovšem chceš chytat lidi jako jsem já na slovo zdarma, musíš to udělat líp.
Mervin.33
Profil
Ivy:
Děkuji za podmětné rady.

1. Link jsem změnil na český. Název článku, stejně jako obrázek klikací jsou, jen se nezmění jejich barva při označení.
2. Článek trošku upravím, toto téma se nelíbí ani mi, ale pro větší záběr témat kurzů jsem ho tam vložil. Podle toho co píšete v něm není ani moc jednoznačné napsané, že je kurz určen jen pro muže.