Autor Zpráva
Ondřej Mareš
Profil
Zdravím,
Jsem začátečník a chtěl bych zhodnotit moje stránky www.ondra-mares.maweb.eu, hlavně vzhledem a přehledností, ne zdrojákem,
protože zdroják je vyvořený i pomocí php tak nebude tak přehledný.
Děkuju za jakoukoliv kritiku a rady na vylepšení.
LudekBrno
Profil
Ondřej Mareš:
Omlouvám se, že budu stručný, ale netroufám si hodnotit web nějak odborně. Nicméně z mého laického pohledu musím říct, že mě design, funkčnost a barevné provedení velmi překvapilo a to příjemně. Podobný design se moc často nevidí a zejména barevná kombinace černo-zlatá tomu dodává jakousi exkluzivitu. Za mě máš rozhodně palec nahoru a nevím moc, co bych na tom kritizoval a to tím spíš, pokud jsi začátčník :-)
lionel messi
Profil
Dodám svoj laický postreh:

- kombinácia farieb ok, pekná favicona, ale po načítaní pozadia ani neprečítam, že sa voláš Ondra a keď to nie je načítané nevidím priezvisko (ale ako som už písal vedľa - mám istý hendikep zraku :))

- tvoja vlastná fotka mi príde akási orezaná

Bez ohľadu na tieto pripomienky ma web zaujal, ako už píše kolega

LudekBrno:
barevná kombinace černo-zlatá tomu dodává jakousi exkluzivitu
Možno by som zvážil ešte ten vrch ale inak veľmi dobre zvolené farby, jednoduché, prehľadné, slušivé.
Ondřej Mareš
Profil
Děkuju za vaše komentáře.
To logo možná někomu zabrat přečíst dá, ale je schválně useklé, chtěl jsem nějaký takový design :D. A moje fotka je ořezaná, je to školní fotka jinou jsem nenašel a nechtěl jsem ji tam dávat celou, ale taky se mi tam moc nezdá musím najít jinou (nějakou kvalitnější).
Petr ZZZ
Profil
Reaguji na Ondřeje Mareše:
1) „Verbum je aplikace na učení slovíček.“ — Jakých? Českých? Řeckých? Latinských?
2) Písmu definovanému v pixelech nelze v některých prohlížečích měnit velikost, lepší jsou třeba procenta.