Autor Zpráva
Dulin
Profil
Dobrý den,
rád bych, abyste se podívali na stránku http://vlastenec82.webnode.cz a řekli mi na ní Váš názor.
Chybí mi tam dodělat kalendář, ale to si myslím nevadí k tomu, abyste tu stránku mohli zhodnotit. Dále sekce "Hudba, knihy filmy", "Články" a "Citáty" jsou na svém začátku bez konce...tzn. že pořád se do nich bude něco psát :). A sekce "PaL" je místo, kam ukládám vše, co na stránce zveřejním a návštěvníky tam už na jednotlivé články přesměrují odkazy.

Budu rád, když napíšete jak to na Vás působí a jestli byste si dokázali představit, že někdy v budoucnu byste se na tyto stránky vraceli.

P.S.: Aby tu někdo zbytečně nepokládal otázky směrem k mým zkušenostem s tvorbou webových stránek, tak rovnou píšu, že v tomhle oboru jsem úplný nováček a jinačí stránky, než se šablonou nezvládnu :).
lionel messi
Profil
1. Grafika na Webnode je (pokiaľ viem) šablóna, preto ju nehodnotím a ani kód.
2. Česká vlajka je trochu pretiahnutá a jej horný okraj je trochu nižšie než horný okraj ľavého menu - chce to zarovnať.
3. Zvýraznenie aktívnej položky v menu by som riešiel iným spôsobom - takto mi trochu splýva s pozadím.
4. Nepáči sa mi radius v patičke.
5. Stránku som otvoril v Opere a zoomoval, za tohto stavu mám divne rozhodené odseky v textoch (napr. ... jakési pásmo [koniec odseku] franské ríše...) - konce odsekov nesedia logicky.
6. Píše sa Franská ríša/říše.
7. Prečo povesti a citáty po kliknutí na konkrétny text otvára do nového okna?
8. Zväčši riadkovanie, dlhé texty (napr. povesti) by sa lepšie čítali.
9. Nepodčiarkuj nadpisy, pretože sa potom tvária ako odkazy, čo je mätúce.
10. Sekcia "PaL" v menu by chcela zmeniť názov - trebárs "Súhrn" a pod., ale aby som len nekritizoval: chválim "zebrovanie" v tejto sekcii a stránkovanie.

Napriek kritike sa mi stránka vcelku páči, ale úprimne:

Dulin:
jestli byste si dokázali představit, že někdy v budoucnu byste se na tyto stránky vraceli.