Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Michal1986 Profil * |
#1 · Zasláno: 7. 12. 2013, 09:08:48 · Upravil/a: Moderátor (editace znemožněna) 7. 12. 2013, 10:41:24
Dobrý den,
Ohodnoťte prosím novou internetovou službu www.ceevee.cz. Ceevee.cz šetří váš čas, který byste strávili s tvorbou profesionálního strukturovaného životopisu. Aktuálně nabízíme několik CV vzorů životopisů. Jak se vám služba a web líbí? Je něco co byste změnili? Budeme rádi, když si nás přidáte na sociálních sítích: Moderátor jenikkozak: Odkazy na sociální sítě smazány, nejsou předmětem hodnocení.
Pro zlepšení odkazového profilu přidávám pár článků z našeho blogu: Moderátor jenikkozak: Odkazy na tři články smazány, tato diskuse není určena k vylepšování odkazových profilů.
Díky, Michal |
||
DJ Miky Profil |
#2 · Zasláno: 7. 12. 2013, 10:14:42
„Budeme rádi, když si nás přidáte na sociálních sítích:“
„Pro zlepšení odkazového profilu přidávám pár článků z našeho blogu:“ Žádáš hodnocení webu, nebo si tu jen chceš udělat reklamu? – První věc, co mě napadne při pohledu na vzory, je možnost jejich vytištění. Většina má barevná pozadí, výrazné grafické prvky, některé i světlý text na tmavém pozadí. Za něco takového mi tiskárna (případně člověk, který bude životopis tisknout) rozhodně nepoděkuje. Tištění životopisů je stále běžná praxe. Na webu jsem k tomu žádné informace nenašel. – Můžete domnělé citáty v části „Co říkají personalisté?“ ozdrojovat, nebo jsou zcela smyšlené? „Až 70% životopisů neodpovídá tomu, co bychom si představovali.“ je takové prázdné tvrzení. Vy víte, jaká je představa všech personalistů? (Mimochodem, 70% neznamená sedmdesát procent.) – S vypnutým JavaScriptem si o vzorech nic nepřečtu, ale ani si je nemůžu objednat. – Trocha nejasností v obchodních podmínkách: „vztahují se na uzavření kupní smlouvy mezi dodavatelem (prodávajícím) a spotřebitelem (kupujícím), prostřednictvím internetové galerie Ceevee.cz provozované pod číslem IČO: 74228871.“ – Z této věty vyplývá, že jste pouze prostředníci. Kdo je tedy dodavatel? „Pokud za nevyhovující stav nemůžeme (chyba nevznikla na naší straně), můžete přesto uplatnit 1x opravu, a to ve lhůtě jednoho týdne.“ – jednoho týdne od jakého momentu? Dodání? „* V případě nespokojenosti s životopisem…“ – K čemu ta hvězdička patří? „Spotřebitel (kupující) může zažádat o odstranění z databáze.“ – Jak? „výjdeme vztříc“ – vyjdeme vstříc „V případě porušování autorských práv, může být postupováno dle zákona.“ – Zde čárka být nemá. Tato chyba je v podmínkách vícekrát. |
||
lionel messi Profil |
#3 · Zasláno: 7. 12. 2013, 17:33:44
Ku kolegovi [#2] pridám ešte:
1. Zvýrazni aktívnu položku v menu. 2. Prečo sú fotky grafikov v sekcii "Kontakt" klikacie? Klik ma len odroluje na začiatok stránky. |
||
Časová prodleva: 3 dny
|
|||
eanex Profil |
#4 · Zasláno: 10. 12. 2013, 07:48:33
K rozklikávacím položkám pod životopisy (informace, postup, objednat) bych udělal nějaký hover efekt (alespoň změna kurzoru). Spousta lidí se ani nemusí dostat k objednávce.
|
||
Časová prodleva: 10 let
|
0