Autor Zpráva
CaDy
Profil *
Zdravím,

budu rád za konstruktivní kritiku eshopu ČajovýDýchánek.cz. Spíše než názory na grafiku mě zajímá váš pohled na nákupní proces.

Kdo by měl zájem, tak se může připojit k proviznímu programu http://affiliate.cajovydychanek.cz/, provize 7%.

Petr
joe
Profil
Po otevření mě design celkem překvapil, jenom mi přijde, že to není z pohledu webdesignu už příliš moderní. Po rozkoukání jsem ale trochu zmatený.

- "NABÍDKA", k čemu to tam je? Je nabídka vpravo a nebo je nabídka pod tímto nadpisem?
- šipka vpravo vypadá, že by se mělo něco rozbalit, ale není tomu tak
- nelíbí se mi zesvětlené pozadí ve spodních rozích
- pokud kliknu na položku z menu, není označena aktivní stránka
- levá nabídka, při hoveru na hlavní kategorie je bílý text nečitelný
- položky pod hlavní kategorií mají hover nastavený jen když najedu na text, ale klikat můžu i mimo text
- některé kategorie jsou "otevřené" a jiné ne, počítal bych s tím, že když kliknu na jinou hlavní, otevře se, ale nic takového se nestane
- ani na levé straně není zvýrazněná aktivní stránka, po kliknutí tedy musím zkoumat kde vlastně jsem, proč?
- nevidím popis jednotlivých typů čajů - třeba Oolong čaje neznám, proč bych si ho tedy měl kupovat a proč je na úvodní stránce na prvním místě?
- výchozí řazení od nejdražších na mě působí tak, že bych měl spíš nejvíc utratit, než si víc pochutnat
- "do košíku" se mi nezdá jako vhodný titulek, přejdu do košíku nebo přidám čaj do košíku nebo přidám čaj do košíku a přejdu do košíku?
- tím, že přejdu hned do košíku po kliku na "do košíku" mě skoro nutí už objednávku odeslat, co když chci čajů více? Proč se mám pořád vracet?
- opravdu si můžu vytvořit objednávku za 13 899 861 Kč s DPH?
- v košíku je křížek na odebrání zboží vlevo, typicky se dává napravo
- chybí vyprázdnění košíku
- pokud nevyplním formulář a dám odeslat, objeví se zelená políčka s popisem chyb, měla by být logicky červená (jsou to chyby)
- checkbox se dává vlevo od textu tak, aby i samotný text byl klikací a nemusel jsem se trefovat do malého cílového místa (checkboxu)
- text pod tlačítkem bych dal nad něj, takto vlastně potvrzuju něco, co jsem ani nemusel přečíst

Z toho mi plyne, že nákupní proces mě brzdí před nákupem více čajů, práce s košíkem je trochu složitější, určitě by to šlo udělat více použitelné. Uživatelské vstupy nejsou ošetřené..
user243
Profil
já bych dodal...

- když kliknu na nějaký odkaz, tak se mi sice title stránky změní, ale postrádám tam název webu
- přidal bych více odkazům title; rád bych viděl, na co vlastně klikám
- nelíbí se mi to nahrávání obrázku u obrázkových tlačítek při najetí na něj
CaDy
Profil *
Super, díky za podněty.
jenikkozak
Profil
1) Obchodní podmínky jsou přebujelé. Jedná se o dokument, který by zákazník měl přečíst před odesláním objednávky. Chystáte na něj boudu, nebo jaký máte zájem na tom, aby jej nečetl? Po konzultaci s právníkem zkraťte ty podmínky aspoň o 75 %.
2) Moc se mi nelíbí boxíky s nejčtenějšími a nejnovějšími články, které jsou podtržené od začátku až do konce. Možná tam hraje roli to, že dlouhé názvy jsou useknuté. V těch seznamech by bylo lépe použít méně položek a ty ukončit trojtečkou nebo zkrátit, aby bylo poznat, že se nejedná o souvislý podtržený text.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0