Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
CaDy Profil * |
#1 · Zasláno: 15. 1. 2014, 18:25:03
Zdravím,
budu rád za konstruktivní kritiku eshopu ČajovýDýchánek.cz. Spíše než názory na grafiku mě zajímá váš pohled na nákupní proces. Kdo by měl zájem, tak se může připojit k proviznímu programu http://affiliate.cajovydychanek.cz/, provize 7%. Petr |
||
joe Profil |
#2 · Zasláno: 15. 1. 2014, 22:08:21
Po otevření mě design celkem překvapil, jenom mi přijde, že to není z pohledu webdesignu už příliš moderní. Po rozkoukání jsem ale trochu zmatený.
- "NABÍDKA", k čemu to tam je? Je nabídka vpravo a nebo je nabídka pod tímto nadpisem? - šipka vpravo vypadá, že by se mělo něco rozbalit, ale není tomu tak - nelíbí se mi zesvětlené pozadí ve spodních rozích - pokud kliknu na položku z menu, není označena aktivní stránka - levá nabídka, při hoveru na hlavní kategorie je bílý text nečitelný - položky pod hlavní kategorií mají hover nastavený jen když najedu na text, ale klikat můžu i mimo text - některé kategorie jsou "otevřené" a jiné ne, počítal bych s tím, že když kliknu na jinou hlavní, otevře se, ale nic takového se nestane - ani na levé straně není zvýrazněná aktivní stránka, po kliknutí tedy musím zkoumat kde vlastně jsem, proč? - nevidím popis jednotlivých typů čajů - třeba Oolong čaje neznám, proč bych si ho tedy měl kupovat a proč je na úvodní stránce na prvním místě? - výchozí řazení od nejdražších na mě působí tak, že bych měl spíš nejvíc utratit, než si víc pochutnat - "do košíku" se mi nezdá jako vhodný titulek, přejdu do košíku nebo přidám čaj do košíku nebo přidám čaj do košíku a přejdu do košíku? - tím, že přejdu hned do košíku po kliku na "do košíku" mě skoro nutí už objednávku odeslat, co když chci čajů více? Proč se mám pořád vracet? - opravdu si můžu vytvořit objednávku za 13 899 861 Kč s DPH? - v košíku je křížek na odebrání zboží vlevo, typicky se dává napravo - chybí vyprázdnění košíku - pokud nevyplním formulář a dám odeslat, objeví se zelená políčka s popisem chyb, měla by být logicky červená (jsou to chyby) - checkbox se dává vlevo od textu tak, aby i samotný text byl klikací a nemusel jsem se trefovat do malého cílového místa (checkboxu) - text pod tlačítkem bych dal nad něj, takto vlastně potvrzuju něco, co jsem ani nemusel přečíst Z toho mi plyne, že nákupní proces mě brzdí před nákupem více čajů, práce s košíkem je trochu složitější, určitě by to šlo udělat více použitelné. Uživatelské vstupy nejsou ošetřené.. |
||
user243 Profil |
#3 · Zasláno: 16. 1. 2014, 06:26:04
já bych dodal...
- když kliknu na nějaký odkaz, tak se mi sice title stránky změní, ale postrádám tam název webu - přidal bych více odkazům title; rád bych viděl, na co vlastně klikám - nelíbí se mi to nahrávání obrázku u obrázkových tlačítek při najetí na něj |
||
CaDy Profil * |
#4 · Zasláno: 16. 1. 2014, 08:37:44
Super, díky za podněty.
|
||
jenikkozak Profil |
#5 · Zasláno: 16. 1. 2014, 09:16:40
1) Obchodní podmínky jsou přebujelé. Jedná se o dokument, který by zákazník měl přečíst před odesláním objednávky. Chystáte na něj boudu, nebo jaký máte zájem na tom, aby jej nečetl? Po konzultaci s právníkem zkraťte ty podmínky aspoň o 75 %.
2) Moc se mi nelíbí boxíky s nejčtenějšími a nejnovějšími články, které jsou podtržené od začátku až do konce. Možná tam hraje roli to, že dlouhé názvy jsou useknuté. V těch seznamech by bylo lépe použít méně položek a ty ukončit trojtečkou nebo zkrátit, aby bylo poznat, že se nejedná o souvislý podtržený text. |
||
Časová prodleva: 10 let
|
0