Autor Zpráva
maj74
Profil *
Zdravím,
prosím o názor na stránky http://www.aitia.cz
Budu rád za každou připomínku ohledně grafiky, přehlednosti a funkčnosti webu.
Jsem v dělání stránek amatér a chtěl bych se ještě zeptat, jestli bude nutné stránky upravit pro mobily nebo ipady atd.
Předem děkuju.
lionel messi
Profil
maj74:
1. Vyhoď ikonky o validite (chcem si objednať dom, nie riešiť XHTML).
2. Aktívna položka v menu a hover efekt sa mi nepozdávajú. Podľa mňa by totiž aktívna položka/hover mali byť zvýraznené, takéto „zmenšovanie“ je však trošku kontraproduktívne, radšej by som ich zväčšil, keď už chceš meniť veľkosť.
3. Logo by malo byť klikacie (odkaz na hl. stránku webu).
4. Žltá farba v tabuľke „tradiční domy“ v sekcii Ceník mi nejde dohromady s bielym písmom a červená nižšie zas trochu ťahá oči.
5. Neprišiel som na to, ako sa mám po zobrazení detailu fotky vo fotogalérii vrátiť naspäť bez použitia tlačidla "Späť" v prehliadači, až kým som neklikol na "Náhled" - chcelo by to premenovať (trebárs "Zpět na galerii"), príde mi to trochu mätúce.
6. Ten zeleno-červený okraj na hl. stránke pôsobí rušivo.
7. Červenej farbe by som na celom webe dal zľahka tlmenejší nádych.
8. Logo mi príde máličko rozostrené. (text Aitia)
Marschmallow
Profil
maj74:
Především - stránky prohlížím na iPadu

1.) Vlevo mám asi centimetrový zelený proužek a červený proužek
2.) U Technologií se mi nelíbí jiné modré písmo - Times New Roman - než je ostatní text. To samé platí i u Dodávky a Kontaktu
3.) V katalogu by se nemuselo klikat jen na "Více informací", ale třeba i na obrázek a nadpis
4.) Fotogalerie by mohla být dělána pomocí lightboxu
5.) V Ceníku se mi vůbec nelíbí ty barvy těch tabulek
6.) Žádná ze stránek (kromě Kontaktů a Katalogu) nemají title. Což působí nehezky.
maj74
Profil *
Děkuju moc za první reakce.
Je toho hodně tak snad se v tom neztratím.
lionel messi:

1. Vyhodím, to je pravda.