Autor Zpráva
Moda4U
Profil *
Jak na vás působí e-shop s oblečením a módou Moda4U.cz. Co se Vám zde nelíbí? Co byste zlepšili? Díky všem za názor.
Taurus
Profil
Četli jste si to po sobě? Z hlediska stylistiky bych vám dal za pět. Takto se česky nepíše a SEO nedělá. Pište lidsky. Rolovací menu je roztažené až do nevím kam. To přece taky nejde. Chce si to pohrát se strukturou.
Marschmallow
Profil
Taurus:
+1 :)

Moda4U:
Ještě ten hrozný text na hlavní stránce dole.

EDIT:
1.) Všechny stránky se hrozně dlouho načítají.
2.) Tučné písmo (nadpisové, asi h3) se hrozně čte.
3.) Místo "vybělení" obličeje proužkem, by se tam hodila jen menší elipsa. Chápu, že obrázky nejsou Vaše.
4.) Ten hrozně dlouhý text dole na hlavní stránce.
5.) Nikde nevidím kontakt, ani na správce, ani na majitele obchodu
To je asi tak vše
Tori
Profil
- „aktuální nejnovější módní trendy“ - pleonasmus
- „Nejste si jisti, jak rozeznat kvalitní oblečení při nákupu přes internet?“ - jelikož nabízíte primárně dámskou módu, očekávala bych spíš „nejste si jisté“. Totéž ve větě „Můžete si být jisti, že pokud si vyberete plesové šaty u nás, budete královnou večera.“, kde je navíc i neshoda v čísle - buď „jistá“ a „královnou“, nebo „jisti/-é/-y“ a „královnami“.
- „PLESOVÉ SEZÓNA JE ZA DVEŘMI…“ - kromě překlepu bych tam nedávala tu výpustku, ve zvoleném fontu je slitá dohromady a s předchozím znakem to vypadá jako „DVEŘML“.
- „Každý týden chodí nové společenské šaty předních módních návrhářů, “ - kam chodí?
- „zboží můžetedo 14 dnů vrátit“ - chybí mezera
Celkově to na mě působí strašně heslovitě, jak politické plakáty. Přitom třeba text http://www.moda4u.cz/content/4-o-nas je kvalitativně daleko lepší.
user243
Profil
- odkazy splývají s textem
- postrádám u velké většiny z nich nich nějaký hover efekt
- odkazy v patičce - kategorie mají v title i html značky
- když si vyberu nějaký produkt pro porovnání a zatrhnu checkbox, tak po odjetí kurzoru z obrázku checkbox mizí (přehled- tabulka)
- u vyhledaných věcí není možnost změny Přehledu a Prohlížení
Moda4U
Profil *
Díky moc za názory... Docela mě překvapilo, že se každý všimne nejvíce textu. To jsem očekávala až na posledním místě... Na text je modul, se kterým si nemohu dělat co chci, vzhled úvodních dvou nadpisů je daný, ale pokusím se případně změnit písmo v dalším textu. Překlepy jsou samozřejmě v mé kompetenci :-), díky za upozornění, opravím. K heslovitosti - snažila jsem se neunavovat zákazníka a psát stručně a skutečně až heslovitě... Zkusím přehodnotit. Text se mi esteticky na stránce také až tak nelíbí, ale je zde kvůli robotům. Odkazy jdou odlišit pouze trochu barevně, ale zdálo se mi to ještě více nepřehledné, když je v textu barevně odlišený odkaz... Zkusím použít nějakou nenásilnou barvu pro odlišení.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0