Autor Zpráva
retra
Profil
Prosím o názor na stránku www.drevo.kat.sk. Ale poriadne skritizujte!!!
A potom aj na www.rezivo.kat.sk. A tiež skritizujte prosím.
jefitto44
Profil
DREVOKAT
Dosť hardcore, celkovo, starý dizajn, to počítadlo návštev netuším, čo hľadá vôbec na stránke, tobôž nie v hlavičke. Horným položkám menu by som dal aký-taký padding, nech nie sú tak prilepené na kraji divu. Nápis drevo temer nevidno (v ubuntu), divne vyzerá aj ten podklad, asi je to kus dreva, ale bolo by dobré, ak by šiel do stratena, nie tak zhurta odrezaný. Obidva horné menu by som vycentroval. Ja osobne "tlačidlové" menu moc nemusím, ale to už je vec vkusu. A reklama na každom kroku je tiež otravná.

REZIVOKAT
Hlavička je špatná. Hodiny? Načo. Koho to zaujíma? Každý má hodiny na tom, kde pozerá tvoju stránku. Kus viac sa mi páčia farby, ale zrobil by som to naopak. Do body {background} by som dal ten obrázok tých dosiek a stred, kde je text, by som nechal iba farbu. Ľavé menu je podľa niekoho zastaralé, mne by nevadilo, ak by bolo pohľadné. Ale nie je, už len za to, že tie obrázky sú zle orazané a vľavo vidno po jednom bielom pixely (možno aj viac). Hover úplne zle. Nechápem, prčo ten text zmení svoju polohu. Stačilo by, ak by zmenil farbu. Každopádne treba menu rozšíriť, lebo lebo napr. cenník>maloobchodný je temer nečítateľné. Čiže textu opäť pridať padding, radšej zväčšiť obrázky, ako nechať to nalepené. Ak vyberieš vhodnú farbu písma a pridáš jej záporný text-shadov, bude to vyzerať, že odkazy menu sú vyrezané do tej desky. Ale určite to treba rozšíriť. A ten hlavný obrázok v strede to čo má byť? Nejaká chyba grafického programu? Nápad veľmi dobrý, to uznávam a chválim. Ale jeho realizácia teda nič moc. Trochu vľavo hore ti cez nebo pretŕča pozadie stránky...

Ešte k tým reklamám- nemysli si, že zarobíš miliárdu na reklamách, na webovej prezentácií nejakej firmy. Na to, aby si zarábal aspoň nejaké € mesačne, by si potreboval návštevnosť aspoň 1000 ľudí denne. Toľko ľudí sa určite o nejakú firmu denne zaujímať nebude.

Sory za úprimnosť a drzosť, nechal som sa uniesť a už sa mi to nechce odznova čítať. Tak hádam som pomohol troške :)
jenikkozak
Profil
- U prvního webu jsem vůbec nepochopil důvod jeho existence. Zřejmě jde o galerii špatných reklam, ovšem chybí u nich popisek. Bylo by dobré, kdyby se návštěvník dověděl, co je na kterém banneru špatně, aby to pro něj bylo poučením. Obrázky prken bych vyhodil, vůbec nevím, co mají společného s vysmíváním se reklamám.
- Klíčová slova, které se na stránkách zobrazují, jsou vesměs vyplněna špatně, protože se zobrazených reklam netýkají. Bylo by přínosnější je vyhodit.
- Škoda, že uživatelé nemohou nalezené nevkusné reklamy vkládat i bez registrace. To může někoho odradit.

K tomu druhému webu ti poradím, aby ses vykašlal na propagaci nějakého obskurního katalogu a zapomněl na existenci PPC. Potom vyházej nejrůznější JavaScriptová kouzla, která stejně nikdo nebere vážně. Pak si sežeň grafika a začněte znovu spolu. On bude vědět, která písma se nehodí, které řezy jsou špatně, dokáže stránku správně rozvrhnout. Tento výsledek práce je hodně slabý.
juricaj
Profil *
Já bych to zas tak černě neviděl, musím říct, že mě velice zaujal ten druhý odkaz. Takové weby pánové už jen tak nenajdete. Tuším, že to asi nebyl marketingový záměr udělat retro web v tabulkách, ale přivedlo mě to k zamyšlení za jak dlouho by něco takového mohlo být moderní.

Ale protože to tak zatím není, bylo by skutečně vhodné se buď dohodnout s nějakou firmou, která ti web navrhne, odladí a hodí na síť, nebo je tu varianta zadarmo. Základy máš ohledně HTML máš, tak je rozšiř, přiber k tomu CSS a nějakých pár kousků v Photoshopu a uvidíš, že výsledek bude neporovnatelný!
Ivy
Profil
První stránka:
První co mě praští do očí je že tam něco lítá sem a tam. Pak facebook, registrace, uprav si profil, nejnovější příspěvky.... Asi by mě nějaký čas trvalo než by mě napadlo že ta stránka má něco prodávat. Anebo nemá prodávat? Je to fórum?

Druhá stránka taktéž:
Něco tam poskakuje, facebook třikrát..... Trochu víc to vypadá jako firemní stránka, ale nic moc. Nejsem si jistá jak na Slovensku, v České republice se píše místo Profil O nás nebo O firmě. Jestli to není široce používané tak bych to doporučovala nahradit. Úvodní povídání zrovna v tom Profilu mi připadá jednak dost suché a možná i trochu překeywordované, moc se to nedá číst. Zákazníka bude také zajímat víc kde vás najde (dejte tam mapku!) a co prodáváte než kde jste sídlili předtím a ve kterém roce jste se přestěhovali - to doporučuju dát až na konec toho povídání anebo vypustit. Jsme firma s tradicí od roku 1900, neustále se rozvíjíme, nabízíme vám dřevo, najdete nás v Kostolanech - tohle jsou ty nejdůležitější informace a měly by být hned na začátku. Chybí tam hlavička a obrázky.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: