Autor Zpráva
DVD
Profil
Přeji pěkný večer,

kamarád mě oslovil, že má zajímavý produkt, a zad bych mu mohl udělat menší webovou prezentaci.
Jsem začátečník, ale něco jsem splodil, zajímal by mě váš názor na grafiku a přehlednost stránky.

Děkuji moc za případné připomínky.
www.curejvestoje.cz
pavuk
Profil
Pro močení kombinace barev webu asi odpovídající, mě osobně ty barvy dohromady moc nejdou. Náhledy obrázků dole neodpovídají skutečnejm obrázkům, a otvírají se do novýho okna, což mě trýzní, pořád nahoře hledat křížek... Absolutně nutný FB tlačítko si v layoutu rozpačitě trčí... asi cítí že na úvodní místo každý stránky nepatří
poustevnik
Profil
Mě se ta kombinace barev moc nelíbí ale to je spíš věcí individuálního vkusu. Spíš mi přijde problém, že celkově je to nepřehledné, hlavní menu dost zaniká a "chvíli mi trvalo" ho vůbec najít, stejně tak mi zabralo "dost času" vůbec zjistit o čem ta stránka je. Což je alfa a omega práce designéra a copywritera.

Obrázky jak už psal pavuk, jsou píše pro ostudu

1. náhled musí odpovídat obrázku po rozkliku
2. neotevírat v novém okně
3. použít nějaký jednoduchý lightbox nebo galerii, která se zobrazí při rozkliknutí kteréhokoliv z obrázků
4. popisek na obrázku nepoužívat v miniaturách, pokud je nutný, tak jen při zvětšení

Možná by stálo zato
1. trochu zmenšit / odlehčit písmo
2. zvýraznit hlavní menu / zvětšit písmo / tuně / etc.
3. odstranit facebookové tlačítko někam úplně na okraj prohlížeče
4.a úplně zrušit ty růžové pásky pokud to jde. tento:

4.b pokud to opravdu nejde, alespoň dej jen jedno, roztáhni na 100% aby to lícovalo s textem.. sladit barvy např:

5. zrušit oblé tvrary obrázků
6. k zápatí přiřadit o odstín tmavší barvu
7. odkazy nedělat modře (ta barva se k ostatním nehodí) - použij tu růžovou nahoře, nebo stejně jak je tlačítko koupit
8. uváděj správné přípony obrázků obrázek curatko4 je ve formátu jpg, ale příponu máš png

To je ale všechno samozřejmě jen návrh... ;-)
Tori
Profil