Autor Zpráva
herys
Profil
Můj školní projekt,

http://nlp.fi.muni.cz/projekty/qgame/

je to jednoduchá stránka, snažil jsem se trochu optimalizovat i pro mobily. Důležitá je pro mě hlavně uživatelská přívětivost při hraní.

Zkuste napsat Váš názor co by šlo vylepšit. Děkuji
Taurus
Profil
Vracení se ke špatně zodpovězeným otázkám a angličtina. Dvořáka na tebe.
herys
Profil
Taurus:

- vrácení se ke špatně zodpovězené otázce je dobrá poznámka
- tou angličtinou myslíte špatný gramatický obsah stránek nebo gramatiku otázek? Ty otázky jsou totiž generované strojově a není vždy jednoduché zajistit gramatickou správnost..

díky
RockFire
Profil
No, vadí mi, že se mě to zeptá na 15 otázek včetně těch, jestli je to savec, jestli to umí přeskočit plot a jestli je to hlodavec, já odpovím jako na psa (ano, ano, ne) a hádá to pískomila :)
Taurus
Profil
herys:
Myslím celkově. Viz např. odpověď "not know".

Jinak mně to místo pandy napsalo blecha a pak zajíc...
herys
Profil
Taurus
To je pravda, místo "not know" jsem dal "unknown", to se zdá být lepší o něco...

RockFire:
Jinak k tomu proč hra špatně tipuje. Nejdříve se musí "naučit" jaké zvířata mají jaké vlastnosti. Naučí se tak, že ji budou lidi hrát. Pak by se měla teoreticky zpřesnit:-)
díky za reakce
xROAL
Profil
Zahrabáva to kosti? - Áno.
Mňauká to? - Nie.
"Je to moľ?"

Tak sme sa pobavili. Neviem vážne od kedy mole zahrabávajú kosti, sú mäsožravé cicavce a nevedia lietať, ale budiž.

Teraz trošku viac k veci, občas sa stane že "premýšľa" a nakoniec nič nevymyslí a musím na odpoveď kliknúť znova, inak to vyzerá dobre a môže to byť zaujímavá hra (a projekt) keď sa rozrastie a vylepší databáza.

A na angličtine by chcelo tiež trošku zapracovať, miestami špatný slovosled, niekde použité úplne zlé výrazy.
herys
Profil
xROAL, xROAL:
Tak tu logiku kladení otázek jsem teď trochu pozměnil..

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0