Autor Zpráva
jarmila.kozenska
Profil
Dobrý deň,
poprosil by som Vás o kritiky stránky Facebook pro firmy

0. Rozumiete na prvý pohľad o čom je stránka? Ak nie prečo?
1. Ako Vás oslovila stránke dizajnovo?
2. Ako Vás oslovila s pohľadu použiteľnosti?
3. Chýbajú Vám na stránke nejaké informácie?
4. Je Web dostatočne zrozumitelný pre Vás?
5. Myslíte, že je to dostačne presvedčivé s pohľadu zákazníka a keď nie PREČO?

Za všetky pripomienky do predu ďakujem.
Taurus
Profil
Než začneme kritizovat, tak se zeptám, jak je to s právy. Není to náhodou parazitování na značce Facebook a je možné takovou doménu vlastnit? Neberte to jako očerňování, jen se ptám.
Houmles
Profil *
Parazitování to trošku bude, ale tohle děla víc firem. Reklamní agentury to zařazují do svého ceníku. Není to nic originálního. Úvodní stránka mi neřekla vůbec o co se jedná a upřímně by sem odešel se slovy další stránka co nemá význam. Jen ze zvědavosti podle Vašich bodů jsem pokračoval dál aby sem zjistil zaměření. Rozhodně si myslím, že trosku design a víc textu by neškodilo. Hlavně ten klíčovej text na úvodu :-)

A hrrr všichni do mě.
final
Profil
Houmles:
Parazitování to trošku bude, ale tohle děla víc firem. Reklamní agentury to zařazují do svého ceníku.
Taurus mal na mysli názov domény nie službu :-) a pokiaľ viem tak nie je možné mať takúto doménu
Houmles
Profil *
Proč by to nebylo možné? Vždyt sami vidíte, že je. Facebook nemá copywrite na všechno a už vůbec ne na tyhle slova. Jsou to složené dvě slova, která byli dávno před fb a budou hodně dlouho i po něm :-)


žádný postih tedy hrozit nemůže pokud klienty nebudou klamat a vydávat se přímo za zaměstnance. Když byla zvolena taková doména, tak by rozhodně někde v patě měla být informace, že nejsou zaměstnanci fb
jenikkozak
Profil
jarmila.kozenska:
Rozumiete na prvý pohľad o čom je stránka? Ak nie prečo?
Na první pohled to pochopitelně poznat nemohu. Prvním pohledem vnímám grafiku a velké texty. Dokonce ani poté, co si přečtu i texty zobrazené normální velikostí, mi není jasné, proč bych měl z úvodní stránky pokračovat dál.

1. Ako Vás oslovila stránke dizajnovo?
Podle mě jednotlivé prvky k sobě moc nepasují, takže grafika mě nenadchla. Ale nemám s ní ani žádný konflikt.

5. Myslíte, že je to dostačne presvedčivé s pohľadu zákazníka a keď nie PREČO?
Myslím si, že metoda, kdy se nejprve snažíte potenciálnímu zákazníkovi vštípit pocit, že mu něco chybí, a pro nápravu musí vykonat nějakou akci, může být účinná u podomního prodeje, ale ne na webu. Tam mnoho zájemců odejde dříve, než zjistí, čím se zabýváte.

Houmles:
Facebook nemá copywrite na všechno a už vůbec ne na tyhle slova.
Tady vůbec nejde o autorská práva, ale o ochrannou známku. To povídání o zaměstnancích je nesmysl.
Houmles
Profil *
Já vím. Máte pravdu jako s termínem hromadná žaloba :-D
johnl
Profil
Rád by jsem věděl víc“ je chybný tvar (zelené tlačítko na hlavní stránce).

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Odkud se sem odkazuje


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: